https://gateway.trip.ir/api/

اوت لت دیپو آنتالیا

به روز رسانی: 16 اسفند ، 1400 جاذبه های گردشگری

اوت لت دیپو آنتالیا

آنتالیا یک شهر بزرگ با 2.5 میلیون نفر جمعیت است، به این معنی که مراکز خرید بسیار با کیفیتی برای خرید در اطراف شهر وجود دارد.
ترکیه یکی از پیشتازان تولید و فروش کالاهای مصرفی عمومی با قیمتی مقرون به صرفه در جهان است. هیچ توریستی بدون خرید لباس، کفش یا منسوجات مقرون به صرفه این کشور را ترک نمی کند.
اوت لت دیپو، که بزرگترین مرکز خرید اوت لت در منطقه مدیترانه است، با ظاهر کاروانسرایی چشمگیر و مدرن و ترکیبی از فروشگاه های متنوع گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
دیپو اوت لت شامل برند های ملی و بین‌ المللی با قیمت‌ های مناسب است که به مشتریان خود عرضه می کند. اوت لت دیپو دارای امکانات پارکینگ سرپوشیده و باز است.

اوت لت آنتالیا

اوت لت آنتالیا

معرفی اوت لت دیپو (Deepo Outlet)

مرکز خرید دیپو اوت لت که در انتهای شمالی فرودگاه بین المللی آنتالیا در بزرگراه D400 آنتالیا به آلانیا واقع شده است، یکی از اولین مراکز خرید بزرگی است که دراین شهر ایجاد شده است. 
از بیرون، دیپو شبیه یک قلعه نارنجی رنگ قرون وسطایی است، فضای داخلی معاصر جذاب با یک تجربه خرید دلپذیر را ایجاد می کند. 
به عنوان یک مرکز فروش شناخته شده، مغازه ها عمدتاً برند های ترکیه ای با کیفیت و با قیمت های مقرون به صرفه هستند. گزینه های فست فود زیادی به همراه یک مرکز سرگرمی سینمایی عالی وجود دارد.
مرکز دیپو اوت لت به عنوان بزرگترین اوت لت های ترکیه، یکی از مقاصد کلیدی توریستی است. دیپو آنتالیا در سال 2004 افتتاح شد و در تقاطع بزرگراه Isparta- Konya و در مسیر مقصد های توریستی مانند آلانیا، ماناوگات و سیده قرار دارد. 
مرکز خرید اوت لت دیپو که پروژه معماری آن توسط DNA Mimarlık انجام شده است، با 38.745 متر مربع مساحت ساخت و ساز و 18.069 متر مربع مناطق قابل اجاره میزبان 90 برند ملی و بین المللی منتخب است. 
موفقیت روزافزون این پروژه هر ساله جذابیت دیپو را برای بسیاری از برند های ملی و بین المللی افزایش داده است. دیپو با بهترین استفاده از موقعیت عالی خود در مجاورت فرودگاه آنتالیا، با ارائه تابلوهای خروج و میزهای چک این خطوط هوایی در داخل ساختمان، به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که زمان خود را در دیپو در حالی که منتظر پروازشان هستند بگذرانند.
شناخت دقیق منطقه، چیدمان استراتژی‌ های مرتبط با گردشگری و ایجاد ترکیبی از فروشگاه‌ ها که به بهترین وجه با عادات خرید مردم منطقه مطابقت داشته باشد، عوامل دیگری هستند که مزیت رقابتی را برای دیپو فراهم می ‌کنند. 
مرکز خرید اوت لت دیپو هر سال حدود 500 هزار بازدید کننده را جذب می کند. 25٪ از این گردشگران خارجی و 35٪ گردشگران داخلی هستند و بقیه شامل بازدیدکنندگان محلی می شوند. 

امکانات داخلی و خارجی اوت لت دیپو

خروجی دیپو دقیقا روبروی فرودگاه آنتالیا و در مجاورت مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. نود برند معروف که اکثرا ترک هستند کالاهای خود را در اینجا با قیمت های ارزان قیمت عرضه می کنند و بیش از 18000 متر مربع زیر بنا دارد.
این مرکز خرید شامل 15 کافه و رستوران است که شما را به استراحت دعوت می ‌کنند و 5 سینما، به‌ علاوه یک شهربازی، این مرکز همچنین دارای تنوع خرید بسیار زیادی است.
برخی به طور خاص به آنتالیا سفر می کنند تا از آنجا خرید کنند و برخی از محصولات چرمی با کیفیت بالا را به خانه بیاورند. به غیر از صدها بازار، بوتیک های کوچک و سایر مراکز خرید در آنتالیا، مراکز خرید اوت لت دیپو شرایط بسیار مناسبی را برای خرید به خصوص در روزهای گرم تابستان فراهم می کنند.

مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

کافه ها و رستوران ها 

کافه ها و رستوران های اوت لت دیپو شامل : برگر کینگ، چیکولاتا سلالسی، مالاتیا پازاری، Misircim، Polen Tantuni، Starbucks، Tadim Pizza، Tepe Doner، Tobacco Shop و... است.

سرگرمی های اوت لت دیپو

در مرکز دیپو اوت لت 5 سالن سینما، یک میدان نمایشگاه و یک پیست کارتینگ به مساحت 3000 متر مربع وجود دارد که مشتریان می توانند در 365 روز سال از خرید با تخفیف لذت ببرند.
این مرکز خرید با قرار گرفتن روبروی فرودگاه، ارائه برند های ملی و بین‌ المللی به مشتریان با قیمت‌ های مناسب و امکانات پارکینگ سرپوشیده و بیرونی، تبدیل به مرکز ویژه ‌ای برای زندگی اجتماعی شده است. 

موقعیت و دسترسی اوت لت دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو در محله ای به نام آلتینوا سینان قرار دارد که روبه روی فرودگاه آنتالیا می باشد، برای دسترسی به این مرکز خرید می توانید از اتوبوس های خطوط 600،511،519 استفاده کنید یا از ماشین شخصی استفاده کنید.
خروجی دیپو در منطقه ای نزدیکتر به فرودگاه واقع شده است. این دسترسی کمک می کند تا با ماشین شخصی یا تاکسی راحت تربه آنجا بروید. شاتل رایگان و همچنین گزینه های حمل و نقل عمومی برای مشتریان در دسترس است.

آدرس اوت لت دیپو آنتالیا :  Altınova Sinan, Serik Cd. No:309, 07170 Kepez/Antalya
شماره تماس اوت لت دیپو آنتالیا : 242 340 5470 90+
 وب سایت اوت لت دیپو آنتالیا : www.deepo.com.tr
ایمیل اوت لت دیپو آنتالیا: info@deepo.com.tr

ساعات کار اوت لت دیپو آنتالیا

ساعت کار مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا از دوشنبه تا  پنجشنبه ساعت 8 صبح تا 10 شب و جمعه از 12 ظهر تا 10 شب می باشد.

خرید در اوت لت دیپو آنتالیا

بیش از نود مغازه در این مرکز خرید قرار دارد، که هر کدام شامل تخفیف های بسیاری خوبی در فصول مختلف سال هستند. بنابرایی مسافرانی که قصد خرید از ترکیه را دارند نمی توانند به راحتی از تخفیف های خوب این مرکز خرید بگذرند.
این مرکز خرید شامل برندهای داخلی و بین المللی وسیعی است. که نیازهای خریداران را برآورده می کند، در زیر به شما چند تا از برندهای معروف که در اوت لت دیپو نمایندگی دارند را معرفی می کنیم.

برند ورزشی آدیداس
برند بکو
برند معروف کالینز
برند معروف ترکیه ای کوتون
برند ترکیه ای ال سی وایکیکی
برند لیوایز
برند ترکیه ای ماوی
برند معروف پیر کاردین

هتل های نزدیک اوت لت دیپو 

کسانی که به ترکیه سفر می کنند بیش تر قصد خرید از مراکز و اوت لت ها را دارند، بنابراین آن ها ترجیح می دهند رزرو هتل آنتالیا  خود را نزدیک به مراکز خرید تهیه کنند. هتل های متعددی نزدیک به مرکز خرید اوت لت دیپو نیز قرار دارد تا کار شما را آسان تر کنند.

هتل Palmiye Park Apart 
هتل Linda Expo Palace 
هتل اوسکار 
هتل Sherwood Prize 
هتل ملیس
هتل Club Sidar 
هتل آرگوس
هتل آتالا آنتالیا

جاذبه های نزدیک اوت لت دیپو آنتالیا

جاذبه های نزدیک اوت لت دیپو آنتالیا 

جاذبه های نزدیک اوت لت دیپو آنتالیا 

همانطور که می دانید آنتالیا علاوه بر مراکز خرید متعدد دارای مراکز تفریحی بی شماری است. که شما می توانید با رزرو تور از سامانه رزرواسیون تریپ خود را به آنتالیا برسانید و از جاذبه های دیدنی این شهر از نزدیک لذت ببرید و از مراکز خریدی مانند اوت لت دیپو خرید های خود را انجام دهید. نزدیک مرکز خرید دیپو برخی از جاذبه های تفریحی آنتالیا نیز قرار دارد که عبارتند از : جاذبه ی زیبای دروازه هادریان، جاذبه ی تفریحی سرزمین شنی یا سند لند آنتالیا، شهرزیبا و قدیمی کالیچی، جاذبه جذاب موزه سونا و اینان کیراچ کالیچی، جاذبه ی منحصر به فرد منطقه پرگه می باشند.

سخن آخر

اگر برای تعطیلات خود پرواز تهران آنتالیا را تهیه کرده اید فکر نکنید که تنها کاری که می توانید در آنجا انجام دهید، دراز کشیدن در ساحل است.
آنتالیا کارهای زیادی برای انجام دادن برای همه ارائه می دهد. آنتالیا مکانی بسیار متنوع با صدها کار برای انجام، کاوش و لذت بردن است.
اگر می‌ خواهید می توانید از مناظر دیدن کنید، و یک خرید خود از مراکز خرید آنتالیا مانند اوت لت دیپو با خانواده و دوستان خود داشته باشید. 
مراکز خرید بسیار با کیفیتی برای کشف در اطراف شهر هستند. در واقع، ترکیه در ساختن مراکز تجاری مجلل متخصص است و هر شهر بزرگ چندین اهداف مختلف و مکان های مختلف در اطراف شهر دارد.
این شهر پر جنب و جوش ترکیه بهشتی برای خریدارانی است که عاشق کاوش در خیابان ها، مراکز خرید و بازارهای قدیمی هستند. در حالی که خرید سنتی می تواند برای هر مسافری جذاب باشد، مراکز خرید در آنتالیا بهترین گزینه برای خرید و تفریح شما هستند. 

سوالات متداول درباره ی اوت لت دیپو آنتالیا

آدرس اوت لت دیپو کجاست ؟

اوت لت دیپو آنتالیا در محله ای به نام آلتینوا سینان است، این مرکز خرید درست مقابل فرودگاه آنتالیا واقع شده است.

امکانات اوت لت دیپو چیست ؟

این مرکز خرید شامل 15 کافه و رستوران است که شما را به استراحت دعوت می ‌کنند و 5 سینما، به‌ علاوه یک شهربازی، این مرکز همچنین دارای تنوع خرید بسیار زیادی است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc