https://gateway.trip.ir/api/

برج العرب دبی

به روز رسانی: 08 اسفند ، 1402 جاذبه های گردشگری

برج العرب دبی

برج العرب دبی، هتلی مجلل است که در جزیره ای مصنوعی در 300 متری از ساحل جمیرا در دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. این هتل با ارتفاع 321 متر، سومین هتل بلند جهان و یکی از گران ترین هتل ها است که حدود 7 میلیارد دلار برای ساخت آن هزینه شده است.
دبی در دهه 1990 به دلیل درآمد های نفتی از رونق اقتصادی برخوردار شد، اما مقامات این کشور تصمیم گرفتند که کاهش ذخایر مستلزم تغییر در اقتصاد باشد و بنابراین آنها به سمت گردشگری لوکس و توسعه املاک و مستغلات رفتند. 
در سال 1993، حاکم دبی به شرکت مشاور بریتانیایی اتکینز دستور داد تا برجی را طراحی کند که مترادف با دبی و امارات متحده عربی شود.
اتکینز با همکاری مهندس معمار برج العرب تام رایت، برجی با فناوری پیشرفته طراحی کرد تا شبیه بادبان های متحرک یک قایق بادبانی سنتی عربی باشد.

عکس برج العرب

عکس برج العرب

تاریخچه برج العرب دبی

معمار بریتانیایی تام رایت، برج العرب را به سفارش حاکم دبی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، مردی که در سال‌ های اخیر راه‌ اندازی بزرگ اقتصادی امارت را بر عهده داشت، طراحی کرد. برج العرب که به معنای واقعی کلمه به "برج عربی" ترجمه شده است، در یک دوره پنج ساله ساخته شده است.
گروه جمیرا صاحب برج العرب دبی، برج العرب را ساخت و مدیریت آن را بر عهده دارد. این شرکت در زمینه هتلداری، خدمات گردشگری، سرگرمی و مدیریت رستوران‌ های زنجیره‌ ای فعالیت می‌ کند که از دارایی‌ های آن می ‌توان به برج العرب، مدینه جمیرا و پارک آبی وایلد وادی اشاره کرد.
هدف از ابتدا سرمایه گذاری در گردشگری انحصاری با ساخت یک هتل بی نظیر بود، ساخت هتل برج العرب در سال 1994 آغاز شد. چالش برانگیزترین جنبه برای معماران و مهندسان، بیش از همه، تصمیم به برپایی آسمان خراش در یک جزیره مصنوعی بود.
برای ساخت و ساز این برج یک تیم بین المللی متشکل از بیش از 3 هزار پیمانکار، 250 طراح و 3500 کارگر در محل حضور داشته اند. 
برج العرب جمیرا به گونه ای طراحی شده است که شبیه بادبانی است که در ارتفاع 321 متری قرار دارد. این هتل همیشه پرازعکاس های مختلف از سراسر جهان است، و همواره به عنوان یکی ازمجلل ‌ترین هتل جهان انتخاب شده است.
به سختی می توان گفت کدام یک از مشخصات برج العرب شگفت انگیزتر است. مطمئناً یافتن هتلی با چنین ارتفاعی غیرعادی است، به ‌ویژه هتلی که در جزیره ‌ای مصنوعی در وسط دریا ساخته شده است. برای اطلاع از پرواز تهران دبی به سایت تریپ مراجعه کنید.

واقعیت ها جالب در باره ی برج العرب 

برج العرب دبی یکی از شگفت انگیز ترین برج های در سراسر دنیا است، هتل مجلل، رستوران های بی نظیر از هر لحاظ را می توانید در این برج پیدا کنید.
هتل برج العرب دبی هفتمین هتل بلند جهان است و در جزیره ای مصنوعی در حدود 280 متر از نزدیک ترین ساحل به نام ساحل جمیرا ساخته شده است، شما می توانید از طریق یک پل خصوصی که جزیره مصنوعی را به خیابان اصلی متصل می کند، به برج العرب برسید، برج العرب تنها 3 متر از برج ایفل در پاریس کوتاهتر و 2 متر از برج کرایسلر در نیویورک بلندتر است.
این واقعیت که این برج در جزیره ای مصنوعی در فاصله 280 متری از ساحل قرار دارد، ساخت آن را بسیار دشوار کرده است، حتی می ‌توانیم بگوییم که ساختن چنین سازه‌ ای در دریا نه فقط یک معماری، بلکه به ‌ویژه یک معجزه مهندسی است.
برج العرب دارای یک ساحل لوکس به مساحت 10 هزار متر مربع است، برای بهتر شدن آن، 1 میلیون کیلو ماسه سفید وارد شده تا شبیه یک ساحل واقعی شود و استخرها با 10 میلیون کاشی معرق طلا و لاجوردی تزئین شده است.
سکوی هلیکوپتر این برج یک جاذبه محبوب برای اجرای بدلکاری است،  یکی از دیدنی ‌ترین و خطرناک‌ ترین بدلکاری پرش با کایت در سال 2017 توسط نیک یاکوبسن، کایت ‌سوار دانمارکی بود. 
یک آبشار داخلی در طبقه اول قرار دارد که تا 40 متر ارتفاع دارد.
تقریبا 1،790 متر مربع از برگ 24 عیار طلا برای تزئین داخلی استفاده شد.
تهیه بزرگ‌ ترین قوطی خاویار جهان در برج العرب دبی در سال 2016 تهیه شد، این قوطی حاوی 17 کیلوگرم خاویار Empress بود این خاویاری، خاویایر ارگانیک از ماهیان خاویاری پرورش ‌یافته بومی است.
این هتل تیمی شامل 6 گل فروش حرفه ای دارد که برای 8 ساعت کل هتل را با گل های مختلف از سراسر جهان گل آرایی می کنند.
طراح برج العرب به دلیل پیشینه دریایی امارت متحده عربی آن را به ‌شکل بادبان کشتی عربی طراحی کرده است.
در برج العرب، فواره منحصربه ‌فردی وجود دارد که در آن از ترکیب فیبر نوری و آب بسیار نازک برای ایجاد اثر کلایدسکوپ استفاده شده است.
در این برج سه آکواریوم وجود دارد که در آن 50 گونه مختلف ماهی از سراسر دنیا وجود دارد، بازدیدکنندگان می توانند ساعت ها به تماشای این آکواریوم ها بنشینند.
در یکی از سقف های این هتل مجلل هزار عدد از کریستال های سنگ سواروسکی به شکل را شیری استفاده شده است، که ارزش آن بالغ بر بیش از 1 میلیون درهم می باشد. 
در این هتل شما می توانید آثاری از هنرمند ایتالیایی میکل آنژ در کف سالن های مشاهده کنید و از جمله آنها نقاشی مجسمه داوود است.
از برج العرب در فیلبرداری فیلم های مشهور نیز استفاده شده از جمله این فیلم ها، ماموریت غیرممکن، پروتکل شبح  می باشد.
در برج العرب شما می توانید دامپزشکی اختصاصی مقر پروژه ترمیم لاک‌پشت دبی (DTRP) را ببینید که در آن لاک ‌پشت‌ های بیمار و زخمی را درمان می‌  کنند. این پروژه از زمان راه‌ اندازی در سال ۲۰۰۴ میلادی، بیش از ۱۶۰۰ لاک ‌پشت را به دریا برگردانده است.

معماری خارجی برج العرب

معماری خارجی برج العرب 

معماری خارجی برج العرب 

این برج برای تعدادی از شاهکارهای پیچیده مهندسی و ساخت و ساز قابل توجه است. جزیره مصنوعی ساخته شده در اطراف آن باید به اندازه کافی کم باشد تا این تصور ایجاد شود که برج روی آب شناور است. 
برای جلوگیری از خطر سیل، بلوک‌ های بتنی سوراخ ‌دار روی سنگ بستر به شکل لانه زنبوری نصب شدند که به ‌عنوان یک اسفنج مصنوعی غول ‌پیکر طراحی شده‌ اند و تاثیر موج دریا را کاهش می ‌دهند.
برای تثبیت برج ، 230 شمع بتنی به ابعاد 40 متر باید در شن ها نصب شد. در مجموع، این برج دارای بیش از 70 هزار متر مکعب بتن و 9 هزار تن فولاد است، و بیش از2 هزار کارگر در این پروژه مشارکت داشتند.
شکل ظاهری برج به شکل دو بال است که یک دهلیز عظیم را در بر می گیرد. نما با دو لایه پوشیده شده است که 60 سانتی متر از هم جدا شده اند تا گرمای بیش از حد و نور خورشید را فیلتر کنند.
هر یک از 202 سوئیت هتل شامل دو سطح با نمای منحنی و بالکن در طبقه فوقانی است، اینها از پیش ساخته و در محل سازه بتنی نصب شده بودند. 
برای سفت شدن سازه برج العرب، از خرپا های فلزی غول پیکر، که هر یک به طول 85 متر است، در دیوارهای جانبی بیرونی استفاده شده است.
این برج همچنین دارای یک مخروط فولادی معکوس است که در نزدیکی سقف در ارتفاع 210 متری  معلق است. این سازه ابتدا به عنوان یک سکوی هلیکوپتر استفاده می شد، اما چندی بعد از آن به عنوان رویداد روابط عمومی نیز استفاده کردند. معروف ترین آن ها مسابقه تنیس نمایشگاهی بین راجر فدرر و آندره آغاسی در سال 2005 بوده است.

برای آشنایی با همه جاهای دیدنی دبی مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

طراحی داخلی برج 

به‌ عنوان یکی از مجلل ‌ترین هتل ‌های جهان، فضای داخلی این برج به‌گون ه‌ای طراحی شده است که کاخ ‌نشین باشد.
طراح داخلی چینی Khuan Chew پس از طراحی بسیاری از هتل‌ های مطرح در سراسر جهان، مأموریت یافت تا فضای داخلی این برج را بر اساس چهار عنصر دنیایی آب، آتش، باد و خاک طراحی کند. 
آب در سرتاسر هتل در آکواریوم برج العرب و فواره ها وجود دارد، در حالی که آتش در یک آبنمای ورودی همراه با بخار هوا وجود دارد. سنگ فرش هتل با 24 هزار متر مربع مرمر و سنگ های قیمتی تزئین شده است، در سراسر هتل نیز 2 هزار متر مربع ورق طلا استفاده شده  است.
داخل هتل دارای یک آکواریوم بزرگ آب دریا است و از طریق شبیه سازی یک سفر زیردریایی قابل دسترسی است. ضخامت دیواره مخزن شیشه اکریلیک این هتل 18 سانتی متر است تا در برابر فشار آب مقاومت کند.

رستوران های برج العرب دبی

رستوران های برج العرب دبی

رستوران های برج العرب دبی

هتل برج العرب ر دبی هتلی 7 ستاره با رستوران های بی نظیر و مجلل است، که یکی از رستوران های آن برنده جایزه بهترین رستوران دنیا شده است. دو سرآشپز برتر رستوران های برج العرب فرانکی سمبلات در المنتهی و کیم جونیه مورین در رستوران Skyview  می باشند هر دو در سال 2019 به رستوران برج العرب ملحق شدند. در زیر رستوران های برج العرب دبی را به شما معرفی می کنیم:

رستوران آل ایوان 

درست مانند خود هتل برج العرب، رستوران ‌های برج العرب دارای تجملات در سطح جهانی هستند چیزی که وقتی وارد آل ایوان می‌شوید کاملاً آشکار است. فضای داخلی عجیب و غریب و ستون های طلایی کاملاً فضای عربی را تکمیل می کند.
رستوران ال ایوان در برج العرب که بوفه سنتی رستوران را با غذاهای لذیذ پخته شده و با ترکیبی معطر از ادویه جات پخته می شود، سرو می کند. شما می توانید از انتخاب و تست مزه سرد و گرم آنها لذت ببرید  کباب بره، سامبوسیک گوشت و فتوش برای غذای اصلی، ماهی شارمولا، بره اوزی و میگو مجبوس را امتحان کنید.
میانگین قیمت برای 2 نفر : 1000 درهم 
زمان سرو غذا در رستوران آل ایوان برج العرب : ناهار 12:00 الی 14:30- شام 06:30 الی 22:30 - روزهای پنجشنبه و جمعه تا ساعت 23:00  شب می باشد.

رستوران صحن الدار دبی

غذاهای بین المللی و چای بعد از ظهر درخشان این رستوران بی نظیر است، این رستوران مشتریان را با موسیقی زنده کلاسیک و منوی گسترده ای از غذاهای سنتی، پیچیده  پذیرایی می کند.
فضای داخلی زیبای رستوران مکمل منوی پیچیده آن است که طیف وسیعی از غذاها را از سراسر جهان ارائه می دهد. اگر عاشق دسر هستید، کیک های فصلی در این رستوران را از دست ندهید، به خاطر داشته باشید که هیچ رستوران ارزانی در برج العرب وجود ندارد.
میانگین قیمت برای دو نفر :  500 درهم 

رستوران المنتهی برج العرب

اگر تعجب می کنید که کدام یک از رستوران های برج العرب دبی غذاهای مدرن فرانسوی ارائه می دهد، رستوران المنتهی است. المنتهی با نامی عربی و غذاهای فرانسوی، همه چیز در مورد غذا خوری های خوب، طعم های پیچیده و مناظر مسحورکننده در این برج را تجربه می کنید. 
المنتهی اغلب جزو بهترین رستوران های برج العرب به شمار می رود، با ترکیب بهترین مواد روشی نوآورانه، تازه و حرفه ای بودن هر غذا را تضمین می کند، بهترین غذاهایی که باید امتحان کنید عبارتند از خرچنگ آبی و بلدرچین کاراملی شده با پوره سیب زمینی این رستوران هر جمعه برای صبحانه نیز باز است.
میانگین قیمت برای دو نفر : 1000 درهم 

رستوران باب الیم 

این رستوران شما را به یک سفر آشپزی در اروپا می برد. آشپزخانه آجری چشمگیر، سالن های مجلل و تراس مجلل آن ها محیطی عالی برای یک وعده غذایی آرام ایجاد می کند. حال و هوای دوستانه و پنجره های کف تا سقف به جذابیت کلی رستوران می افزاید که غذاهای لذیذ اروپایی خود را ارائه می کند.
فرقی نمی‌کند سالاد، پیتزا، پاستا یا حتی غذاهای دریایی دلپذیر سفارش دهید، رستوران طعم‌ های اصیل اروپایی را تضمین می ‌کند. به علاوه تماشای غذای خود در حال آماده شدن در ایستگاه های آشپزی زنده، فقط انتظار را وسوسه انگیزتر می کند.
میانگین قیمت برای دو نفر : 800 درهم

رستوران جونسوی برج العرب

شما می توانید در این رسستوران از انواع غذاهای لذیذ آسیایی با طعم های متفاوت لذت ببرید، این رستوران آسیایی همه چیزهایی را که برای یک تجربه غذاخوری تعاملی نیاز دارید، دارد. 
بیست و پنج سرآشپز، 8 ایستگاه آشپزی زنده، و بهترین غذاهای چینی، مالزیایی، کره ای و ژاپنی را می توانید در این رستوران تجربه کنید، چای کلاهک کره ای، تپانیاکی ژاپنی و اردک ترد چینی با سس هویزین را امتحان کنید.
میانگین قیمت برای دو نفر :  800 درهم

رستوران آل مهارا برج العرب دبی

رستوران آل مهارا برج العرب دبی

رستوران آل مهارا 

همه در دبی درباره رستوران زیر آبی برج العرب شنیده‌ اند، اما همه این بخت را نداشته‌ اند که این رستوران عالی را در آل مهارا تجربه کنند. سرو غذاهی صید تازه دریایی با طعم های غنی را در این رستوران تجربه خواهید کرد، و در حالی که در صندلی های نرم فرو می روید و از غذاهای منحصر به فرد رستوران های اروپای شمالی لذت می برید، دنیای باشکوه زیر آب نیز از طریق دیوارهای آکواریوم از کف تا سقف قابل مشاهده است و تجربه یک غذاخوری به یاد ماندنی را تضمین می کند. 
آکواریوم این رستوران حدود 990 هزار لیتر  آب را در خود جای می دهد و ضخامت شیشه برای تحمل فشار ناشی از تمام این آب حدود 18 سانتی متر  است.
میانگین قیمت برای 2 نفر 1300 درهم
زمان سرو غذا در رستوران آل مهارا برج العرب : ناهار 12:00 الی 14:30 -  شام 06:30 الی 22:30 - روزهای پنجشنبه و جمعه تا ساعت 23:00  شب می باشد.

رستوران  لانج اسکیپ 

این رستوران در تراس برج العرب قرار دارد، و داراری غذاهای لذیذ و هیجام انگیز مدیترانه ای با منظره ای بی نظیر از دبی را به شما اراده می کند.
در این رستوران می توانید غذاهای گیاهی ورژیمی  تازه را نوش جان کنید، و از نوشیدنی های خوشمزه این رستوران عالی لذت ببرید.
میانگین قیمت برای دو نفر : ۵۲۵ درهم 

رستوران گلد برج العرب 

رستورانی گلد دارای سقفی بلند و دکوراسیون طلایی است، این رستوران در طبقه بیست ‌وهفتم از این برج قرار دارد. و تجربه ای لذت بخش با غذاهای بی نظیر و دکوراسیونی طلایی و متفاوت را به شما اراده می دهد.
این رستوران  بیشتر از آنکه رستوران باشد، به ‌عنوان محلی عالی برای صرف انواع نوشیدنی‌های متنوع است، هرچند امکان سفارش غذاهای خوشمزه و قلیان نیز وجود دارد.

رستوران اسکای ویو دبی

رستوران اسکای ویو دبی

رستوران اسکای ویو دبی

رستوران اسکای ویو در ۲۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و یکی از محبوب ‌ترین رستوران‌ های برج العرب به حساب می ‌آید. 
این رستوران فوق العاده دارای پنجره‌های قدی تا سقف است که امکان تماشای منظره 360 از دبی را دارد، طعم‌ خوش نوشیدنی ‌های متنوع و چشیدن غذاهای متنوع بهترین انتخاب  خوبی برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. در صورتی که اهل عصرانه هستید، این رستوران شما را ناامید نخواهد کرد.

میانگین قیمت‌ برای دو نفر :  ۹۰۰ درهم 

سوئیت‌ های برج العرب دبی

در هتل برج العرب دبی مجموعا 202 سودیت وجود دارد، که هر کدام از آنها امکانات و اندازه های مختلفی دارد اندازه این سوئیت ها از 170 متر تا 780 متر مربع می باشد.
سوئیت‌ های مجلل این هتل دارای پنجره‌ هایی قدی تا سقف می باشد و منظره ای 360 از دریا را به شما نمایش می دهد. از امکانات داخل این سودیت ها می توان به صندوق امانات، مینی ‌بار، قهوه‌ ساز و چای ‌ساز، صبحانه روزانه برای دو نفر، روزنامه روزانه رایگان، وسایل حمام اشاره کرد.
در صورت رزرو التق در این هتل شما می توانید از تمکانات رایگان استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، اسپا، ساحل خصوصی نیز بهره مند شوید.

سوئیت دولوکس مارینا 

سوئیت دولوکس مارینا یک سوئیت یک خوابه است، که مساحت آن 170 متر مربع می باشد. این سوئیت برای سه فرد بزرگسال و دو کودک زیر 11 سال مناسب می باشد. اتاق این سوئیت دارای یک تخت دو نفره بزرگ با چشم اندازی رو به دریا می باشد.

سوئیت اسکای مارینا برج العرب

سوئيت ‌های اسکای مارینا برج العرب مساحتی حدود 170 متر دارد، که در طبقات فوقانی این برج زیبا قرار دارد، و منظره ای جذاب و خیره کننده از دریا را پیشکش خانواده‌ ها یا زوج ‌ها می ‌کند. 
در این سوئیت شما می توانید از سرویس پیشخدمت درجه یک، کانسیرج ۲۴ ساعته، جکوزی بزرگ، لوازم حمام ، ۹ نوع بالش و استفاده نامحدود از پارک آبی وایلد وادی استفاده کنید.
این سوئیت می توانید برای زوج ها یا خانواده هایی با دو کودک خردسال مناسب باشد شما می توانید در این سوئیت اقامتی به‌ یادماندنی داشته باشید.

سوئیت اسکای پالم 

سوئیت اسکای پالم برج العرب از دیگر سوئیت های مجلل این هتل می باشد، که طرفداران زیادی دارد، مساحت آن 170 متر است.
با رزرو این سوئیت شما می توانید اتاق های برج العرب را با امکانات و پنجره های بلند که چشم اندازی رو به دریا را دارد تجربه کنید، در این سوئیت هم می توان سه بزرگسال و دو کودک زیر 11 سال را مناسب دانست.

سوئیت دولوکس پالم

این سوئیت هم مانند سودیت های بالا دارای مساحتی 170 متر می باشد که خانواده هایی با جمعیت کم را در خود جای می دهد، در صورت رزرو این سوئیت ها شما می توانید از امکانات هتل به صورت رایگان استفاده کنید، در داخل این سوئیت ها ماهواره های تلویزیونی با بیش از 130 کانال وجود دارد.
شما همچنین می توانید برای کودکان خود از امکانات رفاعی داخل هتل تخت کینگ یا تخت توئين و...  استفاده کنید و تجربه ای به یاد ماندی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

سوئیت کلاب یک خوابه

سوئیت کلاب یک خوابه 

سوئیت کلاب یک خوابه

سوئیت کلاب یک خوابه برج العرب مساحت آن 330 متر است، این سوئیت منظره ای رو به دریا دارد. این سوئیت دارای یک اتاق مستر با یک تخت بزرگ دارد، این سوئیت مناسب دو فرد بزرگسال و دو کودک زیر ۱۱ است.

سوئیت دولوکس دو خوابه

سوئیت دولوکس برج العرب مساحتی 335 متری دارد، این سوئیت مناسب چهار بزرگسال و دو کودک زیر ۱۱ سال است. از امکانات این سودیت می توان به  وان آب گرم و جکوزی، چای‌ ساز و قهوه ‌‌ساز، مینی ‌بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات، وسایل اتو، صندلی کودک وغیره نام برد.

سوئیت پانوراما برج العرب دبی

سوئیت پانوراما  درای دو طبقه با مساحتی 225 تا 315 متری است، این سوئیت را شاهزادگان عرب، افراد سرشناس رزرو می کنند.
با اقامت در این سوئیت شما می توانید در طبقه بالا چشم اندازی 18 درجه از دریا آبی و زیبای دبی را تماشا کنید، این سوئیت را اغلب ثروتمندان از سراسر جهان رزرو می کنند.

سوئیت بزگ فمیلی

سوئیت فملی برج العرب سوئیتی 670 متری با سه خواب بزرگ  و مجلل است، این سوئیت مناسب خانواده هایی با جمعیت زیاد می باشد.
از امکانات این سوئیت می توان به، سه اتاق خواب باشکوه، سه سالن نشیمن، وسایل بازی کودکان نام برد، این سوئیت عالی برای گردشگرانی است که می خواهند تعطیلات خوبی را در این هتل بگذرانند.
در صورت رزرو این سوئیت شما می توانید از امکانات تفریحی برای کودکانتان، گزینه های سرگرمی برای نوجوانان، بوفه صبحانه در رستوران های خوب برج العرب مثل رستوران جونسوی و رستوران  باب الیوم و اسپا استفاده کرد.
در دیگر امکانات این سوئیت دو حمام مجزا با جکوزی، دوش باران، فضای غذاخوری مجزا برای شش نفر، ورودی جدا برای کارکنان هتل، اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تخت خواب لوکس را نام برد.

سوئیت رویال برج العرب

سوئیت رویال برج العرب

سوئیت رویال برج العرب

سوئیت رویال برج العرب یکی از مجلل ترین و لوکس ترین سوئیت های این هتل به شمار می رود، این سوئیت را افراد سرشناس و ثروتمند، شاهزادگان سلطنتی و ستاره هایی همچون جاستین بیبر رزرو کرده اند.
هزینه ی یک شب اقامت در چنین هتلی 24 هزار دلار می باشد، این سوئین مجلل در طبقه 25 این برج قرار دارد، از امکانات این سوئیت می توان به سالن سینمای بزرگ، اتاق غذاخوری دوازده نفره، دو حمام مجزا با جکوزی، دوش باران و یک کتابخانه بزرگ می باشد.
علاوه بر این امکانات یک آسانسور اختصاصی برای مهمانان، پیشخدمت اختصاصی و کانسیرج ۲۴ ساعته نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

سوئیت پرزیدنشال

سوئیت های پرزیدنشال به پای سوئیت های رویال نمیرسند، اما امکاناتی عالی دارند. این سوئیت ها مساحتی 667 متری دارند و برای چهار بزرگسال و دو خردسال مناسب هستند.
از امکانات این سوئیت می توان به دو سالن استراحت، فضای غذاخوری جادار، دو اتاق مستر بزرگ و تخت خواب های کینگ را نام برد.

سوئیت دیپلماتیک برج العرب دبی

سوئیت های دیپلماتیک دارای مساحتی 670 متری هستند، این سوئیت ها دارای سه اتاق خواب بزرگ که مناسب برای شش بزرگال و دو کودک زیر 11 سال می باشد.
این سوئیت ها را اغلب شخصیت های برجسته دولتی، سوپر استارها، بازیگران رزرو می کنند، این سوئیت در ارتفاع 150 متری از سطح دریا قرار دارد.
با رزرو این سوئیت شما می توانید منظره ای زیبا و دیدنی از دریا را ساعت ها تماشا کنید، از امکانات این سوئیت می توان به سه سالن نشیمن، غذاخوری لوکس، دو تخت خواب بزرک کینگ و یک تخت خواب توئین می باشد.

بهترین زمان بازدید از برج العرب

امارات متحده عربی دارای آب و هوایی گرم و شرجی است، برای سفر به دبی بهتر است از اوایل ماه آذر تا اولخر ماه فروردین به آنجا سفر کنید.
آب و هوای دبی در تابستان به شدن گرم و شرجی است و به 50 درجه سانتی گراد می رسد و ممکن است شما را کلافه کند.

امکانات لوکس برج العرب

برج العرب با پارچه های گرانبها، سنگ مرمر کارارا و روکش های طلای 22 عیار شکوه این برج عربی را به تصویر می کشد و آن را تقویت می کند.
درآمد سالانه  این برج حدود 120 میلیون دلار است، این درآمد هنگفت سالانه به واسطه امکانات ویژه اتاق هایی که در اختیار مشتریان قرار می گیرد، میسر می شود. 
فقط سوئیت ها در اندازه های مختلف از 557 تا 2250 فوت مربع با قیمت هایی از شبی 1180 دلار تا شبی 33115 دلار برای سوئیت سلطنتی مجلل موجود هستند. 
دراین هتل مجلل مجموعا 202 سوئیت وجود دارد، در یکی از مراسم های مجلل 90 سوئیت این هتل توسط نائومی کمپبل یکباره برای مهمانان جشن تولدش در دبی رزرو شده بود.
لحاف ‌هایی که در برج العرب استفاده می ‌شوند بهترین و کمیاب ‌ترین لحاف ‌های موجود هستند. که از پر های لانه های رها شده اردک ها در ایسلند برداشت می شود. یک لانه حدود 15 تا 20 گرم پر را فراهم می کند و تنها 2 هزار کیلوگرم مجاز به برداشت این پرها  در هر سال هستند، به همین دلیل است که لحاف ها بسیار ارزشمند و گران هستند.
در منوی بالش 17 نوع بالش در دسترس مهمانان قرار دارد، منوی گسترده بالش برج العرب به گونه ای طراحی شده است که میهمانان بتوانند خوابی دلپذیر داشته باشند.
این هتل مجلل دارای 16 گل فروشی است، و داخل هتل دارای تیمی حرفه ای گل آرایی برای تزئین هتل با گل هایی که از کشورهایی مانند هلند، کنیا، آفریقای جنوبی و تایلند ارسال می‌ شوند می باشد.

تراس برج العرب

تراس برج العرب

تراس برج العرب

گفته می شود که تراس برج العرب از کشور فنلاند به دبی منتقل شده است، این تراس قبل از حمل به قطعات کوچکتر در یک کشتی حمل شده و سپس در دبی سرهم شده است.
این تراس  دارای فضایی بازی به مساحت 10 هزار متر مربع با دو استخر است، و منطقه ای ساحلی دست ساز در آنجا درست شده است.
این سکوی آفتاب ‌گیر به ‌اندازه ۱۰۰ متر در دریا امتداد یافته است،این تراس پس از تکمیل برج در سال 2017 افتتاح شد، و احداث آن هیچ مزاحمتی را برای مهمانان نداشته است، همچنین ادعا می ‌شود که این تراس مانند صخره‌ ای مصنوعی عمل کرده و خللی در زندگی موجودات دریایی ایجاد نمی ‌کند.
 دو استخر این تراس با کاشی طلایی و لاجوردی تزیین شده‌ اند و اطراف استخرهای این برج  ۱۲۶ تخت آفتابگیر و ۲۴ تخت لوکس به چشم می‌ خورد. یکی از آبهای استخر شیرین و دیگری شور است. در این تراس چهار جکوزی نیز به چشم می خورد.

اسپای هتل برج العرب

اسپای برج العرب تجربه ای مجلل را ارائه می دهد، این هتل در سال ۲۰۱۴ جایزه بهترین اسپای هتل لوکس را از آن خود کرد و موفق به دریافت آن در سال ‌های بعد نیز شده است. 
اسپای برج العرب در طبقه هجدهم آن و در ارتفاع ۱۵۰ متری قرار دارد و هنگام استراحت، می توانید  چشم ‌اندازی از دبی را در این ازتفاع مشاهده کنید. 
اسپای برج العرب از دو طبقه تشکیل شده است یک طبقه استخرهای سرپوشیده، وان آب گرم و اتاق ‌های ماساژ و درمان، طبقه دوم شامل سونا، جکوزی، اتاق بخار و استخرهای پلانج است.
اسپای هتل از دو بخش مجزا برای خانم‌ ها و آقایان تشکیل شده و هر بخش داررای تمام تجهیزات می باشد، اتاق های ورزشی مانند اتاق اسکواش، باشگاه بدن ‌سازی و وسایل ورزش نیز از دیگر امکانات این هتل می باشد.

سرویس لوکس فرودگاهی برج العرب

بعد یک پرواز خسته کننده شما می توانید از سرویس های فرودگاهی که برای رفتن به برج العرب هست استفاده کنید، بعد از ورود می توانید با با خودروهای رولز رویس یا بی‌ ام ‌دبلیو راهی برج العرب شوید.
هزینه استفاده از این خودرو ها از فرودگاه تا هتل 385 درهم است. خودروهای رولز رویس برای دو مسافر و سه چمدان متوسط و بی ‌ام ‌دبلیو برای سه مسافر و سه چمدان متوسط مناسب هستند. 

سالن بازی کودکان

در این سالن بازی شما می توانید کودکان خود را برای ساعت ها در این بازی ها رها کنید این بخش شامل زمین بازی، اسباب ‌بازی های مختلف و بازی‌ های خلاقانه کودکان، تلویزیون های بزرگ برای نمایش برنامه کودک، بازی‌ های کامپیوتری مهیج، کتاب، نقاشی و... است که برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد.

پیشخدمت شخصی در برج العرب

از دیگر امکانات هتل برج العرب وجود پیشخدمت های شخصی است که 24 ساعته حضور دارند و به میهمانان خدمت رسانی می کنند، در این هتل بیش از 1600 خدمتکار از 75 کشور مختلف جهان حضور دارند.

هلی پد هتل برج العرب

هلی پد هتل برج العرب

هلی پد هتل برج العرب

یکی از جذاب ترین ویژگی این هتل هلی پد معلق آن است، این هلی پد شامل سکوی دایره ‌ای شکل با قطری ۲۴ متر می‌ باشد. این هلی پد برای کسانی که نمی خواهند در ترافیک دبی بمانند و خود را با هلیکوپتر به این هتل برسانند بهترین گزینه است.
این سکو علاوه بر هلی پد به عنوان سکوی زمین گلف و رویداد های جذاب و خطرناک نیز مورد استفاده قرار می گیرد، از آن می توان  به بازی دوستانه راجر فدرر با آندره آغاسی اشاره کرد که توسط هلیکوپتر فیلم‌ برداری شد.
 مجددا در سال ۲۰۱۲ میلادی نیز رقابت جذابی بین راجر فدرر و نواک جوکوویچ برگزار شد، و همچنین زمانی که تایگر وودز و روری مک ایلروی با هم به ‌رقابت پرداختند. 
در سال 2013 نیز چالشی برپا شد که در آن یک خودروی مسابقه‌ فرمول یک به هلی ‌پد آورده شد تا دیوید کولتارد، مسیرهای دایره‌ ای این هلی پد را دور بزند، در این هلی پد می توان مراسم های عروسی و نامزدی مجلل و اجاره به مهمانان خصوص را نام برد.

خدمات وی آی پی هتل

این خدمات چیزی فراتر از تجربه تجملات هستند و جزو مجلل ترین ها محسوب می ‌شوند که در زندگی یک بار فرصت تجربه آن‌ ها را پیدا خواهید کرد.
در خدمات وی آی پی  برج العرب فهرستی از پیشخدمت شخصی تا اجاره خودرو را در بر می ‌گیرد، شما می توانید خودروهایی نظیر ر فراری، لامبورگینی و... را در خدمات وی آی پی انجام دهید. 

امکانات رایگان برج العرب

با اقامت در برج العرب می ‌توانید از پارک آبی وایلد وادی دبی به صورت رایگان استفاده کنید، شما می توانید در این پارک بدون هیچ محدودیتی و به صورت رایگان در کنار دوستان و خانواده خود نهایت لذت را ببرید. 
وایلد وادی دبی یکی از بهترین پارک ‌های آبی جهان است که هر گروه سنی را راضی و خوشحال نگه می ‌دارد. اینجا درست در مقابل برج العرب قرار دارد و دارای ۳۰ سرسره جذاب، مکانی عالی برای اوقات فراغت خانواده‌ ها است.

راه های رسیدن به برج العرب

برای رفتن به برج العرب دبی شما می توانید از دو روش زیر خود را به آنجا برسانید. برای خرید بلیط ارزان دبی به سایت تریپ مراجعه کنید.

با مترو

با خط M1 متروی قرمز دبی در ایستگاه First Gulf Bank پیاده شوید و از آنجا با 40 دقیقه پیاده روی  می توانید به برج العرب برسید.

با اتوبوس

ساده ترین راه برای رسیدن به برج العرب با اتوبوس 81 و F55A است.

سوالات متداول در باره ی برج العرب دبی

برج العرب کجاست ؟

برج العرب دبی، هتلی مجلل است که در جزیره ای مصنوعی در 300 متری از ساحل جمیرا در دبی، امارات متحده عربی واقع شده است.

امکانات رایگان هتل برج العرب دبی چیست؟

شما می توانید با رزرو یک سوئیت در این هتل از امکانات رایگان پارک آبی وایلد وادی دبی، استخر های هتل و وای فای رایگان استفاده کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc