https://gateway.trip.ir/api/

موزه تاریخی و معماری کولومنسکویه موسکو

به روز رسانی: 26 اردیبهشت ، 1401 جاذبه های گردشگری

موزه تاریخی و معماری کولومنسکویه موسکو

روسیه کشوری با تاریخ طولانی و فرهنگ غنی با افراد برجسته است. بدون شک مسکو از نظر تعداد و کیفیت موزه ها پیشتاز است. 
موزه تاریخی و معماری کولومنسکویه یکی از باستانی ترین مکان های مردم در قلمرو مسکو مدرن محسوب می شود. تاریخچه این مکان در هزاره اول قبل از میلاد آغاز می شود.
موزه کولومنسکویه یک عمارت سلطنتی با بناهای معماری باستانی و یک پارک وسیع است که یکی از جالب‌ ترین مکان‌ های مسکو است.

تاریخچه موزه کولومنسکویه

تاریخچه موزه کولومنسکویه

تاریخچه موزه کولومنسکویه

موزه تاریخی و معماری کولومنسکویه در فلاتی مرتفع مشرف به رودخانه مسکو واقع شده است. زمانی این مکان مکانی بزرگ برای خانواده‌ های سلطنتی بود، اما اکنون به یک پارک عمومی محبوب با جاذبه ‌های فرهنگی متعدد تبدیل شده است. کلیساهای چند صد ساله و نمونه ‌های منحصربه ‌فرد معماری چوبی را در این محیط سرسبز در فضای باز کشف کنید.
تزارهای روسی از قرن چهاردهم به بعد از کولومنسکویه به عنوان خانه ای برای تعطیلات استفاده می کردند. این پارک زمانی شامل یک قصر چوبی باشکوه بود که توسط تزار الکسی اول ساخته شد. ساختمان اصلی در قرن 18 تخریب شد. امروز، بازسازی کامل را که در سال 2010 ساخته شده است، مشاهده کنید.
کلیسای معراج ثبت شده در فهرست یونسکو را که در میان پارکی سرسبز قرار دارد، از دست ندهید. این کلیسا در سال 1532 به مناسبت تولد ایوان مخوف ساخته شد. 
به سقف چادر سفید متمایز آن توجه کنید، زمانی که وارد کلیسا شوید می توانید مجموعه ‌های موزه را که شامل رسان ه‌ها و مصنوعات مربوط به تاریخ کلیسا است، مرور کنید.
دیگر مکان مذهبی معروف پارک، کلیسای سنت جان باپتیست است. به شباهت آن به کلیسای جامع سنت باسیل در میدان سرخ مسکو توجه کنید. شکل گرد کلیسای کولومنسکویه منبع الهام برای همتای مسکویی آن بود.
در موزه معماری چوبی توقف کنید تا نمونه‌ هایی از سازه‌ های چوبی کمیاب از سراسر روسیه، از جمله برج زندان سیبری و خانه Archangelsk پیتر اول را تماشا کنید.

کلیسا در کولومنسکویه 

کلیسای معراج ثبت شده در فهرست یونسکو را که در میان پارک سرسبز کولومنسکویه قرار دارد، از دست ندهید. این کلیسا در سال 1532 به مناسبت تولد ایوان مخوف ساخته شد. وارد کلیسا شوید و مجموعه ‌های موزه را که شامل رسانه‌ ها و مصنوعات مربوط به تاریخ کلیسا است، مرور کنید. برای اطلاع از بلیط هواپیما سن پترزبورگ به سامانه رزرواسیون آنلاین تریپ مراجعه کنید.
دیگر مکان مذهبی معروف پارک، کلیسای سنت جان باپتیست را ببینید. به شباهت آن به کلیسای جامع سنت باسیل در میدان سرخ مسکو توجه کنید. شکل گرد کلیسای کولومنسکویه منبع الهام برای همتای مسکویی آن بود.
در موزه معماری نمونه‌ هایی از سازه‌ های چوبی کمیاب از سراسر روسیه، از جمله برج زندان سیبری و خانه Archangelsk پیتر اول را می توانید ببینید. در سال های 2001-2007، تعمیرات کلیسای معراج، مجموعه دروازه آن انجام شد.

معماری موزه کولومنسکویه

موزه کولومنسکویه در سال 1923 با طراحی معمار پترا دیمیتریویچ بارانوفسکی ساخته شد. در اواخر دهه 1920، ساختمان‌ های چوبی قدیمی برای ایجاد یک موزه معماری چوبی آورده شدند.
موزه کولومنسکویه توسط کلومنا تأسیس شد که توسط تهاجم خان باتیا در دهه 1230 به این مکان‌ ها آمدند. اولین ذکر مکتوب از این موزه  به سال 1336 برمی گردد.
واسیلی سوم در سال های 1528-1532 در اینجا، کلیسای معروف معراج را ساخت.  شکوفایی موزه  کولومنسکیه با سلطنت الکسی میخایلوویچ مرتبط است.
کولومنسکویه اقامتگاه مورد علاقه او بود. در سال 1667-1668 قصر چوبی باشکوهی که دارای 270 ساختمان بود را در آن مکان ساخت. 
پس از مرگ الکسی میخائیلوویچ و انتقال پایتخت به سنت پترزبورگ، کولومنسکویه رو به افول رفت. در زمان کاترین دوم، کاخ راه اندازی شده جدا شد. 
کاخ چهار طبقه جدید در سال 1766-1767 توسط شاهزاده P. V. Makulov در مکانی جدید، روبروی نمای شمالی کلیسای معراج ساخته شد. دو طبقه پایین آن سنگی بود و قسمت بالایی آن چوبی بود.
از کاخ تنها یک طرح کلی باقی مانده است. در دهه 1870، سقف ‌ها و سازه‌ های چوبی در تمام ساختمان‌ های کولومنسکیه تعمیر شد. 

اطلاعات موزه تاریخی کولومنسکویه

اطلاعات موزه تاریخی کولومنسکویه

اطلاعات موزه تاریخی کولومنسکویه

در فصل پاییز موزه کولومنسکویه در روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت 10صبح تا 18 بعد از ظهر، و شنبه ها از ساعت 11صبح تا 19 بعد از ظهر باز می باشد. اما در روزهای دوشنبه تعطیل است. 
در فصل تابستان این موزه در روزهای سه شنبه تا یک شنبه از ساعت 10 صبح  تا 18 بعد از ظهر و در روزهای دوشنبه تعطیل است.
هزینه ی ورودی به پارک رایگان می باشد، هزینه ورود به موزه کولومنسکویه مبلغی بین 50 تا 150 روبل روسیه است. بازدید از محوطه پارک این مجموعه برای عموم رایگان است و شما می توانید به همرا خانواده و کودکان خود به آنجا بروید. اما برای بازدید از موزه شما باید مبلغی پرداخت کنید
اگرچه خارج از مرکز شهر مسکو واقع شده است، اما برای دسترسی به آن می ‌توانید از مترو استفاده کنید در ایستگاه کولومنسکایه پیاده شوید.
بازدیدکنندگان موزه می ‌توانند در جشن‌ های سالیانه قدیمی با اسب ‌سواری و پیاده ‌روی شرکت کنند، که در طی آن مهمانان با لباس ‌های عروسی محلی می رقصند و آواز می خوانند.

چکیده مطلب

موزه تاریخی و معماری کولومنسکویه که در فاصله کوتاهی از جنوب شرقی مرکز شهر مسکو واقع شده است، ترکیبی از تاریخ و طبیعت است.
این موزه در فضای باز که قبلاً یک املاک روستایی به‌ عنوان استراحتگاه تابستانی برای شاهزادگان ثروتمند مسکووی ساخته شده بود، قرار دارد.
این محوطه دارای ساختمان‌ های تاریخی معتبر و بازسازی ‌شده است. این مجموعه به طور مشخص شامل کلیسای قرن شانزدهمی است که برای بزرگداشت تولد ایوان مخوف ساخته شده است. 
این کلیسا که از سنگ سفید ساخته شده بود، با ترکیب بدنه هشت ضلعی و یک گنبد کوچک به طور قابل توجهی از سنت ساختمان سازی بیزانس فاصله گرفت. 
دیگر سازه های قابل توجه در این مجموعه عبارتند از یک کلبه چوبی ساخته شده برای پیتر کبیر و بازسازی یک قصر چوبی که به خاطر سقف های افسانه ای اش مشهور است. 
با استفاده از وب سایت تریپ بلیط تهران مسکو را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید و در طول تعطیلات خود در مسکو، از موزه تاریخی و معماری کولومنسکویه بازدید کنید.

سوالات متداول در باره ی موزه تاریخی و معماری کولومنسکویه

ساعت بازدید از موزه کولومنسکویه کی می باشد ؟

موزه کولومنسکویه مسکو همه روزه به غیر از روزهای دوشنبه از ساهت 10 صبح تا 18 بعد از ظهر بر روی عموم باز می باشد.

هزینه ورودی به موزه کولومنسکویه چقدر است ؟

هزینه ی ورودی به پارک رایگان می باشد، هزینه ورود به موزه کولومنسکویه مبلغی بین 50 تا 150 روبل روسیه است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc