https://gateway.trip.ir/api/

موزه انولید پاریس

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

موزه انولید پاریس

موزه انولید یا موزه ارتش که در قلب هتل ملی پاریس قرار دارد، مقبره ناپلئون اول را در خود جای داده است، این موزه پنجمین موزه پربازدید فرانسه است. باید گفت که این مؤسسه دارای یکی از غنی ترین مجموعه های تاریخ نظامی در جهان با نزدیک به 500 هزار مورد، از عصر برنز تا قرن 21 است.
هتل ملی فرانسه امروزه به وزارت دفاع تبدیل شده، اما همچنین توسط بسیاری از سازمان‌های وابسته به وزارتخانه ‌های دیگر اشغال شده است. ای مکان علاوه بر موزه ارتش، موزه طرح های امدادی و موزه نظم آزادی و همچنین دو کلیسا را در خود جای داده است: کلیسای گنبد با قبر ناپلئون اول از خاندان بناپارت و کلیسای سنت لوئیس می باشد.

گذشته موزه ی انولید

گذشته موزه ی انولید

گذشته موزه ی انولید

موزه انولید پاریس، جایگاه مقبره ناپلئون در سال 1905 ساخته شد، این موزه در محیط هتل ملی اینوالیدز واقع شده است، موزه انولید درست پس از نمایشگاه جهانی در سال 1905 ایجاد شد و نتیجه ادغام موزه توپخانه و موزه قدیمی آرما است که در سال 1796 افتتاح شده است.
مساحت موزه انولید بیش از 8 هزار متر مربع است و از یک موزه و دو کلیسا با حدود 500 هزار شی تشکیل شده است، این موجب شده است که این موزه بزرگ ‌ترین موزه تاریخ نظامی فرانسه و یکی از پیشروترین موزه‌ های جهان باشد. 
نمایشگاه های دائمی به صورت مجموعه های تاریخی ارائه می‌ شوند که دوره‌ های زمانی، از دوران باستان تا پایان جنگ جهانی دوم را نشان می ‌دهند.
این مجموعه‌ های موضوعی یا در نمایشگاه ‌های تاریخی ارائه می ‌شوند و یا در بخش ‌های خاصی در کنار هم قرار می ‌گیرند. تاریخ فرانسه را از طریق مجموعه های استثنایی موزه کاوش کنید و از گنبد طلایی معروف آن که از سال 1861 مقبره ناپلئون اول را در خود جای داده است شگفت زده شوید. 
در طول سال، موزه فعالیت های بسیاری را ارائه می دهد، این فعالیت ها شامل تورهای با راهنما، کارگاه های آموزشی برای کودکان، نمایشگاه های موقت، کنفرانس ها، نمایش فیلم، کنسرت، سرگرمی، بازی های همه جانبه، نمایش های فضای باز... مکانی برای کشف چیزهای جالب با دوستان و خانواده می باشد.

داخل موزه انولید پاریس

داخل حیاط موزه مجسمه های بزرگ و تزئینات پنجره ‌ای اسرارآمیز و خارق ‌العاده و همچنین یکی از بزرگ ‌ترین مجموعه ‌های توپ‌ های جهان در طول اعصار را در خود جای داده است. 
مجسمه عظیم ناپلئون، که بر روی ستون قرار دارد، از سال 1911 بسیاری از رویدادهای تاریخی را که در حیاط اصلی رخ داده است، مشاهده کرده است. 
حتی امروز نیز مراسم تدفین افسران عالی رتبه و ادای احترام به سربازان فرانسوی کشته شده در جریان درگیری ها در سراسر جهان در اینجا انجام می شود.
موزه ارتش  انولید اشیاء و اسناد مربوط به تاریخ نظامی از اواخر قرون وسطی را در خود جای داده است. می ‌توان به اتاق ‌های زرهی اشاره کرد که برخی از آن‌ها متعلق به چندین پادشاه فرانسه بوده ‌اند، و مجموعه ‌ای باورنکردنی از سلاح‌ های گرم از قرن ۱۶ تا ۱۸ را در خود جای داده است.
این مجموعه ها سپس تاریخ نظامی فرانسه را از قرن هفدهم تا زمان لویی چهاردهم تا پایان قرن نوزدهم توسعه می دهند. اتاق های ناپلئون عمدتاً نبردهای او را نشان می دهند. و البته مقبره ناپلئون زیر گنبد اینوالیدها را هم نباید از دست داد.

موزه انولید پاریس تنها یکی از جاذبه‌های گردشگری در این شهر است. اگر می‌خواهید با همه جاهای دیدنی پاریس آشنا شوید، مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

فعالیت ها و سرگرمی های  موزه 

مجموعه دائمی موزه ارتش تاریخ نظامی را از قرون وسطی تا به امروز پوشش می دهد. بچه ها زره، کلاه ایمنی و سایر سلاح های شوالیه را دوست خواهند داشت.
بازدیدکنندگان همه چیز را در مورد حرفه ژنرال دوگل، رهبر فرانسه آزاد، به لطف تاریخچه تعاملی، خواهند دید. یک فضای کامل نیز به دو جنگ جهانی از زندگی روزمره گرفته تا نبرد از جمله مقاومت اختصاص یافته است. 
در موزه ارتش انولید شما به همراه کودکان خود می توانید از فعالیت ها و سرگرمی های جذاب این مجموعه لذت ببرید در زیر  چند مورد از این فعالیت ها را بازگو می کنیم.
بازی های تحقیق (از 7 سالگی) : این بازی بازدید از موزه را با معماها یا آزمایش ها ترکیب می کند و کودکان را به کارآگاهان جوان تبدیل می کنند. مدت زمان بازی 1:30 تا 2 ساعت طول می کشد.
تورهای داستان گویی (از 7 سالگی) : این تور توسط یک داستان نویس اجرا می شود که زندگی یک شخصیت را از طریق مجموعه های موزه کشف می کند. مدت زمان سرگرمی 1:30 ساعت طول می کشد.
کارگاه های آموزشی (از 6 سال) : در این کارگاه ها کشف مجموعه ها را با یک تحقق ملموس از یک حیوان را انجام می دهد مدت زمان سرگرمی 1:30 تا 2:00 ساعت طول می کشد.
تورهای با راهنما (از 7 سالگی) : این یک گشت اکتشافی در یکی از بخش های موزه است. این بازدید فعال است و حس مشاهده کودکان را فرا می خواند. مدت زمان تور 1:30 ساعت طول می کشد.
کودکان شما در حین تفریح می توانند گذشته تاریخ فرانسه را نیز یاد بگیرند، موزه فعالیت هایی را برای کشف مجموعه های دائمی ارائه می دهد، بازدید ها توسط یک قصه گو انجام می شود. 
تبلتی را در ورودی موزه بردارید یا برنامه تلفن هوشمند را دانلود کنید تا راه لویی چهاردهم را دنبال کنید، همه چیز را در مورد تکامل تسلیحات بدانید یا به سخنرانی های ژنرال دوگل گوش دهید.

نمایشگاه های موزه انولید

نمایشگاه های موزه انولید

نمایشگاه های موزه انولید

بازدیدکنندگان می توانند به لطف اشیا، سلاح ها، زره ها، لباس ها و عکس هاس متعدد در گذشته نظامی کشور سفر کنند. یکی از جالب ‌ترین بخش ‌های موزه حاوی سلاح‌ ها و زره‌ هایی از سراسر جهان است که بر اساس منشأ آنها دسته ‌بندی شده‌ اند. 
زره فرانسوا اول، لویی چهاردهم و همچنین مدال‌ ها، نقاشی‌ ها، سلاح‌ ها، لباس ‌ها و مقبره معروف ناپلئون را می توانید در این موزه کشف کنید.
در داخل موزه نقشه های نظامی قرار دارد که شامل بیش از صد مدل از شهرهای مختلف است که مربوط به سال 1668 است. اینها برای پادشاه لوئیس چهاردهم ساخته شده‌ اند تا نقشه‌ های فتح خود را اجرا کند.
موزه ارتش که در هتل ملی اینوالیدز قرار دارد، مجموعه بزرگی از آثار هنری و یادگاری را به نمایش می ‌گذارد و به بازدیدکنندگانی که تور ارزان اروپا را تهیه کرده اند کمک می ‌کند تا تاریخ فرانسه را به شیوه‌ ای فوق‌ العاده و لذت ‌بخش دوباره کشف کنند.

اطلاعات در مورد موزه انولید پاریس

زمان بازدید از موزه انولید پاریس که مقبره جسد ناپلئون نیز می باشد، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و روز های سه شنبه تا ساعت 9 شب بر روی عموم باز می باشد.
قیمت ها بلیت ورودی به موزه برای افراد بالای 18 سال 11 یورو و برای دانشجویان و دانش آموزان رایگان می باشد. همچنین شما می بایست برای هر قسمت از موزه که شامل  نمایشگاه موقت است قیمت 5 یورو به صورت جدا پرداخت کنید.

خلاصه مطلب

موزه ارتش انولید با بیش از 1.2 میلیون بازدید کننده به طور میانگین در طول پنج سال گذشته، در بین ده موزه پربازدید فرانسه قرار دارد. این موزه  که در سال 1905 ایجاد شد، یکی از غنی ‌ترین مجموعه‌ های تاریخ نظامی در جهان است.
این موزه یکی از غنی ترین مجموعه های تاریخ نظامی در جهان را با نزدیک به 500 هزار قطعه، از عصر برنز تا قرن 21 حفظ می کند.
موزه انولید شامل تورهای با راهنما و کارگاه های آموزشی، نمایشگاه های موقت، کنفرانس ها و سمپوزیوم ها، سینما، سرگرمی، کنسرت ها و رویدادها در طول سال برگزار می شود.
این موزه مجموعه ‌های گران‌ قیمتی از قرون وسطی تا امروز را در خود جای داده است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌ دهد تا درک بهتری از تاریخ نظامی فرانسه از طریق یک تور کاملاً مدرن به دست آورند، زره ‌ها و نشان ‌ها، شمشیر ناپلئون، توپخانه، لباس‌ ها، نقاشی ‌ها، عکس ‌ها و ... است.
همچنین شامل مجموعه بسیار مهمی از پرتره های سربازان، افسران یا رزمندگان غیرنظامی است که گالری منحصر به فردی از یونیفرم ها را تشکیل می دهد. 
شما می توانید ارزانترین قیمت تور فرانسه را بدون واسطه و به صورت آنلاین از سامانه رزرواسیون تریپ تهیه کنید. البته بازدید از معبد پانتئون پاریس را در این سفر فراموش نکنید. 

سوالات متداول در باره ی موزه انولید پاریس

چرا موزه انولید پاریس معروف است ؟

موزه انولید پاریس نگهدارنده مقبره ناپلئون اول، پنجمین موزه پربازدید فرانسه و نزدیک به 500 هزار شئی، از عصر برنز تا قرن 21 را در خود جای داده است.

زمان بازدید از موزه انولید کی می باشد ؟

زمان بازدید از موزه انولید پاریس همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و روز های سه شنبه تا ساعت 9 شب می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc