https://gateway.trip.ir/api/

معرفی شرکت هواپیمایی نوردویند | شرکت هواپیمایی روسیه

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 اخبار گردشگری

معرفی شرکت هواپیمایی نوردویند | شرکت هواپیمایی روسیه

نوردویند ایرلاینز یکی از خطوط هواپیمایی روسیه است که در تور روسیه نام آن را خواهید شنید، در اینجا با این شرکت هواپیمایی روسی بیشتر آشنا می شویم. معمولاً برای سفر به روسیه و بازدید از شهرهای مسکو و سن پترزبورگ به عنوان دو شهر مهم و جذاب توریستی این کشور، به شما پیشنهاد خرید تور روسیه می شود. در این تورها که قبل از هر چیز مدارک شما جهت اخذ ویزا روسیه بررسی می شود، آپشن های مختلفی قرار دارد که یکی از آن ها نوع پرواز است. در بعضی از تورها از پروازهایی روسی استفاده می گردد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در برخی دیگر از شرکت هایی هواپیمایی ایرانی، همانند ماهان استفاده می شود. آشنایی با نوردویند ایرلاینز می تواند درک بهتری از خرید تور روسیه به شما بدهد و در این خصوص لازم است اطلاعاتی از این شرکت هواپیمایی به شما ارائه دهیم.

نوردویند ایرلاینز روسیه

کمتر از 12 سال پیش بود که شرکت نوردویند ایرلاینز به خطوط هواپیمایی کشور روسیه اضافه شد و مسکو به عنوان مرکز آن شناخته شد. پس حتماً شما در جستجو و خرید بلیط هواپیما مسکو نوردویند ایرلاینز را مشاهده خواهید کرد. 

مسکو فرودگاه های مختلفی دارد و بهتر است بدانید آشیانه هواپیماهای این شرکت در فرودگاه بین المللی شرمتیوو است.

نوردویند ایرلاینز روسیهنوردویند ایرلاینز روسیه

نوردویند ایرلاینز روسیهنوردویند ایرلاینز روسیه

در اوایل شروع به کار، این شرکت از بوئینگ های مدل 757 کمک گرفت و خیلی زود هواپیماهای ایرباس را در مدل های مختلف به مجموعه خود اضافه کرد به طوری که هم اکنون به 100 شهر با مدل هواپیماهای مختلف پرواز می کنند. 

در حدود 30 کشور در جهان  این پروازها را شاهد هستیم و با توجه به داشتن مهماندارانی با ملیت های مختلف، امکان صحبت کردن با خیلی از زبان های زنده دنیا، با مهمانداران این شرکت وجود دارد.

این ایرلاین به 14 شهر در آسیا سفر می کند و ما نیز به شما توصیه میکنیم از کیفیت خوب این شرکت هواپیمایی استفاده نمائید. در حال حاضر 26 هواپیما فعال در این شرکت در حال فعالیت هستند.

نوردویند ایرلاینز روسیه

نوردویند ایرلاینز روسیه
نوردویند ایرلاینز روسیه

فرودگاه بین المللی شرمتیوو مسکو

همانطور که می دانید، مسکو پایتخت کشورروسیه است و از جاذبه های فرهنگی زیبایی برخوردار است. اگر به این شهر با هواپیما سفر کنید اولین جایی که خواهید دید، فرودگاه بین المللی این شهر به نام شرمتیوو است.

این فرودگاه در موقیت مکانی شمال غرب شهر واقع شده است و در حدود 30 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد.

فرودگاه بین المللی شرمتیوو دارای 4 ترمینال مسافربری است که قسمت شمال و جنوب آن واقع شده اند.

فرودگاه بین المللی شرمتیوو مسکوفرودگاه بین المللی شرمتیوو مسکو

تور روسیه با پرواز نوردویند

تجربه یک سفر عالی به کشور روسیه و بازدید از شهرهای مسکو و سن پترزبورگ همراه با کمترین قیمت ممکن و بالاترین خدمات، تجربه ای دلنشین خواهد بود که کارمندان بخش فروش تور روسیه تریپ آن را برای شما به ارمغان می اورند، هرگونه سوال و راهنمایی جهت رزرو تور را با ما در میان بگذارید و مطمئن باشید که سفر به پهناورترین کشور دنیا برای شما تجربه فوق العاده عالی و زیبایی خواهد شد. فراموش نکنید برای همراه شدن با تور، نیازمند دریافت ویزای روسیه هستید.

روسیه
روسیه

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc