https://gateway.trip.ir/api/

تور تایلند و گرجستان، پرطرفدارترین تورهای نوروزی 1401

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

تور تایلند و گرجستان، پرطرفدارترین تورهای نوروزی 1401

همانطور که می دانید تورهای تایلند و گرجستان جزو پر طرفدار ترین تورهای جهان هستند. چرا گردشگران به تایلند و گرجستان سفر می کنند؟ این می تواند مربوط به غذاهای لذیذ معروف، فرهنگ جالب با معابد و قصرهای باشکوه، مناظر دیدنی که شامل انبوهی از سواحل شن و ماسه سفید بکر و دریاهای فیروزه ای، کوه های باشکوه، رودخانه های پر جریان باشد که راه خود را از میان جنگل ها می گذرانند. 

تایلند را اغلب سرزمین لبخندها می نامند و به درستی اینطور است ، زیرا مردم با ملایمت و برخورد مودبانه و محترمانه خود بر شما تأثیر خواهند گذاشت، شاید این شامل دین اصلی در اینجا، بودیسم باشد که همه جا فراگیر است. 
گرجستان یک کشور اروپایی و آسیایی است که در منطقه قفقاز واقع شده است که منطقه ای بین آسیا و اروپا است. گرجستان به عنوان کشوری که تقریباً از هر جهت توسط خشکی احاطه شده است، با پنج کشور دیگر مرز مشترک دارد. 
در شمال گرجستان با روسیه هم مرز است، با ارمنستان و آذربایجان در امتداد مرز جنوب شرقی گرجستان، وبا ترکیه در جنوب احاطه شده است. 


قیمت تور تایلند و گرجستان در نوروز

تور تايلند نوروز 1401

قیمت تور تایلند و گرجستان در نوروز

با توجه به اینکه کم کم داریم به تعطیلات نوروز نزدیک می شویم تقاضا برای بازدید از این دو کشور زیبا بالا رفته است. شما می توانید با پیش خرید و رزرو تورهای گرجستان و تایلند آنها را ارزانتر بخرید.
شما می توانید با یک برنامه ریزی درست و دقیق هزینه های سفر خود را مدیریت کنید، طبیعتا هر چه به نوروز نزدیک می شویم قیمت تور گرجستان نوروز 1401 نیز افزایش می یابد.
شما با خرید زودتر تورهای گرجستان و تایلند کمک زیادی به هزینه های خود می کنید. قیمت تورهای نوروز به عوامل مختلفی بستگی دارد این عوامل شامل : تعداد روزهای اقامت، رزروهای هتل یا اقامتگاه با وعده های غذایی، خرید بلیط هواپیما(تابان، قشم، قطر و ترکیش ایرلاینز)، نوع خدماتی که هر تور ارائه می دهد، نرخ دلار و شرایط اقتصادی می باشد.
این را باید در نظر داشته باشی که شما می توانید با مدیریت درست هزینه های خود را کم کنید نرخ هتل و بلیط یکی از مهم ترین بخش های قیمت تور گرجستان نوروز 1401 است.
شما می توانید به جای هتل های لاکچری و 5 ستاره از هتل های ارزان تر یا به جای پروازهای خارجی گران از پروازهای داخلی استفاده کنید.
بنابراین با انتخاب مناسب و درست می توان یک سفر ایده آل و مقرون به صرفه داشته باشید، برای انتخاب پروازهای شما گزینه های زیادی در جلوی روی خود دارید.
زمان پرواز از تهران به تفلیس گرجستان حدود 1 ساعت 15 دقیقه است. همچنین برای سفر به گرجستان شما نیازی به ویزا ندارید داشتن پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار کافی می باشد.
در کل می توان گفت سفر به گرجستان چندان گران تمام نمی شود اما توجه داشته باشید که قیمت های تور نزدیک به نوروز افزایش خواهد داشت.

همچنین سریعترین زمان پرواز مستقیم از تهران به مقصد شهر تایلند 9 ساعت و15 دقیقه می باشد.

خدمات تورهای گرجستان و تایلند

ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت رایگان
تهیه بیمه مسافرتی مسافران
تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی برای راحتی مسافران
گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت 

بهترین زمان برای خرید در تایلند و گرجستان
بهترین زمان برای خرید در تایلند و گرجستان

بهترین زمان برای خرید در تایلند و گرجستان

سوال مهمی که برای مسافران پیش می آید این است که بهترین زمان برای خرید در تایلند و گرجستان چه زمانی است؟
می توان در جواب به این سوال گفت تعطیلات عید نوروز بهترین زمان گشت و گذار و خرید در این کشورها می باشد. نوروز فرصتی خوبی است که بدون استرس و دغدغه با خانواده ی خود از تعطیلات نوروز در این کشورهای زیبا و دیدنی لذت ببریم.
شمارش معکوس برای تور تایلند نوروز 1401 و تورهای گرجستان شروع شده و خیلی از ایرانیان لحظه شماری می کنند تا خود را برای یک تعطیلات نوروز خوب آماده کنند.
معروف ترین منطقه خرید تایلند، منطقه سیام است که بسیاری از برندها، بوتیک ها و مراکز خرید معروف را در خود جای داده است. از مراکز خرید محبوب بانکوک نیز می‌توان به Pan Tip Plaza در جاده جدید Phetchaburi ، Platinum Fashion Mall در جاده Phetchaburi اشاره کرد. در نزدیکی مرکز خرید، بازار پراتونام با قیمت های پایین ‌تر نیز وجود دارد. بازار آخر هفته Chatuchak در جاده Kamphaeng Phet 2 ، یکی دیگر از مکان‌های عالی برای خرید است.
شما همچنین می توانید در بهترین مراکز خرید گرجستان خرید کنید، بهترین محصولات را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید، جایی که می توانید در بزرگترین مراکز خرید در محله های باستانی مجلل قدم بزنید. از طرف دیگر می توانید در قدیمی ترین بازارهای محبوب واقع در یکی از مناطق قدیمی دیدن کنید. 
در گرجستان نمایشگاه های فصلی برای فروش محصولات برای چهار فصل برگزار می شود، علاوه بر این، بازارهایی را در مناسبت ها و تعطیلاتی خواهید دید. این بازارها همچنین پیشنهادهای رقابتی ارائه می دهند که بیشترین تعداد بازدید کننده را به خود جلب می کند. در زیر شما را با چند مرکز خرید در تایلند و گرجستان بیشتر آشنا می کنیم:

مرکز خرید پلاتینیوم تایلند ( Platinum Fashion Mall)

مرکز خرید پلاتینیوم تایلند یک مگامال تخصصی برای پوشاک و لوازم جانبی مد است. با بیش از 1000 فروشگاه فشرده که این مجتمع 4 طبقه را اشغال کرده اند. بهترین بخش خرید در اینجا قیمت عمده فروشی است.

آمارین پلازا تایلند (Amarin Plaza)

پلازای شیک آمارین پلازا از طریق یک پل آسمانی به بانکوک متصل می شود. مرکز خرید 5 طبقه با نام های تجاری بسیار معروف مانند والنتینو و لاگوست را در خود دارد. 

مرکز خرید پریمیوم گرجستان

مرکز خرید پریمیوم گرجستان حدود 45 دقیقه در شمال گرجستان قرار دارد. دارای 140 فروشگاه با برند های مایکل کورس، کیت اسپید نیویورک و باربری اشاره کرد. و همچنین غول‌های لوازم خانگی Pottery Barn Outlet و Williams-Sonoma Outlet را اضافه کنید و یک فودکورت بزرگ سرپوشیده با زمین بازی برای کودکان می باشد.

آب و هوای تایلند و گرجستان

برای یک کشور نسبتا کوچک، آب و هوای گرجستان کاملاً متنوع است و کوه ‌های قفقاز و دریای سیاه هر دو در شرایط آب و هوایی نقش دارند. 
به طور کلی، در شرق خشک تر و در عین حال سردتر و در غرب مرطوب تر اما گرم تر است. بهترین زمان برای سفر به گرجستان اردیبهشت تا شهریور است، به خصوص در مناطق پست اطراف تفلیس، گرما و رطوبت تابستان شدید است. 
بهترین زمان برای سفر به تایلند در فصل خنک و خشک بین از اوایل فرودین تا آبان است که دمای هوا بین 29 تا 34 درجه سانتیگراد متغیر است. با این حال، آب و هوا در سراسر کشور متفاوت است و شما می توانید در تمام طول سال از آن بازدید کنید.
در جنوب، آب و هوا بین سواحل شرقی و غربی متفاوت است. سواحل غربی در طول ماه های زمستان مطلوب تر است.
آب و هوای سواحل شرقی تایلند در اکثر فصول سال خوب است، کمترین میزان بارش در اسفند است و بیشترین میزان بارندگی در ماه آذر است.

جاذبه های دیدنی تایلند و گرجستان

جاذبه های دیدنی تایلند و گرجستان

جاذبه های دیدنی تایلند و گرجستان با تور 

گرجستان دارای تضادهای زیادی است که آن را به مکانی جذاب برای بازدید تبدیل می کند. جاذبه ‌هایی که گردشگران را به گرجستان می ‌آورد، از مناظر کوهستانی و ویژگی ‌های طبیعی آن، مانند کوه Lookout و مرداب Okefenokee، تا میدان‌ های عاشقانه قبل از جنگ ساوانا و معماری مدرن خیره‌ کننده آتلانتا را شامل می ‌شود. 
همه چیز از بزرگترین آکواریوم جهان و سواحل جزیره جکیل گرفته تا خانه‌ های زیبا و مکان ‌های تاریخی که زندگی و وقایع را از دوران ما قبل تاریخ تا اواخر قرن بیستم برای بازدید کنندگان روشن می ‌کنند.
تایلند نیز به سرزمین لبخندها معروف است و یکی از جواهرات آسیای جنوب شرقی است. به لطف صنعت گردشگری پر رونق، تایلند به خوبی توسعه یافته است و انواع امکانات رفاهی مدرن را فراهم می کند، شما می توانید در تایلند ماجراجویی های بی نظیری داشته باشید.
شهرهایی تایلند مانند بانکوک و چیانگ مای شلوغ از فعالیت و تجارت هستند، اما شما واقعاً این کشور را ندیده‌ اید تا زمانی که از کوه‌های آن بالا نروید و در سواحل آن قدم نزنید یا با فیل‌ها یا میمون‌های جسور که همیشه آماده‌اند ناهار شما را بدزدند، را از نزدیک ندیده اید. جاذبه های تایلند متنوع هستند شما می توانید عکس های بسیار زیبایی از طبیعت بکر و سواحل زیبای آن بگیرید. و تجربه ای ارزشمند و به یاد ماندنی را داشته باشید. در زیر چند منطقه گردشگری از تایلند و گرجستان را به شما معرفی می کنیم:

آکواریوم گرجستان

بزرگترین آکواریوم جهان، آکواریوم گرجستان، بیش از 100 هزار گونه حیوان آبزی را در بیش از 10 میلیون گالن آب شیرین و شور نگهداری می کند. در حالی که اندازه بزرگ آن ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد، نمایشگاه ها به موضوعات مختلفی تقسیم می شوند تا بازدیدها متمرکزتر شوند.

منطقه تاریخی ساوانا گرجستان

این منظقه تاریخی، در حدود یک مایل مربع است و شهر قدیمی را همان طور که در زمان جنگ داخلی بود حفظ کرده است. خیابان‌ های سنگ ‌فرش‌شده ‌اش با درختانی پوشیده از خزه ‌های پرپر، یکی از رمانتیک ‌ترین صحنه ‌های دنیا را ایجاد می ‌کند. 

ساحل ریلی تایلند

ساحل ریلی که توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور در نظر گرفته می شود، ماسه سفید، آب آبی فیروزه ای احساس آرامش را به شما ارائه می دهد که حتی قبل از اینکه پاهایتان به ماسه برخورد کند، تکه ای از بهشت را پیدا کرده اید.

کاخ بزرگ بانکوک تایلند

کاخ بزرگ بانکوک تایلند

کاخ بزرگ بانکوک تایلند

حتی اگر برنامه‌ های شما برای تایلند عمدتاً شامل جست ‌وجو در ساحل و خوردن غذاهای تایلندی باشد، احتمالاً تور 15 روزه تایلند را در بانکوک سپری خواهید کرد. در پایتخت چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد، اما گراند پالاس قطعا باید در صدر فهرست شما باشد. این اولین جاذبه دیدنی شهر است و هم از نظر اهمیت تاریخی و هم از نظر صنایع دستی خیره کننده است.

تور گرجستان زمینی 

تور گرجستان زمینی نوروز 1401 در سال های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده است. تورهای گرجستان در واقع به دو طریق انجام می شود.
تورهای گرجستان زمینی با اتوبوس وی آی پی و روش دیگر تورهای گرجستان زمینی با قطار می باشد. با هر دو روش شما می توان خیلی راحت به شهرهای توریستی گرجستان سفر کنید. شما همچنین می توانید از طریق هوایی خرید بلیط هواپیما خود را از سایت تریپ انجام دهید.

سوالات متداول در باره ی تورهای گرجستان و تایلند در نوروز 

آیا هزینه سفر با تور گرجستان ارزان است؟

هزینه سفر به گرجستان با تور بسیار مقرون به صرفه است و از کشورهای دیگر ارزان تر می باشد.

بهترین شهر تایلند برای سفر کدام است؟

بهترین شهرهای تایلند برای سفر می توان به شهرهای پوکت، بانکوک، هواهین و جزیره سامویی اشاره کرد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc