https://gateway.trip.ir/api/

اجاره قایق تفریحی لاکچری در دبی

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

اجاره قایق تفریحی لاکچری در دبی

دبی به لطف آسمان ‌خراش ‌های نمادین، فعالیت ‌های ماجراجویی بی ‌رقیب، سرگرمی ‌ها در سطح جهانی، و تجربیات منحصر به فرد خود را به عنوان یک رهبر جهانی در نوآوری، فناوری و گردشگری تثبیت کرده است. 
یکی از سرگرمی های مهیج اجاره قایق تفریحی لاکچری در دبی است، که می توانید با اجاره آن دبی را زیر پا بگذارید. اجاره قایق بادبانی 2 ساعته به شما امکان می دهد در امتداد بندر مارینا سوار شوید و می توانید مناظر شگفت انگیزی را ببینید. 
برج العرب، ساحل جمیرا، جزیره نخل، هتل آتلانتیس و غیره تعداد کمی از ساختمان های متعددی هستند که در طول این تور گردشی با قایق می توان دید. 
سفر با قایق در دبی یکی از بهترین راه‌ ها برای تحسین کردن شهر است، و همچنین برای کشف آب ‌های زمردی زیبای شبه جزیره دبی است.
به عنوان یک شهر ساحلی، دبی تقریباً شامل هر نوع کشتی شناور است، هر نوع از قایق های تفریحی لاکچری گرفته تا قایق های ماهیگیری را می توان یافت. 
علاوه بر گردش با قایق تفریحی شما می توانید از این قایق ها برای برگزاری مهمانی برای خانواده و دوستان خود استفاده کنید. 

سفر لاکچری به دبی

سفر لاکچری به دبی

چرا در تعطیلات در دبی قایق اجاره کنیم؟

سوالی که همیشه در ذهن گردشگران ایجاد می شود این است که در تعطیلات در دبی کجا بریم؟ دبی در خلیج عربی واقع شده است و جزایرغول ‌پیکر دست ‌ساز در اطراف شهر ساخته شد، مانند جزیره نخل معروف جمیرا که هنگام اجاره قایق در دبی، همیشه در لیست بهترین ها قرار دارد.
جدای از کاوش در جزایر مجاور، اجاره قایق تفریحی در دبی به شما منظره ای از شهر و همچنین مناطق قدیمی دبی را می دهد، جایی که سرعت آرام زندگی هنوز وجود دارد. و از آنجایی که خاورمیانه خانه برخی از ثروتمند ترین افراد جهان است، جای تعجب نیست که دبی همچنین خانه برخی از مجلل ترین مگا قایق های تفریحی جهان است که در مارینا معروف دبی لنگر انداخته اند.
امارات متحده عربی میزبان صدها قایق در اندازه های مختلف از کاتاماران قایقرانی گرفته تا قایق های موتوری است که فقط منتظر تجربه مهمانان هستند. 
کرایه قایق برای یک تور یک ساعته در خط ساحلی، یا یک سفر ماهیگیری در خلیج فارس، یا یک فعالیت جزیره ای تمام روز یا حتی برای بازدید از امارات در دسترس است. برای اطلاع از رزرو تور دبی ارزان قیمت به سایت تریپ مراجعه فرمائید.

قیمت اجاره قایق در دبی

هزینه قایق سواری در دبی بسته به اندازه قایق، خدمات ارائه شده و همچنین مدت زمان اجاره متفاوت است. اجاره قایق مهمانی ممکن است قیمت متفاوتی نسبت به اجاره قایق برای غروب آفتاب و اجاره قایق آخر هفته داشته باشد. 
به عنوان مثال، اجاره یک قایق بادبانی یا قایق موتوری حدود 300 دلار برای  یک ساعت و 3 هزار دلار برای اجاره تمام روز هزینه دارد. 

یک قایق لوکس با اندازه 72 فوت و گنجایش 20 مهمان می تواند حدود 700 دلار برای اجاره یک ساعت هزینه داشته باشد، این قایق با این گنجایش می تواند تا 10 هزار دلار برای اجاره یک روز کامل هزینه داشته باشد. 
یک قایق تفریحی لاکچری که می تواند تا 30 نفر را روی عرشه میزبانی کند، می تواند حدود 4500 دلار برای یک ساعت یا 45 هزار دلار برای اجاره تمام روز هزینه داشته باشد.
اجاره قایق دبی به شما یک نقطه دید منحصر به فرد از زیبایی این شهر می دهد. از آسمان ‌خراش ‌های بی ‌پایان و جاذبه ‌های آینده ‌نگر آن تا شهرهای قدیمی و مکان‌ های باستانی برمی ‌خیزند را تماشا کنید. 

گردش با قایق تفریحی در دبی

دبی به دلیل اینکه یکی از پیچیده ‌ترین، و آینده ‌نگرترین کشورهای جهان است، مشهور است. جایی که زمانی یک دهکده ماهیگیری کوچک بود، اکنون به یکی از شهرهایی تبدیل شده است که باید از آن بازدید کرد، با انبوهی از کارها، مکان هایی برای دیدن و فعالیت هایی که می توان از آن لذت برد.
دبی با خط ساحلی خوش منظره از خلیج عربی به عنوان زمین بازی شهر، سفرهای قایق برای کاوش در جزایر مصنوعی دبی است.
شما با گردش با این قایق های تفریحی می توانید در حین گشت و گذار در برخی از زیبا ترین و خیره کننده ترین مقاصد قایق رانی، لحظات زندگی خوبی را سپری کنید. 
سفر با قایق تفریحی لاکچری از دبی مارینا آغاز می شود و از آنجا به تماشای نقاط دیدنی و مشهور دبی می روید. این شامل مکان های شگفت ‌انگیز، برج العرب، آتلانتیس باشکوه نخل و بسیاری موارد دیگر است. 
می توانید از ابوظبی، یکی از پیچیده ترین مکان های روی کره زمین دیدن کنید. در امتداد کورنیش زیبا قدم بزنید و آسمان ‌خراش ‌های خیره ‌کننده اطراف را مشاهده کنید، از موزه فراری ورلد دیدن کنید، سپس به رستوران ‌های زیبای شهر بروید. 
همچنین می توانید از ماهیگیری گرفته تا گشت و گذار، شنا در آب های جزیره، ورزش های آبی، غواصی و غیره، را با اجاره قایق در دبی انجام دهید.

کشتی های دبی

کشتی های دبی

مکان های دیدنی با تورهای قایق در دبی 

خط ساحلی دبی
دبی مارینا
نهر دبی

خط ساحلی دبی

خط ساحلی دبی تقریباً 80 کیلومتر امتداد دارد و یکی از نمادین ترین خط ساحلی در جهان است. با داشتن خط افق در پس ‌زمینه و برخی از لوکس ترین هتل‌ ها که در نزدیکی ساحل واقع شده ‌اند می باشد، مناظر دبی از خط ساحلی یکی از بهترین ‌ها در کل شهر است.
سفربا قایق در خط ساحلی دبی مسافت زیادی را طی می کنند زیرا محدودیت سرعت بسیار بیشتر از آبراه های کوچکتر مانند نهر دبی یا مارینا است. 
این به گردشگران اجازه می دهد تا از چندین مکان دیدنی مانند مرکز شهر دبی، برج العرب، مارینا دبی و آتلانتیس در نخل دیدن کنند. شما همچنین فرصت های زیادی برای عکاسی را خواهید داشت.

دبی مارینا

مارینا دبی در 25 دقیقه ای غرب مرکز شهر در نزدیکی پایگاه نخل جمیرا واقع شده است. بسیاری از مردم مارینا را مجموعه‌ ای از اسکله‌ ها و کشتی‌ ها تصور می ‌کنند، اما در واقع یک منطقه مسکونی پر از ساختمان ‌های بلند و رستوران‌ های بلند است که همگی کانالی وسیع از آب را احاطه کرده ‌اند.
محدودیت سرعت قایق ها در مارینا تقریباً 13 کیلومتر در ساعت است، بنابراین تورهای قایق که در آن انجام می ‌شوند معمولاً سفرهای تفریحی هستند. این تورها معمولاً قبل از رفتن به مکان‌ های دیدنی معمولی مانند آتلانتیس و برج العرب از مارینا شروع می‌شوند. 

نهر دبی

نهر دبی یک کانال دست ساز است که 14 کیلومتر  از خلیج عربی تا پناهگاه حیات وحش راس الخور امتداد دارد. درست مانند دبی مارینا، قایق هایی داخل نهر دبی هستند که سرعت مجاز آن ها 13 کیلومتر در ساعت بیشتر نیستند. 
نوع سفرهای قایق  درنه دبی بسیار شبیه به سفرهای مارینا است، تجربه نهر دبی می تواند جذاب باشد زیرا در بخش قدیمی و سنتی دبی واقع شده است.

قیمت بلیط کشتی کروز دبی

قیمت بلیط کشتی کروز دبی

انواع قایق های تفریحی در دبی

در مورد قایق در دبی در زیر لیستی از انواع قایق هایی که می توانید اجاره کنید با شرح نوع قایق آورده شده است. 

قایق بادبانی 

قایق های بادبانی تک بدنه برای قایقرانی در همه نقاط مقرون به صرفه برای رفت و آمد در جزیره هستند. قیمت آن ها نیز 120 یورو یا100 پوند یا135  دلار در روز است که باید بپردازید. اندازه‌ قایق‌های تفریحی برای یک زوج یا خانواده کوچک تا یک قایق تفریحی لوکس با اندازه دیگر متغیر است.

قایق کاتاماران

قایق کاتاماران لوکس بسیار جادار هستند و عملکرد سریع قایقرانی دارند در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. برای گروه ‌های بزرگ ‌تر و خانوادگی گزینه بسیار خوبی هستند.
آنها فضای زیادی برای ‌بازی ‌های آبی دارند و برای حفظ حریم خصوصی به اندازه کافی بزرگ هستند. کاتاماران‌ های بزرگ‌ تر که معمولاً بسیار مجلل ‌تر از یک قایق بادبانی هستند، سرویس بهداشتی و دوش‌ های اختصاصی در اتاق ‌ها و همچنین فضای سرگرم ‌کننده فراوان در سالن و روی عرشه دارند.

کاتاماران قدرتمند

این نوع قایق‌ ها نسبتاً جدید هستند، و محبوبیت بیشتری نیز به دست آورده ‌اند، زیرا دو بدنه قایق را در مقایسه با یک بدنه ثابت ‌تر نگه می ‌دارند. 
عرشه عریض ‌تر همچنین به معنای فضای بیشتر است و از آنجایی که آنها بادبان یا دکل ندارند، فضای بسیار بیشتری در عرشه نسبت به اجاره کاتاماران قایقرانی یا تک ‌هول دارند. 

سوپر قایق بادبانی

سوپر قایق بادبانی یا گاهی اوقات به آن مگا قایق بادبانی گفته می شود قایق هایی هستند که حداقل 24 متر طول تا 180 متر عرض دارند و می توانند قایق بادبانی یا قایق موتوری باشند. 
این نوع قایق‌ ها اغلب از کارکنان حرفه ای تشکیل شده اند که هر نیاز شما را به همراه کاپیتانی که دانش گسترده ای از مناطق انتخابی شما برای سفرهای دریایی خواهد داشت، برآورده می کنند.

قایق موتوری

این قایق‌ها طیف گسترده‌ای از قایق ‌ها را از کابین گرفته تا سفر با قایق خصوصی برای یک روز ماهیگیری را پوشش می ‌دهد، اما اگر بخواهید مسافت بیشتری را در روز طی کنید، باید از قایق های دیگر استفاده کنید.

انوع قایق ها برای اجاره

انوع قایق ها برای اجاره

انوع قایق ها برای اجاره

هنگامی که بدانید می ‌خواهید در یک تور قایق به کجا بروید، مرحله بعدی تصمیم‌ گیری در مورد نوع قایق مورد علاقه‌ تان است. سفربا قایق تفریحی در دبی معمولاً در یکی از سه دسته قرار می‌ گیرند:

قایق های خصوصی
قایق های مسافربری
قایق های تفریحی

قایق های خصوصی

این نوع قایق ها معمولا برای یک روز و برای افراد با تعداد کم رزرو می شود و بیشتر آن ها این قایق ها را برای اجرای مراسم هایی همچون نامزدی و عروسی به صورت خصوصی رزرو می کنند.

قایق های مسافربری

بسیاری از شرکت های تور دبی از قایق های مسافری با سایز متوسط برای سفرهای دریایی مختلف استفاده می کنند. این قایق ها می توانند 10تا100 نفر را در خود جای دهند. برای افرادی که از جمعیت بیشتر راضی هستند، این می تواند یک گزینه اقتصادی عالی باشد زیرا تورهای قایق مسافربری اغلب ارزان ترین هستند.

قایق های تفریحی

گروه های بزرگ گاهی برای شام، مهمانی یا ماهیگیری قایق تفریحی رزرو می کنند. این نوع قایق ها معمولاً بسیار بزرگ هستند و می توانند 20 تا بیش از 100 نفر را در خود جای دهند.
بسیاری از قایق ‌های تفریحی به صورت مشترک رزرو می ‌شوند، به ‌ویژه سفرهای دریایی با سرو شام این قایق ها دارای  غذاخوری های عالی و لاکچری هستند. ارزان ترین تورهای نوروزی را با تریپ تجربه کنید.

آیا برای اجاره یک قایق تفریحی در دبی به مجوز نیاز است ؟

اگر به دنبال یک قایق بادبانی یا قایق اجاره ای هستید، برای خروج از دبی به مجوز نیاز ندارید. این نیز زمانی است که شما یک قایق موتوری کوچک بدون کابین برای یک سفر یک روزه در اطراف جزایر یا سواحل محلی اجاره می کنید.

در اینجا چند نمونه از مدارک قایقرانی آورده شده است:

گواهینامه بین المللی صلاحیت

این گواهینامه بر اساس درخواست توسط مرجع قایقرانی اروپایی شما صادر می شود و شما باید به طور خودکار واجد شرایط خاص قایقرانی ملی شوید.

مدارک RYA 

اگر مدارک RYA را دارید، می ‌توانید با قایق از دبی خارج شوید، از جمله کاپیتان روز کاپیتان ساحلی یا استاد کشتی می توانند با داشتن این مدارک از دبی خارج شوند.

سوالات متداول در باره ی اجاره قایق تفریحی لاکچری در دبی

انواع قایق های اجاره ای کدامند ؟

قایق ها برای اجاره انواع مختلفی دارند که بسته به کار شما متفاوت هستند از جمله قایق ها عبارتند از قایق های خصوصی، قایق های مسافربری، قایق های تفریحی می باشند.

 اجاره قایق تفریحی لاکچری چه جاذبه هایی را در دبی می توان دید ؟ 

شما می توانید با رزرو تور قایق های تفریحی مکان های دیدنی دبی از جمله خط ساحلی دبی، دبی مارینا و نهر دبی را تماشا کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc