https://gateway.trip.ir/api/

چگونه ارزان به کیش سفر کنیم

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

چگونه ارزان به کیش سفر کنیم

جزیره کیش در آب های خلیج فارس در جنوب غربی بندرعباس واقع شده و جزیره ای بیضی شکل به مساحت 89.7 متر مربع است. 
کیش یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری ایران است، تقریباً با هر برنامه بودجه ای می توانید از جزیره کیش دیدن کنید. 
دریای آبی پهناور، خطوط طولانی ساحل و غروب های نفس گیر می تواند هر کسی را از هر کجا به خود جذب کند، اما جزیره کیش تنها به این مناظر محدود نمی شود. در اینجا، مناظری را خواهید دید که قدمت آنها حتی به هزاران سال پیش بازمی‌گردد و برای تکمیل آن، می‌توانید برخی از مدرن‌ترین هتل‌ها یا پارک‌های کیش را تجربه کنید.
همه کسانی که مسافرت می کنند بر این باورند که پیش ‌بینی آب ‌وهوای مقصد یکی از مهم ‌ترین نکات قبل از سفر است و کمک می ‌کند تا چمدان‌ های سفر را درست ببندید.همچنین برای مدیریت و برنامه ریزی تور روزانه، باید مدت زمان روزهای مقصد خود را بدانید. همچنین داشتن اطلاعات آب و هوای جزیره کیش برای سفر به کیش به شما کمک زیادی در برنامه ریزی سفر می کند. 

بهترین زمان برای سفر به کیش

بهترین زمان برای سفر به کیش

بهترین زمان برای سفر به کیش

آب و هوای این جزیره اولین نکته ای است که باید به آن توجه کنید. اختلاف دمای جزیره گاهی با رطوبت بالا در طول سال به 9 درجه می رسد. 
به طور خلاصه میانگین سالانه دما در کیش حدود 26 درجه سانتی گراد است. از این نظر گرم ترین ماه سال مرداد با میانگین دمای 44 درجه سانتی گراد و سردترین ماه سال دی با میانگین دمای 10 درجه سانتی گراد است. 
در جزیره کیش  نمی توان صفر درجه را تجربه کرد و اگر بگویید در کیش سرد است، کاملا بی معنی است. زیرا هوا در آنجا بسیار مرطوب است و بارندگی زیاد اتفاق می افتد. 
اگر زمان ورود شما به کیش هوا بارانی و طوفانی باشد، حرکت کشتی ها به اسکله کیش ممنوع است. در این زمان باید منتظر بمانید تا هوا دوباره به حالت عادی برگردد تا بتوانید از طریق کشتی به کیش بروید. گاهی اوغات این طوفان ها تا یک روز هم طول می کشد بنابراین قبل از سفر به جزیره کیش حتما آب و هوا را بررسی کنید.
آب و هوای این جزیره آزاد کیش در هر فصلی از سال متفاوت است. اگرچه تغییرات آب و هوا در هر فصل بسیار زیاد است اما در مجموع ویژگی های هر فصل کیش را می توان به طور کلی جذاب باشد. 
آب و هوایی که می توان آن را بهترین زمان برای سفر به کیش دانست، کاملاً به هدف سفر شما بستگی دارد. بنابراین آب و هوای جزیره را در فصل های بهار، تابستان، پاییز و زمستان توضیح می دهیم تا بتوانید فصل مورد علاقه خود را برای سفر به کیش انتخاب کنید.

سفر به کیش در فصل بهار

فصل بهار یکی از محبوب ترین فصل های سفر ایرانیان است. چون هوا مطبوع است و عید نوروز نیز در فصل بهار است و تعطیلات نوروز باعث می شود وقت بیشتری برای گشت و گذار داشته باشید، در تمام روزهای بهار آب و هوا معتدل و بادهای شدید و بارندگی کم است. 

هوای کیش تا اوایل اردیبهشت معتدل است و رطوبت هوا تا اواسط اردیبهشت آزاردهنده نخواهد بود. همچنین در این زمان می توانید از شنا و ورزش های آبی لذت ببرید. 
توجه داشته باشید که در ایام نوروز از آخر اسفند تا پایان فروردین کیش مملو از گردشگران است، به همین دلیل می بایست تور خود را از قبل رزرو کنید. یکی از مزایای رزرو تور چند ماه قبل از سفر ارزان بودن تور است.

سفر به کیش در فصل تابستان

هوای تابستان در کیش بسیار گرم و مرطوب است اما باران نمی بارد. گرمای شدید این جزیره گاهی در برخی نقاط آن به 50 درجه می رسد. 
بنابراین بهترین زمان برای افرادی که از گرما فرار می کنند نخواهد بود بلکه بدترین زمان برای افراد گرمایی است.  با وجود این گرما و رطوبت، تعداد گردشگران در این فصل همچنان زیاد است.
زیرا در فصل تابستان پر از جشنواره های تابستانی  و قرعه کشی های هیجان انگیز است، این فصل برای تفریحات ساحلی و همچنین دراز کشیدن زیر آفتاب برای کسانی که عاشق آفتاب هستند عالی است. 
لازم به ذکر است هزینه سفر به کیش در فصل تابستان ارزان تر از فصل های دیگر است و مراکز خرید کیش تخفیفات خوبی را عرضه می کنند.

سفر به کیش در فصل پاییز

آب و هوای کیش در فصل پاییز بسیار گیج کننده است رطوبت به 60 درجه می رسد. شما نه تابستان دارید نه بهار هوای پاییزی کیش با بارندگی شدید و تاریک شدن زود هنگام همراه است. 
بهترین زمان برای سفر به کیش مطمئنا پاییز نیست اما برخی از تخفیف های خوب پاییزی تا 50 درصد و همچنین هتل های ارزان قیمت را می توانید در این فصل پیدا کنید.
در اولین ماه پاییز هوا هنوز مرطوب و گرم است دقیقاً مانند تابستان و در ماه آخر بارندگی های زیادی مانند زمستان وجود دارد. شما زمان محدودی برای گشت و گذار در فضای باز دارید اما لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا مراکز خرید کیش آماده ارائه تخفیف های پاییزی به شما هستند.
اگر می خواهید در فصل پاییز از ورزش های آبی مانند شاتل، غواصی و قایق سواری لذت ببرید، حتماً در زمانی که دریا طوفانی نیست، از این جزیره دیدن کنید. 

سفر رایگان به کیش

سفر رایگان به کیش

ارزان ترین فصل سفر به کیش

چه زمانی سفر به کیش ارزان تر خواهد بود؟ همانطور که قبلا گفتیم بیشترین تخفیف را برای خرید در کیش در پاییز دارید. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق خرید هستند، در پاییز به کیش بروید. 
همچنین هزینه سفر به کیش در پاییز بسیار ارزان است، در این فصل قیمت بلیط و تور هواپیما و رزرو هتل در کیش را ارزان تر خواهید یافت و پول بیشتری برای خرید دارید. شرکت در تخفیف 50 درصدی در مراکز خرید از مزایای سفر به کیش در پاییز است. 

زمان مناسب برای غواصی در کیش

در تمام طول سال می توانید برای غواصی به کیش بروید اما بهتر است صبح زود بروید. یادگیری غواصی و آماده شدن برای غواصی زمان می برد. و بعد از ظهرهوا زودتر تاریک می شود و هیچ زیبایی دریا را نخواهید دید. بهترین زمان برای غواصی صبح و ظهراست  زمانی که خورشید بالای آسمان قرار دارد.

برای سفر به کیش چقدر پول لازم است ؟ 

هزینه سفر به کیش بستگی به هتل و بلیط پروازی دارید که تهیه می کنید حتی مبدا نیز می تواند روی هزینه سفر به کیش تاثیر بگذارد، به طورکلی میانگین هزینه سفر به کیش را از دو میلیون و سیصد هزار تومان تا سه میلیون تومان می توان در نظر گرفت.
اما ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم شما می توانید تور کیش نوروز 1401 را از طریق سایت تریپ تهیه کنید، آژانس مسافرتی تریپ ارزان ترین و با کیفیت ترین پروازها از تمام شهرها به کیش را ارائه می دهد.
شرکت هواپیمایی تریپ می توانند قیمت بلیط های تهران به جزیره کیش را بر اساس روز و ساعتی که تصمیم به رزرو پرواز خود دارید، تنظیم کنند. 

چگونه به کیش سفر کنیم ؟

هر زمان که می خواهید به سفر بروید، یکی از دغدغه های اصلی شما انتخاب وسیله نقلیه برای سفر است. قبل از انجام هر کاری، باید تصمیم خود را در مورد اینکه چه راهی را برای سفر ترجیح می دهید، نهایی کنید.
بهترین و راحت ترین راه، سفر هوایی است، بنابراین توصیه می کنیم برای خرید ارزان بلیط کیش به سایت تریپ مراجعه کنید، زیرا باعث صرفه جویی در هزینه، زمان و انرژی می شود. 
روزانه چندین پرواز از تهران، شیراز و سایر شهرهای اصلی ایران به مقصد کیش انجام می شود. علاوه بر شهرهای ایران، از دبی و مسقط نیز به کیش پرواز وجود دارد. 

سفر به کیش با کشتی

شما می توانید با کشتی به جزیره کیش سفر کنید. برای این منظور باید به بندر چارک و سپس به بندر آفتاب یا بندر لنگه بروید و از آنجا با کشتی به جزیره کیش بروید. 

هزینه سفر به کیش با کشتی

هزینه سفر به کیش با کشتی

سفر به کیش با هواپیما

برای سفر به کیش با هواپیما شما می توانید از طریق فرودگاه بین المللی کیش به جزیره کیش سفر کنید. این فرودگاه برخی از پروازهای بین المللی را نیز پوشش می دهد.
از سوی دیگر، پروازهای داخلی متعددی بین جزیره کیش و شهرهای مهم ایران از جمله تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، یزد، کرمان، رشت، تبریز، بندرعباس و ... وجود دارد. 
در نهایت توجه داشته باشید که فرودگاه بین المللی کیش دسترسی راحت به شهر را فراهم می کند. بر همین اساس می توانید از تاکسی های زرد رنگ یا مینی بوس برای رسیدن به مرکز شهر استفاده کنید. در ضمن برخی از هتل های کیش ترانسفر رایگان از فرودگاه تا هتل را به مهمانان خود ارائه می دهند.

سفر به کیش با اتوبوس

شما برای سفر به کیش با اتوبوس می توانید از شیراز با اتوبوس به جزیره کیش سفر کنید. برای این منظور باید از شیراز به بندر آفتاب یا بندر چارک سوار اتوبوس شوید. 

سفر به کیش با قطار

یکی از دلپذیرترین و امن ترین راه ها برای سفر به کیش سفر با قطار است. برای این منظور باید با قطار خود را به بندرعباس برسانید و سپس به بندرلنگه بروید و بعد از آن  با قایق از بندر به سمت جزیره کیش بروید.
بر این اساس می توانید از شهرهای متعدد ایران با قطار در کلاس های مختلف از کلاس استاندارد تا 5 ستاره به بندرعباس سفر کنید. قطار بندرعباس مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، یزد و ... را پوشش می دهد.

سفر به کیش با ماشین

یکی از راه هایی که می توانید برای سفر به کیش انتخاب کنید سفر با خودرو شخصی است. بزرگراه های اصلی سواحل جنوبی کیش را به سایر شهرها متصل می کند. 
بنابراین، بسیاری از مسافران برای سفر با ماشین شخصی را انتخاب می ‌کنند، زیرا برنامه آن انعطاف ‌پذیر است و سریع ‌تر و راحت ‌تر از اتوبوس و قطار است. برای این منظور باید به بندر چارک، بندر آفتاب یا بندر لنگه بروید و از آنجا با قایق به جزیره کیش بروید.

هتل های محبوب کیش

این جزیره زیبا و دلربا یکی از آن مقاصد محبوبی است که حداقل یک بار در زندگی ارزش دیدن را دارد. مهم نیست چه زمانی از سال به این جزیره سفر کرده اید یا چند بار به آنجا سفر کرده اید. کیش جزیره ای پر از شگفتی است که با دیدنی های شگفت انگیزش شما را شگفت زده خواهد کرد.
یکی از عوامل مهمی که باعث می شود سفر شما خاطره انگیزتر شود، هتل شما در کیش خواهد بود، پس باید در انتخاب آن با توجه به بودجه و سلیقه خود دقت کنید.

در زیر به چند هتل محبوب کیش را نام می بریم:

هتل مارینا پارک
هتل بزرگ داریوش
هتل ترنج

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی

هتل های 5 ستاره کیش

کیش دارای هتل های بسیاری از ارزان تا لوکس را دارا است، از معروف ‌ترین  هتل‌های پنج ستاره کیش می ‌توان به هتل مارین اپارک، هتل ترنج، هتل داریوش، هتل بین ‌المللی کیش و هتل شایگان اشاره کرد. 
این هتل ها به دلیل امکانات بالایی که به مسافران ارائه می کنند از سطح بالایی برخوردار هستند. با اقامت در این هتل های لوکس شما می توانید از خدماتی همچون انواع اتاق ها، رستوران های شیک، غذاهای متنوع، سرویس 24 ساعته بهره مند شوید.
باید بگوییم هزینه یک شب اقامت در چنین هتل هایی از یک میلیون به بالا می باشد، اما شما می توانید برای رزرو هتل های ارزان قیمت به سایت تریپ مراجعه کنید.

هتل های 4 ستاره کیش

هتل های  چهار ستاره کیش نیز دارای امکاناتی خوبی هستند و نصبت به هتل های پنج ستاره مقرون به صرفه تر هستند. اگر می خواهید هزینه ی سفر به کیش برای خود و خانوادیتان ارزان تر باشد ما هتل های چهار ستاره را به شما پیشنهاد می کنیم.
هتل ‌های چهار ستاره بیشتر امکانات هتل های پنچ ستاره را دارار هستند ولی عین حال، هزینه‌ کمتری دارند از جمله این هتل ها می توان به هتل فلامینگو، هتل صدف و هتل سورینت مریم شاره کرد که جزو بهترین هتل های چهار ستاره کیش هستند.
میانگین هزینه اقامت هر شب در این هتل ها یک میلیون و سیصد هزار تومان تا دو میلیون و چهارصد تومان می باشد.

هتل های 3 ستاره کیش

اقامت در هتل های سه ستاره کیش بسیار مقرون به صرفه هستند شما می توانید با هزینه ای کم امکانات خوبی داشته باشید. استانداردهای هتل در جزیره کیش بالاست از اینرو در هتل های سه تاره نیز اقامت خوبی را خواهید گذراند.
میانگین هزینه هر شب اقامت در هتل های سه ستاره کیش بین  هفتصد هزار تومان تا یک میلیون تومان خواهد بود. از جمله هتل های سه ستاره کیش هتل پارسیان، هتل جام ‌جم و هتل گراند هستند.

هتل های 2 ستاره کیش

کمترین هزینه ای که می توانید برای هتل بکنید این است که در هتل های دو یا یک ستاره اقامت کنید. میانگین هزینه در هتل های دو ستاره و یک ستاره نهایت هفتصد هزار تومان است، شما می توانید با رزرو این هتل ها از هزینه سفر خود کم کنید.

اقامتگاه های مختلف در کیش

برای اقامت در کیش نیاز نیست حتما در هتل اقامت داشته باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از آپارتمان ‌ها، سوئیت‌ ها، اقامتگاه ‌های بومگردی، ویلا ها و خانه‌های اجاره ای نیز برای اقامت خود استفاده کنید. میانگین قیمت این اقامتگاه ‌ها بسته به امکانات موقعیت مکانی آن متفاوت است.
هزینه اقامت در این مکان ها تاثیر زیادی بر روی هزینه سفر به کیش می گذارد میانگین اقامت در این مکان ها بین 450 هزار تومان تا یک میلیون تومان می باشد.
یکی از مزایای خوب این اقامتگاه ها این است که شما مشتقل هستید و می توانید هزینه خورد و خوراک خود را بسته به بودجه خود تنظیم کنید. برای اطلاع از بلیط  مشهد کیش به سایت تریپ مراجعه فرمائید.

سوالات متداول در باره ی سفر ارزان به کیش

مدت زمان پرواز تهران به کیش چقدر است؟

میانگین مدت زمان پرواز تهران به جزیره کیش یک ساعت و 39 دقیقه است.

بهترین زمان برای سفر به کیش کی می باشد ؟

بهترین زمان سفر به کیش فصل بهار است چون هوا مطبوع است و تعطیلات نوروز باعث می شود وقت بیشتری برای گشت و گذار داشته باشید. 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc