https://gateway.trip.ir/api/

بلیط هواپیما قشم سیستمی بخریم یا چارتر

به روز رسانی: 18 بهمن ، 1400 جاذبه های گردشگری

بلیط هواپیما قشم سیستمی بخریم یا چارتر

قشم، بزرگترین جزیره خلیج فارس، با جنگل ‌های حرا با تنوع زیستی، سواحل جذاب و 60 روستای بندری احاطه شده است. جاذبه های داخلی آن شامل دره‌ ها، تپه ‌ها، غارهای مهم زمین ‌شناسی است که بیشتر آنها به‌ عنوان بخشی از ژئوپارک جزیره قشم به رسمیت شناخته ‌شده توسط یونسکو محافظت می ‌شوند. 

بلیط چارتر قشم ایر

بلیط چارتر قشم ایر

انواع بلیط قشم

سفر به قشم یکی از جذاب ترین سفرهایی است که می توانید انجام دهید، جاذبه های طبیعی جزیره قشم شگفت انگیز است و هر گردشگری را مجذوب خود می کند.
برای سفر به قشم راه های متعددی است ولی سفر هوایی یکی از پر طرفدارترین آن ها است، در ادامه ما می خواهیم شما را با انواع بلیط های قشم آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به بودجه خود بلیط خود را خریداری کنید. شما برای دیدن این جاذبه های زیبا می توانید تور قشم نوروز 1401 را از سایت تریپ تهیه کنید.

خرید بلیط سیستمی قشم

سیستم فروش بلیط یک ابزار مدیریتی است که درخواست های خدمات مشتری را پردازش و فهرست بندی می کند. باید بگوییم که بلیط های سیستمی قشم یکی از رایج ترین  و آسان ترین برنامه های مسافرتی هستند.
یکی از دلایلی که ما به شما بلیط سیستمی قشم را پیشنهاد می کنیم این است که شما می توانید بلیط های خود را از دو ماه قبل تا یک ساعت قبل از پرواز رزرو کنید.
برای خرید این نوع بلیط ها شما می توانید از طریق سایت تریپ اقدام کنید، این سایت از طریق ایرلاین ها برنامه پروازهای داخی و خارجی را می چیند.
یکی دیگر از مزایای پروازهای سیستمی کلاس های پرواز متفاوت است. این کلاس ها از ارزان قیمت تا گران قیمت هستند و هر کدام امکانات خود را دارند که شما می توانید بسته به بودجه و سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. 
لازم به ذکر است که کلاس های پرواز ارزان تر زودتر به فروش می رسند، با نزدیک شدن به تاریخ پرواز یا تعطیلات، قیمت بلیط های سیستمی نیز افزایش پیدا می کند. پس بهتر از قبل از به اتمام رسیدن آن ها بلیط های خود را از چند ماه قبل رزرو کنید.
شما می توانی از طریق سایت تریپ بلیط های سیستمی خود را انتخاب کرده مسیر مبدا و مقصد قشم را مشخص کنید، تاریخ رفت و برگشت را نیز انتخاب کنید و با خیالی آسوده خرید خود را سر فرصت انجام دهید.

خرید بلیط چارتر قشم

خرید بلیط چارتر قشم

خرید بلیط چارتر قشم

پروازهای چارتر توسط آژانس ‌های مسافرتی و شرکت‌ های تور به منظور کاهش ترافیک مسافری که در تعطیلات خاص بسیار زیاد است، سازماندهی می‌ شوند.
در واقع سیستم بلیط چارتر بدین گونه است که توسط چارتر کنندگانی ایجاد شده که اقدام به پیش خرید بلیط های یک مسیر مشخص کرده اند.
سیاست و قوانین قیمت گذاری آن ها نیز توسط سازمان هواپیمایی کشور تعیین می شود. زمان این نوع بلیط ها می توانید زودتر انجام گیرد.
از دیگر مزایای این نوع بلیط ها می توان به این اشاره کرد که پروازهای چارتری در تمامی شهرهای بزرگ وجود دارد برای مثال شهرهایی همچون تهران، شیراز، اصفهان، مشهد دارای بلیط های چارتری هستند.
پروازهای قشم به دلیل تقاضای بسیاری که دارد، بلیط های چارتری زیادی برای این جزیره وجود دارد، این جزیره به دلیل زیبایی بی نظیر، جاذبه های فوق العاده آب های نیلگون بسیار معروف است.
تقاضای بیش از حد خرید بلیط قشم باعث شده شرکت های هواپیمایی بلیط های چارتری بسیاری را در این مسیر پر تردد قرار دهند.
کسانی که مشتاق خرید بلیط چارترقشم هستند اعتقاد دارند که این نوع بلیط ها بسیار ارزان قیمت هستند، لازم به ذکر است که بلیط های چارتری دارای نوسان قیمت هستند، این نوع بلیط ها بسته به روز، فصل، ماه می توانند تغییر کنند.
برای مثال در تعطیلات نوروز که زمان اوج مسافرت است، قیمت این نوع بلیط ها گران تر می شود و در زمان کاهش مسافر نیز ارزان تر می شود.
در صورت تغییر در زمان پرواز، به دلیل برنامه ریزی نشدن پروازهای چارتر، باید ساعت پرواز خود را یک یا دو روز قبل بررسی کنید. برای اطلاع از پرواز تهران قشم به سایت تریپ مراجعه کنید.

خرید بلیط لحظه آخری قشم

همانطور که از اسمش پیداست شما در لحظه آخر تصمیم به خرید بلیط هواپیما می کنید، در واقع این راهی است برای کسانی که هنوز بلیط خود را خریداری نکرده اند و تا لحظه آخر از خرید مطمئن نیستند.
افرادی که به صورت ناگهانی قصد سفر به قشم را دارند می توانند از این نوع بلیط ها استفاده کنند، این بلیط ها به شما این امکان را می دهد که برای خرید بلیط لحظه آخری قشم خود را به نزدیک ترین پرواز در آن روز برسانید.
این بلیط ها برای مسافران بی ‌برنامه برای سفر به قشم هم بلیط لحظه آخری دارد که می ‌توانند با خیالی راحت آن را از سایت تریپ تهیه کنند.
باید بگوییم که بلیط های لحظه آخری در واقع همان بلیط های چارتر و سیستمی هستند که تا لحظه آخر به فروش نرفته اند، و در لحظه آخر پرواز به فروش می روند. 
لازم به ذکر است که بلیط ارزان قشم دقیقه 90 بسیار محدود هستند، و برای کسانی که می خواهند با برنامه با خانواده سفر کنند اصلا مناسب نیستند. اما اگر در ایامی سفر کنید که مسافر کمتری وجود داشته باشد شما برای خرید این نوع بلیط ها شانس بیشتری خواهید داشت.
بلیط های لحظه آخری نیز مانند چارتر در ایام کم مسافر قیمت های مناسب و ارزانی دارند، اما در ایام تعطلات، و در فصولی که مسافر زیاد است قیمت این نوع بلیط ها نیز افزایش می یابد.

فرودگاه قشم

فرودگاه بین‌ المللی قشم در روستایی به نام دیرستان قرار دارد، این فرودگاه روزانه خود را برای پذیرایی از مسافران آماده می کند. این مسافران از شهرهای مختلفی برای گشت و گذار و خرید به قشم سفر می کنند.
به فرودگاه بین المللی قشم از شهرهای مختلفی تهران، شیراز، اصفهان، چابهار، کیش، کرمانشاه و مشهد پرواز انجام می ‌شود. علاوه بر پروازهای داخلی پروازهای خارجی همچون دوبی و مسقط نیز پروازهایی به این فرودگاه انجام می پذیرد.
ایرلاین هایی که در این مسیر پر تردد فعالیت دارند نیز در فرودگاه بین‌ المللی قشم نشست ‌و برخاست می ‌کنند  از جمله این ایرلاین ها می توان به قشم ایر، آسمان، زاگرس، ماهان، ایران ایر و آتا اشاره کرد.

مسیرهای پر مسافر قشم

مسیرهای پر مسافر قشم

مسیرهای پر مسافر قشم

باید بگوییم که در برخی از استان ها مانند تهران، مشهد، اصفهان و شیراز تقاضا برای پرواز به قشم بسیار بیشتر از استان های دیگر است. قیمت بلیط قشم را از سایت تریپ مشاهده کنید.

بلیط هواپیما تهران قشم

افرادی که در تهران زندگی می کنند جزو کسانی هستند که همیشه متقاضی پرواز به قشم می باشند زیرا قشم را به عنوان یک مقصد عالی برای گشت و گذار و خرید می دانند.
قشم که همیشه پر از جاذبه های زیبا و پر طرفدار است هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند، قشم دارای فروشگاه های بزرگ و لوکس، پارچه فروشی های بی نظیر، اجناس درجه یک است.
از این رو هرساله مسافران زیادی برای خرید مایحتاج خود از تهران به قشم سفر می کنند، و به دنبال خرید بلیط های ارزان قیمت هستند تا در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنند و بیش تر پول خود را خرج خرید کنند.
مسافرانی که به قشم سفر می کنند نمی خواهند که دست خالی برگردند، به همین دلیل ترجیح می دهند که از هزینه های دیگری مانند بلیط هواپیما کم کنند. برای خرید بلیط های ارزان قیمت می توانید به سایت های معتبری همچون تریپ با چندین سال سابقه مراجعه کنید. اگر شما نیز خواستار خرید پرواز تهران قشم هستید به سایت تریپ مراجعه کنید.

بلیط هواپیما مشهد قشم

خرید بلیط هواپیما در بین افرادی که از مشهد به قشم سفر می کنند نیز بالا می باشد،  بلیط هواپیما مشهد قشم نیز در ایام متفاوت خریداران خود را دارد.
برخی از افراد ترجیح می دهند فقط در ایام تعطیلات سفر کنند و برخی نیز عاشق سفر کردن در تمام فصول سال هستند و همیشه به دنبال سفرهایی ارزان قیمت یا مقرون به صرفه می گردند.
زمان سفر یکی از عواملی است که می تواند روی قیمت بلیط تاثیر بگذارد، برای مثال وقتی شما در ایامی مسافرت می کنید که تعطیلات است به دلیل تقاضای بالا بلیط نیز افزایش می یابد ولی اگر در ایامی سفر کنید که مسافرهای کمتری باشد می توانید بلیط های ارزان قیمت و مقرون به صرفه پیدا کنید و همچنین به دلیل جمعیت کم مسافران راحت تر به گشت و گذار در قشم بپردازید.
لازم به ذکر است علاوه بر ایام نوع بلیطی را که خریداری می کنید نیز می تواند تاثیر گذار باشد برای مثال ما سه نوع بلیط داریم بلیط های سیستمی، بلیط های چارتر و بلیط های لحظه آخری که در بالا به آن ها اشاره کرده ایم.
کلاس های پرواز نیز عاملی دیگر بر افزایش و یا کاهش بلیط ها هستند، که انواع کلاس های می توان به کلاس اکونومی، فرست کلاس و بیزینس کلاس اشاره کرد. حتی می توان گفت شرکت های هواپیمایی و سایت های سیستمی فروش آنلاین بلیط هواپیمایی نیز می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند.

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت قشم

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت قشم

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت قشم

تمام مسافرانی که بلیط هواپیما تهیه می کنند در قبال پرداختی که انجام می دهند انتظار دارند خدماتی خوب دریافت کنند، خرید ارزان قیمت بلیط هواپیما در قبال خدمات خوب را می توان به آن بهترین و ارزان ترین بلیط هواپیما گفت.
لازم به ذکر است که قیمت بلیط هواپیما با توجه به عوامل مختلف می تواند متفاوت باشد، و هر گونه عاملی می تواند در افزایش و کاهش قیمت بلیط های هواپیمایی تاثیر خود را بگذارد.
علاوه بر مواردی که در بالا به آن ها پرداختیم باید گفت عامل دیگری که در قیمت بلیط هواپیما تاثیر زیادی دارد بعد مسافتی است که شما قصد سفر به ـنجا را دارید.
مشخص است که هر چقدر فاصله بین مبدا و مقصد بیشتر باشد قیمت بلیط هواپیما نیز افزایش می یابد و هر چقدر فاصله بین دو شهر یا کشور کم تر باشد قیمت بلیط هواپیما قشم ارزان خواهد شد.

در ذیل ما به چند نمونه از عواملی که می تواند تاثیرات زیادی بر قیمت بلیط هواپیما داشته باشد اشاره می کنیم:

نوع بلیط خریداری شده بلیط چارتر، بلیط سیستمی و بلیط لحظه آخری
کلاس های پروازی فرست کلاس، کلاس اکونومی و بیزینس کلاس
فصل های سفر زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافر
شرکت های هواپیمایی

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما قشم

زمان یکی از عوامل مهم در خرید بلیط هواپیما است، در زمان های متفاوت قیمت بلیط های هواپیما نیز متغییر است. این شرایط برای جزیره قشم نیز صادق است و می توان گفت در برخی ایام سال مسافران بیشتری دارد.
بلیط های هواپیمایی قشم در تابستان و اعیاد نوروز متقاضیان زیادی دارد، که در این زمان خرید بلیط ارزان قیمت کمی سخت می باشد.
در ضمن مسافران برای سفر تمایل کمتری دارند که در اواسط هفته و روزهای غیر تعطیل سفر کنند این موجب می شود که روزهای وسط هفته و ایام غیر تعطیل زمان مناسبی برای خرید ارزان قیمت بلیط هواپیما باشد.

دلیل خرید بلیط هواپیما از سایت تریپ

1. استفاده و خرید آسان از سایت
2. فروش بی‌ واسطه بلیط هواپیما داخلی و خارجی 
3. تیم پشتیبانی 24ساعته آنلاین و تلفنی
4. امکان کنسلی بلیط هواپیما قشم و استرداد وجه به ‌صورت آنلاین و تلفنی

سوالات متداول در باره ی بلیط هواپیما قشم سیستمی بخریم یا چارتر

ایرلاین های فرودگاه قشم کدامند ؟

ایرلاین هایی که در این مسیر پر تردد فعالیت دارند قشم ایر، آسمان، زاگرس، ماهان، ایران ایر و آتا هستند.

فرق بلیط هواپیما سیستمی و چارتر قشم چیست؟

بلیط های چارتری را می توانید از دو هفته قبل از پرواز ارزان تر از بلیط های سیستمی بخرید، اما این موضوع همیشه صدق نمی کند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc