https://gateway.trip.ir/api/

پارک آبی آکوآلند آنتالیا

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

پارک آبی آکوآلند آنتالیا

شهر آنتالیا دارای پارک های آبی بسیار زیادی است اما پارک آب آکوالند یکی از بزرگترین و بهترین پارک های آبی آنتالیا است. این پارک امکانات بسیار زیادی از جمله سرسره های بازی متفاوت، استخرهای مخصوص سنین مختلف، موسیقی و مسابقات سرگرم کننده، رستوران و کافه و فروشگاه لوازم ورزشی وهمچنین سرزمین دلفین ها را دارد.
پارک آبی آکوالند آنتالیا فرصتی عالی برای استراحت بزرگسالان و کودکان در هر سنی است، در واقع، اینجا دومین قلمرو پارک آبی بزرگ ترکیه است که حجم عظیمی از سرگرمی ها و جاذبه ها با قیمت های مختلف ارائه می شود. پارک آبی آکوالند آنتالیا در مساحتی بیش از 36 هزار متر مربع واقع شده است. در پارک آبی آکوآلند آنتالیا می توانید انواع سرسره های آبی رو باز و بسته، سرسره هایی با تویوپ، سرسره یو، سرسره چاله فضایی، استخر کودکان، استخر موج مصنوعی و کلی امکانات دیگر را امتحان کنید. 
قسمت دوم پارک آبی کمر آکوالند آنتالیا به شما باهوش ترین پستانداران از جمله دلفین ها را به نمایش می گذارد. آکروباتیک واقعی، ترفند های پیچیده اما جالب را به شما نشان می دهند، دلفین ها می رقصند و حتی خودشان نقاشی می کشند. 
مدت زمان این نمایش 30 دقیقه است، در پایان برنامه فرصت بسیار خوبی برای برقراری ارتباط با دلفین ها، گرفتن عکس با آنها و حتی شنا در استخر با هم دارید. 
آنتالیا، یکی از محبوب ترین استراحتگاه های شهرو فرصتی برای زندگی در بهترین هتل ها و همچنین لذت بردن از هوا و مناظر فوق العاده، شنا در تمیزترین آب گرم، قدم زدن در ساحل، کاوش در مناظر است. 
در آنتالیا می توانید از گشت و گذارهای مختلف از جمله سفرهای تاریخی مانند کاپادوکیه از کمر دیدن کنید. شما می توانید هتل هایی با جکوزی و استخر شنا را پیدا کنید. قایق های تندرو، استخر کودکان، استخر با آبشار و همچنین استخری که در آن امواج مصنوعی وجود دارد. 

 پارک آبی آنتالیا

پوشش در پارک آبی آنتالیا

پارک آبی آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای متمایز ترکیه به دلیل طبیعت خاص آن است که آن را به یکی از شهرهای زیبای توریستی تبدیل کرده است، زیرا در سواحل فوق العاده مدیترانه واقع شده و دامنه های ساحلی را در بر می گیرد برای دیدن این سواحل و پارک های آبی پرواز تهران آنتالیا را می توانید از سایت تریپ تهیه کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین پارک های آبی آنتالیا آشنا کنیم:

پارک آبی ددمان آنتالیا

پارک آب ددمان آنتالیا یکی از جاذبه های اصلی برای کسانی است که می خواهند تعطیلات بسیار فعالی داشته باشند. پارک آبی ددمان آنتالیا در زمینی به مساحت بیش از 40 هزار متر مربع و با منظره بسیار خوبی از دریای مدیترانه واقع شده است، این پارک آبی همچنین دارای 33 سرسره با رنگ های مختلف، استخر موج مصنوعی، استخر برای کودکان، سونا و جکوزی و استخرهای روباز و بسته است و خاطرات فراموش نشدنی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. 

پارک آبی آنتالیا هتل گلف 

این هتل دارای یک مرکز آبگرم و سلامتی مجلل، یک پارک آبی با 10 سرسره آبی و یک زمین گلف 18 سوراخه است.
پارک آبی این هتل برای بچه‌ها بسیار سرگرم کننده است، دارای یک زمین بازی و یک منطقه ساحلی سایه ‌دار است. هفت رستوران، تعدادی از آنها با خدمات غذاهای ترکی، مدیترانه ای، بین المللی و ژاپنی سرو است.

پارک آبی هتل  لوکس سلکتوم

این هتل شیک با پارک آبی که دارای 10 سرسره آبی، استخرهای روباز مختلف، اسپا، 12 زمین تنیس، یک زمین فوتبال کوچک و نزدیکی به 10 زمین گلف در این منطقه است، در ساحل اسکله ای با تراس آفتابگیر که مستقیماً به دریا منتهی می شود.
در این هتل خانوادگی، برنامه‌ ها و فعالیت‌ های متنوعی در باشگاه کودکان ارائه می‌ شود. غذاهای ترکی و مدیترانه ای، با انتخاب های اضافی، از جمله استیک خانه، سوشی بار، و غذاهای دریایی و ماهی است.
هتل سلکتوم در 22 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

پارک آبی سرزمین افسانه ها در آنتالیا

پارک آبی سرزمین افسانه ها در آنتالیا

پارک آبی سرزمین افسانه ها در آنتالیا

با ورود به این هتل به دنیای افسانه ها منتقل می شوید. اتاق های مدرن و راحت به طرز خارق العاده ای تزئین شده اند. پارک آبی بزرگ در مجموع 55 سرسره آبی بسیار بلند و ویژگی های مختلف ارائه می دهد و هر کدام رنگ های مختلفی دارند. این پارک آبی دارای یک استخر موج و همچنین سواری Hyper Coaster در آب سفید، تونل شیرجه، سفر دریایی با تیوپ، استخر توپ، رودخانه وحشی و همچنین امکانات سینمای 5 بعدی کافه و رستوران، عکاسی، دلفیناریوم و ... موجود است. در پارک آبی سرزمین افسانه ها چندین رستوران، از جمله غذاهای ترکی، مدیترانه ای، ایتالیایی و آمریکای جنوبی است.
فاصله سرزمین افسانه ها از فرودگاه آنتالیا 25 کیلومتر می باشد.

پارک آبی هتل پالوما اورندا

هتل 5 ستاره پالوما اورندا در شهر ساحلی Sorgun، نزدیک به شهر قدیمی سیده است. هتل در ساحل شنی واقع شده است، با استخرها و اتاق های مختلف در خانه باغ ها که در سراسر مجموعه گسترده شده اند.
علاوه بر پارک آبی با بیش از 10 سرسره، غذا های مدیترانه‌ ای معاصر با الهام از ایتالیا تا ترکیه، از لبنان تا یونان و ترکیبات لذیذ از غذا های ژاپنی، چینی و سایر غذاهای آسیایی را ارائه می ‌دهد.

پارک آبی آنتالیا در هتل استارلایت ریزورت

این هتل که مستقیماً در ساحل Manavagat، در 75 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد، دارای یک استخر بزرگ با 6 استخر روباز و سرپوشیده و همچنین یک پارک آبی با 11 سرسره آبی است. 
طیف گسترده ای از ورزش های موجود، شامل تیراندازی با کمان، مینی فوتبال، والیبال ساحلی، اسکواش، تنیس روی میز، تنیس، فوتبال، مینی گلف، اسب سواری، و بولینگ است. این استراحتگاه بسیار مناسب برای خانواده، سرگرمی های همه جانبه را با برنامه های متنوع و امکانات متعددی که مخصوص کودکان مناسب است، فراهم می کند.
در مجموع 13 رستوران  با انواع آشپزی را ارائه می دهند که انواع غذاهای ترکی، مدیترانه ای، اروپایی، فرانسوی، هندی، مکزیکی، روسی و آسیایی و همچنین ماهی و غذاهای دریایی را سرو می کنند.

پارک آبی هتل ریکسون آنتالیا

پارک آبی آنتالیا در پاییز

پارک آبی هتل ریکسون آنتالیا

هتل ریکسوس در منطقه ای به مساحت 250هزار متر مربع در در کوه های توروس واقع شده است، در جلوی آن ساحل اختصاصی هتل قرار دارد که با آب آبی فیروزه‌ ای شما را شگفت زده می کند. کمی دورتر، منطقه آرام ویلایی و سوئیت هایی با استخر خصوصی قرار دارد. این هتل دارای یک پارک آبی با 10 سرسره آبی، و امکانات ورزشی مختلف است و همچنین دارای امکانات قایق ‌سواری، جت ‌اسکی، اسکی روی آب، ساحل های اختصاصی، حمام های آفتاب، ماساژ های مختلف و... است. این هتل همچنین دارای 10 رستوران با غذاهای ترکی، ایتالیایی، و غذاهای بین المللی و همچنین استیک و غذاهای دریایی است. 
این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

پارک آبی در باشگاه علی بی 

این باشگاه در 12 کیلومتری ماناوگات و 80 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. باشگاه علی ‌بی با پارک آبی متصل در ساحلی شنی مستقیماً در کنار دریا واقع شده است. دکوراسیون با الهام از زمان عثمانی منظره جالبی را ایجاد می کند. این باشگاه دارای پارک آبی با مساحت25 هزار متر مربعی با 19 سرسره وبرج سرسره برای کودکان و همچنین پارک ماجراجویی است. این باشگاه همچنین دارای 62 زمین تنیس شنی و یک زمین فوتبال است. برای اطلاع بیشتر از خرید بلیط هواپیما آنتالیا از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

پارک آبی آنتالیا ناشیرا

یکی از پارک های تفریحی متمایز در آنتالیا، پارک آبی ناشیرا است، زیرا شامل تعدادی استخر در انواع و اندازه های مختلف متناسب با سنین مختلف است، و همچنین شامل تعدادی سرسره بسته و باز و تعدادی زیادی از بازی های آبی سرگرم کننده برای بزرگسالان است. 
پارک آبی گلدن کوست (Vonresort Golden Coast & Aqua)
پارک آبی گلدن کوست آنتالیا دارای امکانات سلامتی با سونا و حمام، ماساژ درمانی و چندین استخر سرپوشیده و روباز، مرکز تناسب اندام  و همچنین پارک آبی با 11 سرسره آبی با گیاهان گرمسیری و طراحی شده است. 
یک اسکله با یک عرشه بزرگ خورشیدی از ساحل شنی طولانی است که خود هتل مستقیماً به دریا منتهی می شود، این هتل همچنین دارای 9 رستوران از غذاهای ترکی و مدیترانه ‌ای و همچنین غذاهای آسیایی، مکزیکی، تگزاسی و فرانسوی را سرو می‌ کند. 
این هتل در 55 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

پارک آبی دولوسو آنتالیا

پارک آبی آنتالیا در زمستان

پارک آبی دولوسو آنتالیا

پارک دولوسو یک پارک آبی و موضوعی نوآورانه است که فعالیت های تفریحی را برای بازدید کنندگان خود ارائه می دهد. پارک دولوسو در کیریس (kiris) قرار دارد.
پارک دولوسو (Dolusu) دارای سرسره های آبی بلند و رنگارنگ و همچنین یک دلفیناریوم است. در پارک آبی دولوسو جاذبه‌ های عالی و مکان‌ های زیبا وجود دارد که عبارتند از: 17 سرسره بزرگ آبی برای بزرگسالان و 9 سرسره کوچک آبی برای کودکان، یک ساحل برای خانواده ها در حالی که کودکانشان سرگرم می شوند و دارای دلفیناریوم، استخر موج مصنوعی، استخر کودکان، نمایش فلای برد، مهمانی استخر، پارک ساحلی، کافه ها، بارها و رستوران ها بسیار متنوعی است که کودکان و خانواده ها را ساعت ها سرگرم می کند.

پارک آبی مهتاب آنتالیا

پارک آبی مهتاب یک منطقه سرگرمی و تفریحی است که در مرکز کمر واقع شده است. این پارک 55 هزار متر مربع مساحت دارد.جاذبه ها و امکانات متنوعی در پارک مهتاب وجود دارد که عبارتند از: یک ساحل زیبا، یک دلفیناریوم، مرکز خرید با 4 فروشگاه، یک باغ وحش، زمین تنیس و بسکتبال، پارک آبی در محوطه ساحلی کلئوپاترا در پارک آبی مهتاب واقع شده است و همچنین دارای استخرباز و سرپوشیده، انواع سرسره های آبی رنگی، غذای خوب و تفریح نا محدود است.
می توانید روز خود را در ساحل و پارک آبی مهتاب با شنا و آفتاب گرفتن بگذرانید صبحانه خود را در کافه‌ های ساحلی با کیفیتی بالا میل کنید و همچنین در طول روز می ‌توانید در پارک مهتاب ورزش ‌های آبی انجام دهید، با دلفین‌ ها در دلفیناریوم شنا کنید، در زمین‌ها رایگان تنیس یا بسکتبال بازی کنید یا روز را با بچه‌ هایتان در زمین بازی بگذرانید.

سوالات متداول در مورد پارک آبی آکوآلند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا چه زمان هایی باز است؟

پارک آبی آکوالند آنتالیا در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت  10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر برای عموم باز است.

آیا برای بازدید از پارک آبی آکوالند آنتالیا باید از قبل رزرو کنید؟

ما به شما توصیه می کنیم تورهای آکوالند و دلفین لند را از قبل رزرو کنید.

بخش نظرات

bilit-havapeyma.ir 08 دی 1400

با سلام و عرض ادب واقعا محتوای خیلی عالی گذاشته اید و راهنمای بسیار خوبی بود. با تشکر از شما

تحریریه تریپ
از همراهی شما با مجله تریپ سپاسگزاریم.
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc