https://gateway.trip.ir/api/

10 ایرلاین برتر با خدمه پرواز شیک پوش

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 اخبار گردشگری

10 ایرلاین برتر با خدمه پرواز شیک پوش

قطعاً خدمه پرواز چهره ی یک شرکت هواپیمایی هستند و ما در اینجا به شما شیک پوش ترین خدمه پروازی جهان را معرفی میکنیم. در خرید بلیط هواپیما چه فاکتورهایی را مد نظر قرار میدهید؟ آیا کیفیت خدمات دهی برای شما مهم است؟ آیا تمیز بودن و خوش اخلاق بودن خدمه پرواز برای شما مهم است؟ شیک پوشی چطور؟ 10 ایرلاینی که به شما معرفی می شود علاوه بر خدمه پروازی شیک پوش، در کیفیت پرواز و خدمات دهی نیز در رتبه های عالی قرار میگیرند.

10- ویرجین آتلانتیک ایرویز

با لباس های قرمز فیت و شال گردن های مدل دار همیشه در معرض توجه قرار دارند. این خدمه های پرواز شیک پوش زمانی که لباس فرم خود را میپوشند شبیه به ستاره های زیبای HBO میشوند. در سال 2017 بر اساس آرا شیک پوش ترین خدمه ایرلاین معرفی شدند. 

ویرجین آتلانتیک یکی از بهترین ایرلاین ها است، خط هواپیمایی بریتانیایی که شاید در پرواز خود به سمت انگلیس از این شرکت هواپیمایی استفاده کنید. این شرکت در قرن بیستم افتتاح شد و طرفداران زیادی دارد. دفتر مرکزی آن در کراولی انگلستان است.

ویرجین آتلانتیک ایرویز

9- تای ایرویز

اگر قصد سفر به بانکوک را دارید، پس از جستجوی بلیط هواپیما بانکوک به ایرلاین مختص این کشور یعنی تای ایرویز بر خواهید خورد که این ایرلاین در رتبه نهم لیست ما قرار میگیرد. پوشش خدمه این ایرلاین برگرفته از سنت کشور تایلند است که همانند کشور رنگارنگ و جذاب تایلند، شاهد رنگ بندی های مختلف لباس ها در طیف بنفش هستیم، لباس هایی شاد و جذاب که شما را به وجد می آورد. کیفیت این ایرلاین بسیار بالا است و شما از سفر با ایرلاین تای ایرویز راضی خواهید بود.

تای ایرویز

8- لوفت هانزا

لوفت هانزا که یکی از بهترین ایرلاین های اروپایی در کیفیت پرواز است در رتبه هشتم لیست شیک ترین خدمه پروازی قرار میگیرد. ترکیب رنگ زرد و آبی در لباس خدمه پرواز این ایرلاین جالب و زیبا است، همچنین در لوفت هانزا با خدمه پرواز مهربان و خوش رو روبه رو خواهید بود.

لوفت هانزا

7- ایر آسیا

یکی از جذاب ترین و شیک ترین لباس ها مختص شرکت ایر آسیا است که در خطوط هواپیمایی مالزی شاهد آنها خواهید بود. اگر قصد سفر به مالزی و بازدید از برج های دو قلوی آن را دارید حتماً پس از جستجوی بلیط رفت و برگشت هواپیما در لیست جستچوها این ایرلاین را مشاهده خواهید کرد. لباس های قرمز خدمه پرواز ایر آسیا از دور خودنمایی میکند. این ایرلاین یکی از بهترین نرخ های پروازی در سرتا سر جهان را دارد، پس در خصوص سفر با این ایرلاین شک نکنید.

ایر آسیا

6- هواپیمایی امارات

ایرلاین امارات یکی از لوکس ترین ایرلاین های جهان است. کیفیت پروازهای امارات بسیار بالا است، در کلاس فرست و تجاری این ایرلاین خدمات منحصر به فردی ارائه می گردد. لباس های خدمه پرواز امارات بسیار شیک و خاص است. اگر با این ایرلاین سفر میکنید با یکی از بهترین نوع خدمات را دریافت خواهید کرد.

هواپیمایی امارات

5- کاتای پاسیفیک

کاتای پاسیفیک در میان ایرلاین های آسیا یکی از بهترین ها است زیرا علاوه بر خدمات دهی خوب، جوایز خوبی نیز ارائه میدهد. این شرکت هواپیمایی که در هنگ کنگ مستقر است دارای خدمه پرواز با لباس های قرمز است. 

کاتای پاسیفیک

4- کینگ فیشر ایرلاین

این ایرلاین که یکی از ایرلاین های مطرح هند است، دارای خدمه پرواز خوش تیپ و مهربان هست، همچنین نظم و انظباط خاص خود را نیز دارند. یونیفرم خدمه کینگ فیشر از نظر رنگ و الگوی برش بسیار شبیه به یونیفرم ایرلاین ایر آسیا است.

کینگ فیشر ایرلاین

3- ایرفلوت

در رتبه سوم شیک ترین خدمه پروازی جهان، شرکت هواپیمایی ایر فلوت روسیه قرار میگیرد. خدمه پرواز هواپیمیی ایر فلوت با لباس خاص قرمز رنگ خود شناخته میشوند و بسیار شیک هستند.

ایرفلوت

2- هواپیمایی سنگاپور

خدمه هواپیمایی سنگاپور علاوه بر لباس های جذاب و سنتی خود، دارای خدمه پرواز مهربان و دلسوز است تا جایی که به عنوان بهترین میزبان خدمات پرواز شناخته می شوند. همچنین برای 17 سال متوالی برنده جایزه بهترین سرویس دهی بخش بیزینس در منطقه اقیانوس آرام شناخته شدند.

هواپیمایی سنگاپور

1- ایر فرانس

هواپیمایی ایر فرانس توانسته است با لباس های منحصر به فرد در رنگ و ظاهر در رتبه اول لیست شیک پوش ترین خدمه پرواز جهان در لیست ما قرار گیرد. اگر شما قصد سفر به شهر زیبای پاریس و بازدید از برج ایفل را دارید میتوانید با رزرو بلیط هواپیما پاریس با شیک پوش ترین خدمه پرواز همراه شوید و از پرواز خود در یکی از با کیفیت ترین ایرلاین های جهان لذت ببرید. البته با توجه به محدودیت هایی که بعضی از شرکت های هواپیمایی ایجاد کرده اند در حال حاضر از مبداء ایران، این پرواز انجام نمیشود.

ایر فرانس

در انتها میتوانید نظرات خودتان را در خصوص تجربه این پروازها با تریپ به اشتراک بگذارید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc