https://gateway.trip.ir/api/

ساحل کایت دبی

به روز رسانی: 08 اسفند ، 1402 جاذبه های گردشگری

ساحل کایت دبی

کشور دبی همواره یک مقصد مسافرتی لوکس به شمار می رود. اکثر سواحل دبی ساخته دست بشر هستند، بنابراین مسطح و عریض هستند و دارای ماسه های سفید نرم می باشند. 
یکی از بهترین سواحل دبی ساحل کایت دبی است، که در روبروی تقاطع جاده المنارا قرار دارد.  رویدادهای مختلفی را در طول سال در ساحل کایت خواهید دید. 
وقتی در ساحل قدم می زنید، بهترین جذابیت دبی برج العرب را خواهید دید که مشرف به خط افق این شهر شگفت انگیز است. در کنار دوستان و خانواده خود در این ساحل نهایت آرامش را خواهید یافت.
ساحل کایت یکی از مقاصد گردشگری دبی است، که مردم برای لذت بردن از مناظر برج العرب در آن جمع می شوند. اگر به دنبال ورزش های آبی و آزمایش مهارت های خود در دبی هستید، ساحل کایت مکانی برای شماست. 
یکی از بهترین سواحل برای دسترسی است. ساحل کایت غذاخوری ها و تجهیزات با کیفیتی را برای اجاره در کنار ساحل دارد.

درباره ساحل کایت دبی

درباره ساحل کایت دبی

درباره ساحل کایت

همه سواحل دبی لذت بخش و مکانی برای دبی گردی هستند. این ساحل پر جنب و جوش چیزهای زیادی برای ارائه دارد، ساحل کایت یک ساحل شنی سفید با دو دیدنی های دبی در شب قابل توجه برج العرب و برج خلیفه در دو طرف آن است.
لحظه ای که در این ساحل قدم می گذارید، سرزندگی این ساحل پر جنب و جوش را حس می کنید، سرزندگی اسن ساحل تمام استرس و نگرانی شما را از بین می برد.
این ساحل بزرگ و بکر از شن ‌های سفید، کمی در شمال ساحل عمومی جمیرا، با طیف وسیعی از فعالیت ‌ها، از جمله کایت‌ سواری، تنیس ساحلی، والیبال ساحلی و کایاک ‌سواری، مکانی جذاب برای ورزش‌ های آبی است.

ساحل کایت تنها یکی از مکان‌های گردشگری دبی است برای آشنایی با همه جاهای دیدنی دبی مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

کارهایی که باید در ساحل کایت دبی انجام دهید

ساحل کایت مکانی برای تفریح و آرامش است. کارها و فعالیت های زیادی برای انجام در ساحل شنی کایت وجود دارد. این ساحل بسیاری از ورزش های آبی مانند اسکی روی آب، موج سواری، پاراسلینگ و بسیاری دیگر را به شما ارائه می دهد. 
ساحل کایت همچنین بسیاری از امکانات مانند Wi-Fi، اتاق دوش را برای راحتی مسافران دارد. برخی از امکانات برای کودکان نیز وجود دارد، مانند کوهنوردی درپارک و ترامپولین بانجی و پارک آبی.
دراین ساحل شما علاوه بر شنا می توانید فعالیت های متعددی را انجام دهید، در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با این سرگرمی ها آشنا کنیم.

هزینه ی اجاره ی کایت سواری

در ساحل کایت دبی می توانید تعدادی کایاک تک نفره و دو نفره را اجاره کنید. 

هزینه 1 ساعت اجاره کایاک تک نفره : 60 درهم
هزینه 1 ساعت اجاره صندلی دو نفره : 80 درهم
هزینه 1 ساعت اجاره کایاک زوج : 50 درهم

فعالیت های آبی

ساحل کایت یکی از بهترین مکان ها برای ورزش های آبی در دبی است. خدمات متعددی در اطراف ساحل کایت وجود دارد که تجهیزات اجاره ای و آموزش فعالیت های مختلف مبتنی بر آب را ارائه می دهد. در اینجا تعدادی از بهترین ورزش های آبی ساحل کایت در دبی را معرفی می کنیم. برای خرید یک تور دبی ارزان به سامانه رزرواسیون آنلاین تریپ مراجعه کنید و تورهای خود را بدون واسطه و ارزان تهیه کنید.

تخته موج سواری روی دیوار

سواری بر روی آب با تخته موج بسیار هیجان انگیز است. این چیزی است که یک روز در ساحل کایت را توصیف می کند. همچنین یک فروشگاه در این منطقه وجود دارد که طیف وسیعی از تخته های موج سواری با کیفیت و سایر اقلام مرتبط را ارائه می‌ دهد. 
اگر تخته موج سواری را بلد نیستید، بدانید ساحل امکاناتی برای آموزش موج سواری در اختیار بازدیدکنندگانی که تازه وارد این ورزش شده اند، قرار می دهد.
زمان موج سواری در ساحل کایت دبی : از ساعت 07:30 صبح تا 07:00 بعد از ظهر

پارو سواری

اگر موج سواری برای شما سخت است، یک تجربه جذاب دیگری به نام پارو سواری را امتحان کنید. تخته های پارویی (SUP) انتخابی آسان برای خانواده هایی است که به دنبال فعالیت های ایمن بر روی آب هستند. 
این تخته ها برای افراد یه صورت تکی و گروهی در دسترس هستند. قیمت اجاره بستگی به نوع دنده و SUP است. خدماتی مانند Kite N Surf ف در ساحل کایت ارائه می شود.

پارک آبی در ساحل کایت

ساحل کایت محل پارک آبی Splash N Party است. این منطقه خاص که به‌ عنوان پارک آبی در ساحل شناخته می ‌شود، یک مکان مهیج برای کودکان است. اگر به دنبال فعالیت های آبی مناسب برای کودکان هستید این بهترین گزینه است.
هزینه ورودی پارک آبی ساحل کایت : برای هر نفر 100 درهم 
زمان پارک آبی ساحل کایت : 15:00یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 15 تا 19، جمعه ها و شنبه ها از ساعت 3بعد از ظهر تا 9 شب می باشد.

زمین والیبال برد در ساحل کایت دبی

زمین والیبال برد در ساحل کایت دبی

زمین والیبال 

چندین زمین والیبال در اطراف ساحل کایت پراکنده است و برخی لیگ ها در طول سال در این زمین بازی ترتیب می دهند. بسته به زمان بازدید، ممکن است این شانس را داشته باشید که بازیکنان حرفه ای را در حال فعالیت ببینید. البته همیشه می توانید با خانواده و دوستان خود در این زمین بازی کنید.

زمین اسکیت برد

این ساحل برای اسکیت بازان ساخته شده است، در ساحلی ایده آل مناطقی جداگانه برای تازه کارها و حرفه ای ها قرار دارد. 

پیاده روی در ساحل

از دیگر فعالیت های ساحل کایت می توان به پیاده روی و دویدن در امتداد ساحل اشاره کرد. در اطراف این ساحل مسیری برای پیاده روی قرار دارد، که شما می توانید به راحتی در فضایی مخصوص 14 کیلومتری پیاده روی و بدوید.

هوا کردن بادبادک 

این ساحل به دلیل شن های زیبا و هوای خوبی که دارد، بهترین مکان برای هوا کردن بادبادک است. این ساحل در طول سال به بازدیدکنندگان این اجازه را می دهد که به بازی جذاب بادبادک بپردازند.

رستوران های اطراف ساحل کایت دبی

چندین رستوران در ساحل کایت وجود دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. از صبحانه‌ های سالم و دسرهای خوشمزه گرفته تا غذاهای مورد علاقه محلی و همبرگرهای لذیذ، برای هر سلیقه ای در ساحل کایت چیزی برای خوردن وجود دارد. 
انبوهی از رستوران ها درست در کنار ساحل کایت وجود دارد که با اکثر سلیقه ها مطابقت دارد. گزینه ها متنوعی عبارتند از کافه دایره، سرو صبحانه، برانچ، قهوه و اسموتی. 

هتل های نزدیک ساحل کایت

در نزدیکی ساحل کایت مجموعه ای عالی از گزینه های اقامتی وجود دارد. کسانی که به دنبال یک جای مدرن و لوکس هستند می توانند در برج العرب یا هتل های مدینه جمیرا اقامت کنند. 
مجموعه ای از هتل ها و هتل آپارتمان های در کنار مرکز خرید امارات نیز وجود دارد. برای نزدیکی به ساحل کایت، هتل بیچ واک و بوتیک پارک رجیس جمیرا دو گزینه خوب هستند که هر دو با  ساحل تنها 25 تا 30 دقیقه پیاده روی فاصله دارند.

روش رفتن به ساحل کایت دبی

روش رفتن به ساحل کایت دبی

روش رفتن به ساحل کایت دبی

برای رسیدن به ساحل کایت در دبی، می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید، برای این کار باید سوار اتوبوس خط 88 از ایستگاه مترو الجفیلیه شوید. تقریباً بیست و شش دقیقه طول می کشد. سپس از ایستگاه الجفیلی دوازده دقیقه پیاده روی تا ساحل کایت  دارید.
اگر با ماشین می خواهید به ساحل کایت بروید. مسیرهای خاصی وجود دارد، اگراز فرودگاه بین ‌المللی دبی حرکت می کنید می‌ توانند به جاده شیخ زاید به سمت خروجی جاده ام الشیف بپیوندند، و از انجا به ساحل دسترسی دارید.

چکیده مطلب

در دبی ساحل زیبایی به نام ساحل کایت وجود دارد. ساحل کایت درست بین برج خلیفه در یک طرف و برج العرب از طرف دیگر قرار دارد. 
شن‌ های این ساحل فوق ‌العاده تمیز و زیبا است. این ساحل دارای امکاناتی همچون  دوش، وای ‌فای، سرویس بهداشتی و وسایل تعویض لباس، رستوران ها و کافه ها را دارد.
ساحل کایت علاوه بر امکاناتی که در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد، دارای سرگرمی های متنوعی همچون موج سواری، کایاک سواری، زمین والیبال را نیز دارد.
اگر مایل هستید در اطراف این ساحل اقامت کنید، گزینه های متعددی برای شما وجود دارد، اگر به دنبال یک مکان لوکس می گردید، توانند در برج العرب یا هتل های مدینه جمیرا اقامت کنند.
برای اطلاع از قیمت بلیط دبی به سایت تریپ مراجعه کنید، و ارزان ترین و با کیفیت ترین بلیط ها را بدون واسطه و آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی ساحل کایت دبی

ساحل کایت کجا واقع شده است ؟

ساحل کایت درست بین برج خلیفه در یک طرف و برج العرب از طرف دیگر قرار دارد. 

امکانات رفاهی ساحل کایت دبی چیست ؟

ساحل کایت امکانات رفاهی مانند دوش، سرویس بهداشتی، اجاره چتر، اجاره صندلی، اجاره حوله، پارکینگ عمومی و ... را دارد.

آیا برای رفتن به ساحل کایت نیاز به هزینه ورودی است ؟

برای ورود به ساحل کایت هزینه ای دریافت نمی شود. 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc