https://gateway.trip.ir/api/

خیابان السیف دبـی

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

خیابان السیف دبـی

در اوایل دهه 1900، خیابان السیف دبی یک منطقه تاریخی بود، اما این خیابان تبدیل به مکانی دوست داشتنی برای وقت گذراندن شده است و به سرعت در حال تبدیل شدن به 500 مغازه و رستوران مورد نیاز برای گردشگران است. این خیابان همچنین دارای فضاهای بیرونی برای نمایش فرهنگی و موسیقی و سایر جاذبه‌ ها وجود دارد.

عکس های دبی
عکس های دبی

مرکز خرید السیف دبی کجاست؟

مرکز خرید السیف در ابوظبی یکی از محبوب ترین مقاصد خرید در پایتخت است. این مرکز خرید، خانه طیف وسیعی از برندهای محبوب و خاص است که مطمئناً حتی برای خرده ‌فروشی‌ های شما نیز پاسخگو هستند. این مرکز خرید دارای لوازم الکترونیکی، محصولات بهداشتی یا لوازم جانبی است. این مقصد مورد علاقه افرادی است که عاشق خرید کردن هستند، این مرکز دارای یک بازار خیابانی در فضای باز با الهام از دریای مدیترانه است.
در حال حاضر، فاز اول به تدریج در افتتاحیه در سپتامبر سال 2017 در حال ساخت است و منطقه به شکل فعلی خود یک مقصد غذا خوری و خرده فروشی است. با انبوهی از رستوران ‌ها، کافه‌ ها، غذاخوری‌ ها، جواهر ‌فروشی‌ ها و سایر فروشگاه‌ های خرده‌ فروشی، به‌علاوه فضاهای بیرونی برای بازارها و رویدادهای عمومی، در حال حاضر گردشگران را جذب خود می کند.
آدرس مرکز خرید السیف: خیابان شیخ زاید بن سلطان – ابوظبی - خیابان السیف  
در زیر ما شما را با چند مورد از فروشگاه های این مرکز آشنا می کنیم:

مادرکر

این فروشگاه مادرکر طیف کاملی از محصولات کودک، از جمله لباس کودکان، مبلمان مهد کودک، اسباب بازی ها و لوازم جانبی را ارائه می دهد. این فروشگاه همچنین لباس بارداری با کیفیتی را برای مادران ارائه می دهد.

فروشگاه های دبی

فروشگاه های دبی

LA RAGS

LA Rags یک برند مد خیابانی با الهام از کالیفرنیا است که دارای لباس های شیک برای مردان و زنان است. بازدید کنندگان می توانند مجموعه تاپ، ژاکت، کفش و موارد دیگر را از این فروشگاه خریداری کنند.

B&Y ELECTRONICS

برای خرید جدید ترین گوشی‌ های هوشمند، گجت‌ ها، لوازم جانبی و موارد دیگر به B&Y Electronics مراجعه کنید. این فروشگاه خدمات تعمیرات را نیز ارائه می دهد.

رستوران 961 LB

این رستوران لبنانی خود را بهترین در دنیا می ‌نامد، زیرا نه تنها می ‌توانید چند ساعتی را با دوستان در رستوران مشغول به خوردن غذا باشید بلکه می توانید به مکانی برای ماساژ درمانی بروید. 

باسکین رابینز

این بستنی‌های زنجیره‌ای محبوب و رنگارنگ که در ایالات متحده بسیار معروف هستند، شعبه ای را در محله السیف دبی راه ‌اندازی کرده است و خوراکی ‌های شیرین خود را ارائه می ‌کند. 

پارک بالیوود دبی

در حالی که جهان برای بازگشت پس از همه‌ گیری کرونا آماده می‌ شود، دبی با امکانات شگفت ‌انگیز خود گردشگران را حیرت زده می کند. 
اگر اهل فیلم های سینمایی بالیوود هستید و به دنبال فرار از روزمرگی های خود هستید، وقت آن است که از پارک های بالیوود دبی دیدن کنید. پارک بالیوود دبی با مساحت 1.7 میلیون فوت مربع  هر ساله میزبان هزاران گردشگر از سراسر جهان است.
این پارک تنها یک نوع در جهان است، که صنعت فیلم افسانه ای بمبئی را جشن می گیرد. همه مدل فیلم ازعاشقانه گرفته تا کمدی، اکشن تا ماجراجویی، موسیقی تا رقص، غذاهای هندی تا صنایع دستی هندی در پنج منطقه متمایز به نمایش گذاشته می شود.
ساعات کاری پارک بالیوود دبی از ساعت 13 ظهر تا 9 شب می باشد. قیمت بلیط یک روزه پارک بالیوود دبی 3526 روپیه است. برای رفتن به پارک‌ بالیوود دبی می ‌توان با ماشین از طریق جاده شیخ زاید یا با تاکسی پس از رسیدن به جبل علی و پس از آن از طریق خط مترو قرمز به این منطقه رسید. در زیر شما را با چند منطقه این پارک آشنا می کنیم:

پارک بالیوود دبی  

پارک بالیوود دبی  

1. تئاتر راجمهال

تئاتر مجلل راجمهال قلب پارک بالیوود دبی است. این تئاتردوران پرنعمت سینمای هند را در نمای بیرونی و فناوری پیشرفته را در داخل خود دارد. با گنجایش 856 صندلی، این تئاتر چیزی کمتر از یک کاخ سلطنتی به نظر نمی رسد، و از این رو، نمایش های زنده با پس زمینه های مرتبط جالب به نظر می رسند.

2. تئاتر جان 

به عنوان یکی از تخصص های تئاتر راجمهال موزیکال بالیوود جان ابتکار پیشگام خاورمیانه است. درام زنده، اکشن، عاشقانه، رقص در استودیوی بزرگتر با جلوه های بصری باکیفیت نمایش داده می شود. 

3. نمایش دابنگ

هنگام خرید بلیط پارک تفریحی بالیوود دبی، حتما این نمایش 19 دقیقه ای را که توسط ده بدلکار کارآمد اجرا می شود، را ببینید. در اینجا شما از موسیقی ورقص بالیوودی جذاب لذت خواهید برد. 

4. تئاترشولی

سواری چند تیرانداز در دره روستایی تاریک و تعاملی سه بعدی پر از هیجان خواهد بود زیرا اسلحه های لیزری را برای سرنگون کردن داکوئیت ها به رهبری جبار سینگ بدنام از فیلم افسانه ای Sholay به شما نشان می دهند. 

5. مومبای

در مومبای چوک در پارک‌های بالیوود دبی، می‌توانید سوار تونل شبیه‌ساز حرکت سه ‌بعدی با ماموران ساختگی اینترپل شوید تا تبهکار مافیایی را که در خیابان‌ های دبی در حال دویدن است، بگیرید. برای خرید بلیط چارتر 

می توانید از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

دیدنی های دبی در شب

دیدنی های دبی در شب 

دیدنی های دبی در شب

دبی پس از غروب خورشید هزاران چراغ پر زرق و برق دارد که این شهر را شبیه کرم شب تاب در کوزه می کند. جادوی تجربه دبی پس از غروب خورشید، سورئال است و بسیاری از کسانی که دوستدار زندگی شبانه و معماری فوق مدرن هستند به این شهر می روند.
از سافاری‌ های شبانه پرماجرا در بیابان ‌های عربستان گرفته تا زیبایی شگفت‌ انگیز، جاذبه ‌های متعدد، تا بهترین کلوپ‌ های شبانه بی ‌شمار در دبی، این که چقدر می ‌توانید با تجمل و ظرافت به گشت و گذار بپردازید، پایانی ندارد. همه این مکان ها جاذبه های جذابی دارد که هر گردشگری را مجذوب خود می کند. 

آکواریوم زیبای دبی

در زیر دبی می توانید در یک آکواریوم 48 متری قدم بزنید و با کوسه‌ ها رو در رو شوید و تجربه ‌ای جالب داشته باشید که آدم را شگفت‌زده می کند .
آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی یک شگفتی زیبای ساخته دست بشر است که انسان را با شگفتی های کودکانه پر می کند و یکی از مسحورکننده ترین مکان های شبانه برای بازدید در دبی است، وقتی اینجا هستید می توانید ببینید که جسورها در میان کوسه ها غوطه ور می شوند.

پیست اسکی در دبی 

یک پیست اسکی در داخل شهر؟ بله، دبی با شکوه و عظمت ساخت بشر هرگز از شگفتی دست نمی کشد. این پیست اسکی به سبک واقعی کوهستانی ساخته شده است و تجربه اسکی واقعی را به ماجرا جویان ارائه می دهد و یکی از سرگرم کننده ترین کارهای شبانه در دبی است. 

دبی گاردن گلو

دبی گاردن گلو

دبی گاردن گلو

دبی گاردن گلو یکی از دیدنی ترین مکان های دبی برای بازدید در شب است. این پارک 40 هکتاری دارای طیف گسترده ای از درخشش در آثار هنری تاریک است. همه نمایشگرها با استفاده از مواد بازیافتی و میلیون ها لامپ LED کم مصرف ساخته شده اند. 

فواره های دبی

دیدن فواره های دبی یکی از سرگرم کننده ترین کارهایی است که در شب در دبی با خانواده انجام می شود. هر 30 دقیقه بعد از ساعت 6 بعد از ظهر، این فواره های معروف یک نمایش رقص با آهنگ سمفونی های معروف را اجرا می کنند. این یک صحنه زیبا است که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان هیجان انگیز است.

کمپ و سافاری صحرا دبی

تا زمانی که در صحرای دبی ماجراجویی نکرده باشید، واقعاً دیدنی های دبی در شب را تجربه نکرده اید. سافاری در صحرا انواع فعالیت های سرگرم کننده و شبانه را ارائه می دهد. شتر سواری، باربیکیو، ساندبورد سواری، رقص تنورا و همه چیز در این میان وجود دارد.

دیدن ستاره کویر

یکی از بزرگترین جاذبه های شبانه در دبی تماشای خود آسمان دبی است، و یکی از بهترین مکان ها برای دیدن آسمان دبی در شب، کویر است. عملاً هیچ آلودگی نوری در بیابان وجود ندارد و به شما دید شفافی از ستاره ها و دیگر اجرام آسمانی را می دهد. برای دیدنی ها دبی در شب می توانید بلیط دبی را از سایت تریپ تهیه کنید.

کشتی کروز در شب

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در شب در دبی انجام دهید، رفتن به یک کشتی سنتی است. چندین مکان وجود دارد که می توانید این را امتحان کنید، از جمله نهر دبی، کانال دبی و مارینا دبی می باشد. 

مرکز تجارت جهانی دبی

مرکز تجارت جهانی دبی 

مرکز تجارت جهانی دبی

مرکز تجارت جهانی دبی نمایشگاه ها و رویداد های تجاری در منطقه را سازماندهی و میزبانی می کند که بخش های کلیدی مانند فناوری و نوآوری، مراقبت های بهداشتی، انرژی و پایداری، امنیت غذایی و مهمان نوازی را پوشش می دهد.
با بیش از 1.8 میلیون فوت مربع فضای مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی دبی به عنوان بزرگترین مجموعه رویدادهای هدفمند منطقه شناخته می شود. از زمان افتتاح، این مرکز میزبان بیش از 5 هزار رویداد با خروجی اقتصادی 200 میلیارد درهم بوده و بیش از 30 میلیون بازدید کننده تجاری را به دبی جذب کرده است.

پارک ابی اکواونچر دبی

این پارک آبی معروف با سرسره‌ های ترسناک، سقوط‌ های عمودی، پیچ ‌ها و چرخش ‌های وحشتناک، استخرهای موج و رودخانه ‌های آرام، سرگرمی فوق‌ العاده‌ای برای همه اعضای خانواده است، پس کودکان، کرم ضد آفتاب خود را بگیرید و در بهترین پارک های آبی که دبی ارائه می دهند شیرجه بزنید.
وقتی صحبت از پارک‌ های آبی مناسب برای خانواده‌ ها می ‌شود، این پارک در صدر فهرست برای سرگرمی برای کل گروه است. این پارک آبی بزرگ در دبی برای کل خانواده از کوچکترین بچه های خانواده گرفته تا بچه های بزرگتر که به دنبال هیجان هستند، سرگرم کننده است.
 این پارک آبی مورد علاقه خانواده ‌ها اکنون با مجموع ۲۸ سرسره و جاذبه ‌های آبی رکوردشکنی از جمله بلند ترین سرسره آبی جهان، طولانی ‌ترین ساحل آبی خانوادگی در نوع خود و بزرگترین پارک آبی جهان است، بلندترین سرسره عمودی در خاورمیانه و اولین تجربه پرش از صخره در منطقه پارک ابی اکواونچر دبی پیدا خواهید کرد.

مسجد ایرانیان دبی

مسجد ایرانیان دبی 

مسجد ایرانیان دبی

مسجد ایرانیان در دبی که به نام مسجد امام حسین یک مسجد شیعه است در ستوه دبی واقع شده است، که توسط جامعه ایرانی تأسیس شده است.
این مسجد در جاده الوصل و در فاصله کمی از مسجد جمیرا قرار دارد. معماری آن الهام گرفته از تأثیرات بناهای ایرانی است، با نما و گنبد با کاشی‌ های آبی سنتی پوشیده شده است، بسیار شبیه به نمای بیرونی بناهای تاریخی ایرانیان است.

هتل لگولند دبی

اولین هتل لگولند خاورمیانه قبل از پایان سال 2021 افتتاح خواهد شد.این هتل که قرار است 250 اتاق با تم لگو داشته باشد، دارای یک بازی قلعه خواهد بود. 
این هتل برای اولین بار در سال 2017 معرفی شد و در کنار پارک موضوعی لگولند در جاده ای بین دبی و ابوظبی قرار خواهد گرفت.
همه اتاق ها دارای تم های مختلف بر اساس مجموعه های محبوب لگو مانند دزدان دریایی، شوالیه ها و قلعه ها و لگو نینجاگو خواهند بود. لابی و فضاهای عمومی نیز با سازه های لگو پر خواهد شد.
سایر هتل های لگولند را می توان در کالیفرنیا، دانمارک و مالزی یافت و پس از افتتاح این هتل در دبی، هفتمین مجموعه لگولند در سراسر جهان خواهد بود که دارای یک هتل است.
امارات متحده عربی در حال حاضر دارای دو پارک موضوعی لگولند است که هر دو مقصد برای خانواده ‌هایی با کودکان بین دو تا دوازده سال طراحی شده ‌اند.
این هتل به پنج بخش اصلی تقسیم می شود: Lego City، Imagination، Kingdoms، Adventure و Legoland Dubai دارای بیش از 40 نوع لگو مختلف است، از ترن هوایی گرفته تا ماموریت های ماجراجویی در تاریکی و Kid Power Towers، جایی که کودکان می توانند والدین خود را در هوا بلند کنند.

دهکده میراث و غواصی دبی

دهکده میراث و غواصی دبی 

دهکده میراث و غواصی دبی

دبی، شهری پرجمعیت در امارات متحده عربی است، به ‌خاطرمراکز خرید مجلل و سرگرمی های شبانه و زندگی پرجنب ‌و جوش معروف است. 
تاریخچه فرهنگی بسیار جالبی دارد که مردم از آن بی خبرند، شما می توانید با بازدید از دهکده میراث و غواصی در دبی درباره تاریخچه فرهنگی آن بیاموزید بسیاری از آنها حقایق روشنگری در مورد اینکه چگونه این مکان به معنای واقعی کلمه از یک بیابان به شهری که برخی از بلند ترین آسمان خراش های جهان را در خود جای داده است تبدیل شده است. 
در واقع، دبی که اکنون از آن بازدید می کنید و می بینید، آن چیزی نیست که همیشه بوده است، شما این فرصت را خواهید داشت که به گذشته سفر کنید و زندگی دبی را در دوران اولیه آن تجربه کنید. این مکان یک موزه زنده است که در آن می توانید شاهد صنایع دستی سفالگران و بافندگان و همچنین آشنایی با صنعت غواصی مروارید دبی باشید. اگر فردی هستید که تاریخ را دوست دارید، این جایی است که باید بروید.
می‌توانید بسیاری از هنرمندان محلی را بیابید که در خانواده ‌هایی متولد شده‌ اند که نسل ‌ها در صنعت بافندگی بوده ‌اند و مهارت ‌های صنایع دستی منحصر به ‌فرد را در خانواده به ارمغان آورده ‌اند. 
آنها در هنر بافتن چیزهایی مانند فرش، سبد و غیره استاد هستند. همچنین شما می توانید با صنعتگران تعامل داشته باشید و همچنین برخی از این محصولات شگفت انگیز را به عنوان سوغاتی برای بازگشت به خانه خریداری کنید.
شما همچنین نگاهی اجمالی به زندگی مردم دبی خواهید داشت، همچنین، سنت های قدیمی که به نسل های مختلف خانواده ها منتقل شده است را می توانید ببینید. از عظمت زندگی شهری متمایز است و در عوض جنبه سنتی تری از دبی را به شما می دهد. این قطعا تجربه ای خواهد بود که برای یک عمر به یاد خواهید آورد.

سوالات متداول درباره ی خیابان السیف دبـی

خیابان السیف کجاست؟

در اوایل دهه 1900، خیابان السیف دبی یک منطقه تاریخی بود، اما این خیابان تبدیل به مکانی دوست داشتنی برای وقت گذراندن شده است.

مرکز خرید السیف دبی کجاست؟

آدرس مرکز خرید السیف: خیابان شیخ زاید بن سلطان – ابوظبی - خیابان السیف 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc