https://gateway.trip.ir/api/

رستوران های ايرانی در دبی

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

رستوران های ايرانی در دبی

رستوران های ايرانی در دبی بسیار متنوع هستند و همه مدل غذای متفاوتی بارستوران های ايرانی در دبی بسیار متنوع هستند و همه مدل غذای متفاوتی باب هر سلیقه ای را دارند. ایرانی ها علاقه زیادی به کباب خوشمزه و آبدار دارند البته چگونه می توان برنج خوش طعم ایرانی را فراموش کرد. ب هر سلیقه ای را دارند. ایرانی ها علاقه زیادی به کباب خوشمزه و آبدار دارند البته چگونه می توان برنج خوش طعم ایرانی را فراموش کرد. 
برخی از بهترین کباب هایی که در دبی می توانید پیدا کنید در رستوران های ایرانی هستند، تعدادی از این رستوران‌ ها ده‌ ها سال است که در دبی مشغول به کار هستند.
در دبی، رستوران ‌های زیادی داریم که ادعا می‌ کنند بهترین غذاهای ایرانی را سرو می ‌کنند اگر به دنبال گشت و گذار و تست کردن غذاهای خوشمزه ایرانی در دبی هستید. لیست ما از برترین رستوران های ایرانی در دبی است. مطمئناً تنوع زیادی وجود دارد. اساسا، صرف نظر از بودجه شما، رستوران های ایرانی زیادی در دبی وجود دارد که با غذاهای عالی و مهمان نوازی فوق العاده منتظر پذیرایی از شما است.

رستوران های دبی

رستوران های دبی

رستوران های معروف ایرانی در دبی

رستوران‌ های ایرانی دبی با کباب‌ های آبدار و برنج با طعم زعفرانی یکی از محبوب ‌ترین غذاهای ایرانی هستند ما در این مقاله لیستی از رستوران های مورد علاقه ایرانیان را جمع آوری کرده ایم، پس با ما همراه شوید:

1.رستوران شبستان رستوران ایرانی در دبی

این رستوران ایرانی در کنار نهر دبی واقع شده است رستورانی عالی و لوکس با کباب‌ های آبدار می باشد، این رستوران دارای انواع غذاهای گوشتی خوش پخت و لطیف است اگر به تازگی به رستوران شبستان می آیید، ناامید نخواهید شد. 
می توانید غذاهای سنتی ایرانی را سفارش دهید که برای تهیه زحمت زیادی کشیده شده است، غذای شما نیز با موسیقی زنده دلنشین همراه خواهد بود.
راز موفقیت شبستان ثبات آن از نظر کیفیت بوده است. این رستوران از اواسط دهه 1980 تا کنون نزدیک به چهار دهه است که غذاهای بسیار لذیذی را به ایرانیان و مردم دبی ارائه کرده است. بنابراین اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید، قطعا یکی از چیزهای خوب زندگی را از دست داده اید.
قیمت هر پرس چلو کباب : (150 درهم)
قیمت هر پرس  کباب جوجه :  (180 درهم) 
میانگین هزینه : درهم (470 برای دو نفر)
زمان کار رستوران شبستان : از ساعت12:00 الی 11:00 شب
آدرس رستوران شبستان : هتل رادیسون بلو دبی نهر دیره
شماره تماس رستوران شبستان : 4- 205-7033-0971

2.رستوران ایرانی در دبی شب های شیراز

این رستوران که در ساحل بنیاس واقع شده است، رستورانی عالی برای صرف غذا بعد از یک سواری شیرین است. این رستوران علاوه بر اینکه به خاطر شاورماهایش معروف است، مشتریان وفاداری نیز دارد که همیشه به دنبال یک غذای ایرانی مقرون به صرفه هستند. 
زمانی که حوصله آشپزی ندارید و می خواهید در یک رستوران ایرانی مقرون به صرفه در دبی یک غذای معمولی و ارزان را میل کنید، شب های شیراز انتخاب خوبی است، گرچه این رستوران شیک ترین رستوران ایرانی در دبی نیست، اما مطمئناً رستوران شیراز با کیفیت و طعم غذاهای خود بازدید کنندگان را تحت تأثیر قرار می دهد. به طور کلی، غذاهای اینجا کمی تندتر از سایر رستوران های ایرانی در دبی است. 
میانگین هزینه : 100 درهم (برای دو نفر)
زمان کار رستوران شیراز : از 08:00 صبح  تا 01:00 بامداد
آدرس رستوران شیراز : الریگه، دیره
شماره تماس رستوران شیراز: 4-222-7720-0971

رستوران ایران زمین دبی

رستوران ایران زمین دبی

3.رستوران ایران زمین دبی

 اگر به دنبال غذاهای اصیل ایرانی با بودجه ارزان هستید، رستوران ایران زمین دبی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این رستوران کاملاً منحصر به فرد است و در حال حاضر بیش از 17 سال است که به مشتریان خود در دبی خدمت می کند. 
در این رستوران خانوادگی می توانید ازغذاهای سنتی و تلفیقی لذت ببرید. به علاوه، برخی از گزینه های فست فود در منو وجود دارد. صندلی راحت و فضای آرام به جذابیت کلی می افزاید. رستوران ایران زمین دبی  قبل از اینکه غذای خود را به پاپان برسانید با چای لذیذ ایرانی از شما پذیرایی می کنند. 
در حال حاضر سه شعبه رستوران ایران زمین در دبی وجود دارد. شما می توانید بعد از خوردن کباب ‌های آبدارو خوش طعم و شاه میگوهای خوشمزه چای ایرانی بنوشید. این رستوران با قیمت 79 درهم بهترین گوشت بره با طعم ایرانی را به نام کباب بره سرو می کند. سپس زرشک پولو با مرغ آن را با قیمت 58 درهم امتحان کنید.
میانگین قیمت :  160 درهم (برای دو نفر)
زمان کار رستوران ایران زمین دبی : 9:00 صبح تا 02:00 بامداد
آدرس رستوران ایران زمین دبی : بلوار مرکزی، خیابان شیخ محمد بن راشد، مرکز شهر دبی 
شعبه دوم : ساختمان آبی آیریس، در کنار خانه گروسونور، مارینا واک، دبی مارینا 
شهبه سوم : خیابان مد، مرکز خرید دبی، مرکز شهر دبی

4.رستوران کباب مخصوص استاد

این رستوران40 سال است که در دبی مشغول به کار است و مکانی گرم برای صرف بهترین غذاهای ایرانی است. این رستوران که به خاطر کباب های خوشمزه اش معروف است را باید امتحان کنید. در کنار کباب های لذیذ، سوپ زعفران مرغ و عدس نیز وجود دارد. غذای خود را با چای نعناع، یکی دیگر از خوراکی های خوشمزه این رستوران تمام کنید. 

رستوران فارسی در دبی

رستوران فارسی در دبی

5.رستوران فارسی در دبی

این رستوران دارای دو شعبه است و هر دو کباب های خوش طعمی سرو می کنند. اگرچه، شعبه JLT آنها مشهورتر است. این رستوران دارای کباب های خوش طعم به صورت کباب کوبیده به قیمت 60 درهم و کباب بختیاری به قیمت 74 درهم است. 
همچنین مجموعه ای از خورشت های ایرانی از کوفته تبریزی به قیمت 55 درهم تا خورشت های گیاهی مانند خورشت بادمجان با قیمت 50 درهم سرو می شود. 
این رستوران انواع گسترده و طعم های متمایز از سرزمین ایران را ارائه می دهد، اگر غذای خود را گوشتی می‌ پسندید، کباب تورش و گوشت بره از غذاهای محبوب در منو هستند.
میانگین هزینه : 180 درهم (برای دو نفر)
زمان کار رستوران فارسی : 12:00 الی 23:30
آدرس رستوران فارسی : خیابان خلیج، برج های اجرایی، خلیج تجاری
شماره تماس رستوران فارسی دبی : 4-453-9998-0971

6.رستوران ایرانی انیگما در دبی

منصور معماریان، سرآشپز اجرایی ستاره‌ دار جادوی خود را در این رستوران ایرانی در دبی انجام می دهد. رستوران انیگما فقط غذاهای اصیل ایرانی را ارائه می دهند. در واقع این رستوران واقعاً رستورانی است که اهل غذا برای امتحان بهترین غذاهای ایرانی به آنجا می روند.

این رستوران دارای صندلی های داخلی و خارجی است که چشم اندازهای زیبایی از استخر اصلی و نهر دبی را ارائه می دهد. علاوه بر غذا و محیط فوق العاده، می توانید از اجرای زنده ویولن هر پنجشنبه، از ساعت 8:00 تا 23:00 لذت ببرید.
یکی از برترین رستوران های ایرانی در دبی، این غذاخوری خیره کننده قطعا ارزش وقت گذاشتن را دارد.
میانگین هزینه: 500 درهم (برای دو نفر)
زمان کار رستوران انیگما : 12:00 الی 11:00 شب
آدرس رستوران انیگما : کاخ ورساچه دبی، روستای فرهنگ
شماره تماس رستوران انیگما : 4-556-8805-0971

رستوران دانیال دبی

رستوران دانیال دبی

7.رستوران ایرانی انار دبی

آیا به دنبال یک مکان رمانتیک برای یک شب بیرون رفتن با یکی از عزیزان خود هستید؟ ما به شما رستوران ایرانی انار در دبی را پیشنهاد می کنیم، این رستوران با نشستن در فضای باز در کنار دریاچه مدینه جمیرا، چشم اندازهای خیره کننده از برج العرب زیبا، غذاهای لذیذ ایرانی و کارکنان فوق العاده خوش برخورد، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. منو بسیار گسترده است، اما اگر در حال و هوای یک سورپرایز دلپذیر هستید، همیشه می توانید غذای مخصوص سرآشپز را سفارش دهید.
میانگین هزینه: 390 درهم (برای دو نفر)
زمان کار رستوران انار دبی : 12:00 الی 12:00 صبح
آدرس رستوران انار دبی : فروشگاه 147
شماره تماس رستوران انار دبی:  4-368-6505- 0971

8.رستوران آغاتی در دبی

رستوران آغاتی مکان کوچک است اما دارای دکور فوق العاده از ویژگی های خاص این غذاخوری محبوب است. شما می توانید غذاهای لذیذ را تجربه کنید. آغتاتی یک رستوران ساحلی است، بنابراین می‌ توانید از غذای ایرانی وسوسه ‌انگیز خود لذت ببرید و در عین حال از چشم‌ اندازهای باورنکردنی و نسیم خنک لذت ببرید، وقتی غذا را تمام کردید، می توانید برای قدم زدن آرام به ساحل بروید.
میانگین هزینه: 290 درهم (برای دو نفر)
زمان کار رستوران آغاتی : 12:00 الی 01:00 بامداد
آدرس رستوران آغاتی : فروشگاه 606، لامر، جمیرا 1
شماره تماس رستوران آغاتی: -4-385-5595- 0971

9.رستوران آبشار در دبی

رستوران آبشار یکی از معروف ترین رستوران های ایرانی در دبی است. منوی گسترده آن شامل غذاهای سنتی و تلفیقی است که انتخاب های بی شماری را برای مهمانان فراهم می کند. این رستوران یک نانوایی هم دارد.
اگر از طرفداران بوفه هستید، فراموش نکنید که در روز جمعه به او سر بزنید. غذا نه تنها عالی است، بلکه ارزش خرج کردن پول شما را دارد. 
میانگین هزینه: 230 درهم (درهم برای دو نفر)
زمان کار رستوران آبشار: 12:30 الی 10:00 شب
آدرس رستوران آبشار : روبروی مرکز هنر اسلامی معراج، ام سقیم، دبی
شماره تماس رستوران آبشار: 4-394-0950-0971

10.رستوران قصر شمس دبی

رستوران قصر شمس، شما را به صرف غذای تمام عیار و یک روز در آسایش دعوت می کند. بدون اینکه هرگز صندلی کنار استخر خود را ترک نکنید.
رستوران شمس، در میان رستوران های عربی ابوظبی بسیار قابل توجه است، این رستوران در ساحل شمالی در جزایر صحرا واقع شده است.
آدرس اینستاگرام رستوران شمس :  qasralshams@

11.رستوران ایرانی ریواس

رستوران ریواس هم یکی از رستوران های ایرانی بسیار خوب است.این رستوران انواع غذاهای ایرانی و همچنین مرغ سوخاری برای مشتریان خود سرو می کند. 

سوالات متداول در باره ی رستوران های ايرانی در دبی

رستوران های معروف ایرانی در دبی کدام هستند؟

دبی رستوران های ایرانی بسیار زیادی دارد چند تا از معروف ترین رستوران های ایرانی در دبی عبارتند از :رستوران شبستان - رستوران ایران زمین - رستوران فارسی - رستوران ایرانی انار

هزینه رستوران ایرانی در دبی چقدر است؟

هزینه رستوران ایرانی در دبی بسته به نوع غذا و تعدا افراد می تواند متفاوت باشد میانگین هزینه رستوران می تواند از 100 درهم تا 500 درهم باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc