https://gateway.trip.ir/api/

اعلام قیمت تورهای نوروزی مارماریس، کوش آداسی، آنتالیا

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

اعلام قیمت تورهای نوروزی مارماریس، کوش آداسی، آنتالیا

ترکیه همیشه یکی از بهترین مکان های برای سفر در نوروز بوده است، تورهای ترکیه بسیار پرطرفدار هستند و هر ساله ایرانیان زیادی از تورهای نوروزی استقبال می کنند.
تورهای نوروزی مارماریس، کوشی آداسی و آنتالیا جزو تورهای جذاب ترکیه به حساب می آیند. شما می توانید این تورها را با ارزان ترین قیمت از سایت تریپ تهیه فرمائید. در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با این تورها آشنا کنیم.
با نزدیک شدن به نوروز به دلیل تعطیلات نوروزی ایرانیان بسیاری علاقه مند هستند تا نوروز خود را در ترکیه بگذرانند. در چند سال گذشته نوروز همیشه بهترین زمان برای سفر ترکیه بوده است.
شما می توانید با خرید تورهای نوروزی سفری کم هزینه و به صرفه داشته باشید و از هراج های فصلی در ترکیه نهایت استفاده را ببرید.

بهترین فصل برای سفر به ترکیه

بهترین فصل برای سفر به ترکیه

بهترین زمان برای سفر به مارماریس

آب و هوای مارماریس تحت تأثیر موقعیت آن در سواحل جنوب غربی ترکیه است. تابستان های طولانی و گرم و زمستان هایی با آب و هوای معتدل تر و مرطوب دارد. 
میانگین دما در تابستان از 24 درجه سانتیگراد تا حداکثر 28 درجه سانتیگراد متغیر است، آسمان صاف با آب و هوای گرم مدیترانه ای همراه است که به مارماریس تا 14 ساعت آفتاب گرم در روز می دهد. هوا در پاییز و بهار نیز بسیار مطبوع است، که اگر در تعطیلات آب و هوای خنک ‌تری را ترجیح می ‌دهید عالی است. برای اطلاع از تور مارماریس نوروز 1401 به سایت تریپ مراجعه کنید.

بهترین زمان برای سفر به کوشی آداسی

بهترین زمان برای رفتن به کوش آداسی فصل بهار و تابستان است که دمای هوا بالا است و هر روز حداقل ده ساعت آفتاب دارد.  در این آب و هوا شما می توانید در سواحل زیبای کوشی آداسی شنا کنید و از آفتاب لذت ببرید.
در زمستان از سفر به کوشی آداسی خودداری کنید زیرا دما به طور قابل توجهی کاهش می یابد و احتمال بارش به طور قابل توجهی افزایش می یابد. 

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا

بهترین زمان سفر به آنتالیا در بهار نوروز است، در این فصل شما می توانید در سواحل آنتالیا قدم بزنید و در آب های نیلگون شنا کنید.
همچنین در این فصل هوا بسیار مطبوع و دلپذیر است، شما می توانید به گشت و گذار بپردازید و در رستوران های ساحلی غذا میل کنید و از خرید در تعطیلات نوروزی لذت ببرید.

تورهای نوروزی ترکیه

تورهای نوروزی یکی از بهترین انتخاب های شما برای سفری ارزان قیمت است، زیرا این تورها به صورت یک پکیج که شامل بلیط هواپیما، هتل ، ترانسفر رایگان و وعده های غذایی به شما ارائه می شود.

پکیج تورهای نوروزی آنتالیا 1401

بلیط  پرواز رفت و برگشت به آنتالیا
رزرو هتل ها بسته به بودجه و تعداد افراد
حمل و نقل فرودگاهی رایگان
تور لیدرراهنمای فارسی زبان 
بیمه مسافرتی 
تور گشت شهری رایگان 

تور آنتالیا به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد، پرواز مستقیم این تورها در فرودگاه اصلی آنتالیا فرود می آید، ولی در پروازهای غیر مستقیم هواپیما در فرودگاهی نزدیک به آنتالیا فرود می آید و شما باید با صرف وقت بیش تری خود را به آنتالیا برسانید. شروع قیمت تورهای آنتالیا در نوروز از نه میلیون و هشتصد می باشد.
همانطور که می دانید در ایام نوروز به دلیل تقاضای بالا قیمت تورها نیز افزایش پیدا می کند، پس ما به شما پیشنهاد می کنیم که تور آنتالیا نوروز 1401 را از سایت تریپ ازچند هفته قبل تهیه فرمائید.

پکیج تورهای نوروزی مارماریس 1401

پکیج تورهای نوروزی مارماریس 1401

پکیج تورهای نوروزی مارماریس 1401

بلیط  پرواز رفت و برگشت به مارماریس
رزرو هتل ها بسته به بودجه و تعداد افراد
حمل و نقل فرودگاهی رایگان
تور لیدرراهنمای فارسی زبان 
بیمه مسافرتی 
تور گشت شهری رایگان 

شروع قیمت تورهای ماماریس از سیزده میلیون ونهصد می باشد. قیمت تور مارماریس در نوروز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله، کلاس و ایرلاین های بلیط های رفت و برگشت، هتل ها، تعداد روزهای اقامت می تواند هزینه سفر به مارماریس را تغییر دهد.
ایرلاین هایی که از تهران به مارماریس هستند شامل ایرلاین‌ های آسمان، ایرلاین ایران ایر، ایرلاین ماهان و ایرلاین سان اکسپرس هستند.
پروازهای ایرانی از نظر هزینه به صرفه تر هستند ولی به صورت غیر مستقیم می باشند. لازم به ذکر است اگر از هتل هایی استفاده کنید که در مرکز شهر باشند هزینه شما بیش تر می شود ولی باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر از هتل های حومه استفاده کنید به دلیل دور بودن از مرکز شهر بایستی هزینه ای برای رفت آمد نیز در نظر بگیرید.
از هتل های گران قیمت مارماریس می توان به هتل الگانس  و از ارزان ‌ترین هتل های مارماریس می توان به  هتل کلاب هتل بنیتا اشاره کرد.

پکیج تورهای نوروزی کوشی آداسی 1401

بلیط پرواز رفت و برگشت به کوشی آداسی 
رزرو هتل ها بسته به بودجه و تعداد افراد
حمل و نقل فرودگاهی رایگان
تور لیدرراهنمای فارسی زبان 
بیمه مسافرتی 
تور گشت شهری رایگان 

قیمت تورهای کوشی آداسی در نوروز 30 تا 40 درصد افزایش می یابد. دلیل اصلی آن تقاضای بالای مسافران برای سفر به کوشی آداشی در فصل بهار است.
اما باید این را هم در نظر داشته باشید که در این فصل شما به دلیل تعطیلات نوروز وقت بیش تری دارید و می توانید از جشنواره های و برنامه های متنوع و بی نظیر در کوشی آداسی لذت ببرید.
عواملی که می تواند تور شما را ارزان تر یا گران تر کند، بلیط های هواپیما رفت و برگشت، هتل ها، کلاس و ایرلاین های مختلف است.

ایرالاین هایی که می توانند پرواز کوشی آداسی را پوشش دهند شامل ایرلاین قشم ایر، ایرلاین ایران ایر، ایرلاین تابان، ایرلاین ماهان و ترکیش ایرلاین و ... است.
قیمت هتل ها نیز بسته به اینکه سه ستاره است یا پنج ستاره می تواند متغییر باشد که این بسته به بودجه شما متغییر است. علاوه بر دو فاکتور بلیط پرواز و هتل، تعداد روزهایی که شما قصد اقامت دارید نیز تاثیر بسزایی در هزینه های شما دارد.
لازم به ذکر است که پروازهایی که از تهران به کوشی آداسی انجام می شود به صورت غیر مستقیم است. ابتدا شما وارد شهر ازمیر می شوید و سپس با ترانسفرهای فرودگاهی به مدت یک ساعت و نیم از ازمیر به کوشی آداسی خواهید رسید. برای خرید تور کوش آداسی نوروز 1401 به سایت تریپ مراجعه کنید.

تورهای لحظه آخری

تورهای لحظه آخری 

تورهای لحظه آخری 

تور لحظه آخری به توری گفته می شود که در فاصله  کمی از شروع تور قرار گرفته است، این زمان می تواند بین یک یا دو روز مانده به شروع ثبت نام تور باشد و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت تورها با قیمت های پایین تری از قیمت اصلی خود به فروش می رسند.
تورهای لحظه آخری بیش تر برای کشورهایی است که برای گردشگران ایرانی ویزا نمی خواد، از جمله این کشورها ترکیه، مالزی، سریلانکا، بلاروس، گرجستان و . . . است.
باید به این نکته نیز توجه داشته باشید در ایامی از سال که تقاضا برای سفر بالا می باشد مانند نوروز و تابستان نمی توان انتظار تورهای لحظه آخری را داشته باشید، اگر هم اتفاق بیافتد هزینه آن به صورت چشم گیری کاهش نمی یابد. 
همچنین این نکته را هم باید در نظر داشته باشید در تورهای لحظه آخری امکان کنسل کردن وجود ندارد. اکثر پروازهای تورهای لحظه آخری بسیار نزدیک هستند و شما باید از قبل آمادگی سفر را داشته باشید.
تور لحظه آخری نوروز تریپ
برای خرید تورهای لحظه آخری نوروزی می توانید به سایت تریپ مراجعه کنید، تریپ به شما ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین تورهای لحظه آخری را پیشنهاد می کند. 
کافیست مبدا و مقصد خود را در سایت رزرواسیون آنلاین تریپ وارد کنید و لیست پیشنهادی تریپ را بررسی کنید. شما می توانید با صرف کم ترین هزینه سفری ایده آلی را به همراه خانواده در نوروز 1401 داشته باشید.

جمع بندی

نوروز در ایران فصلی برای سفر است، ایرانیان زیادی هرساله در تعطیلات عید نوروز به کشورهای خارجی سفر می کنند. یکی از مقاصد پر طرفداران در بین ایرانیان ترکیه است.
مارماریس، کوش آداسی، آنتالیا ترکیه جزو شهرهای پر مسافر ترکیه هستند، این شهر ها در فصل بهار آب و هوایی مطبوع و دلپذیر دارند. 
اما به دلیل تقاضای بسیار بالای سفر، بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی در این فصل افزایش قیمت را تجربه می کنند، شما می توانید از طریق سایت تریپ با بررسی تورهای نوروزی لحظه آخری خریدی ارزان و مقرون به صرفه داشته باشید.

سوالات متداول در باره ی قیمت تورهای نوروزی مارماریس، کوش آداسی، آنتالیا

بهترین زمان برای سفر به مارماریس کی می باشد؟

هوای مارماریس در پاییز و بهار بسیار مطبوع است، اگر در تعطیلات آب و هوای خنک ‌تری را ترجیح می ‌دهید بهتر از در این فصول به مارماریس سفر کنید.

 تورهای نوروزی ترکیه چیست؟

تورهای نوروزی یکی از بهترین انتخاب های شما برای سفری ارزان قیمت است، که به صورت یک پکیج شامل بلیط هواپیما، هتل ، ترانسفر رایگان و ... است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc