https://gateway.trip.ir/api/

اینترنت وای فای در کدام ایرلاین ها وجود دارد؟

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 دانستنی های سفر

اینترنت وای فای در کدام ایرلاین ها وجود دارد؟

اگر دوست دارید بدانید آیا در مسیری که بلیط هواپیما خریده اید ایرلاینی وجود دارد که وای فای در پرواز ارائه دهد با تریپ همراه باشید

در این میان بعضی ایرلاین ها هستند که اصلاً برای ایرانیها ناشناخته هستند و کاربردی ندارند که از عنوان آنها اجتناب میکنیم ولی برخی دیگر ممکن است در بعضی مسیرها برای شما کاربرد داشته باشد.

لازم به ذکر است ارائه وای فای به نوع هواپیما نیز بستگی دارد و فقط در بعضی از انواع هواپیما این قابلیت ارائه میگردد.

اینترنت وای فای

لیست ایرلاین ها با قابلیت ارائه وای فای در پرواز

ایرفلوت

ایرفلوت شرکت هواپیمایی کشور روسیه است و مسافرانی که قصد سفر به روسیه از ایران را دارند ممکن است در هنگام خرید بلیط هواپیما مسکو ایرلاین ایرفلوت را انتخاب کنند، در هواپیماهای ایرباس 330 و بوئینگ 777 این شرکت وای فای وجود دارد که برای استفاده از آن از 5 تا 50 دلار با توجه به میزان مصرف، برای شما هزینه خواهد داشت.

ایر آسیا

اگر به مالزی سفر کرده باشید و یا حتی در اینترنت مطالبی در خصوص این کشور خوانده باشید احمالاً نام ایر آسیا به گوش شما خورده است. در بیشتر هواپیماهای این شرکت اینترنت وای فای ارائه میگردد که هزینه ای در حدود 4 دلار دارد.

ایر کانادا

در مسافت های طولانی پرواز نمیتوان از اینترنت وای فای گذشت چون نبودن سرگرمی باعث خستگی خواهد شد و سفر شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در ایرلاین مخصوص کشور کانادا، 129 هواپیما به اینترنت وای فای مجهز شده اند که هزینه آن از 5 دلار تا 50 دلار متفاوت است.

ایر چاینا

در این ایرلاین فقط در هواپیماهای بوئینگ 777 و ایرباس 330 وای فای ارائه میشود که فقط مختص لپ تاپ و رایگان است.

ایر اروپا

بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی اروپا به اینترنت وای فای مجهز شده اند که در حدود 7 یورو هزینه دارد.

ایرفرانس

بوئینگ 777 و 787 و ایرباس 330 ایرفرانس به اینترنت مجهز شده اند و از 6 تا 30 دلار هزینه استفاده از خدمات وای فای است.

آلیتالیا

آلیتالیا که مختص کشور ایتالیا است در پروازهای ایرباس 330 و بوئینگ 777 فناوری وای فای در پرواز را به مسافرین خود ارائه میدهد.

بریتیش ایرویز

بوئینگ 787 و ایرباس 380 شرکت هواپیمایی بریتیش به شما وای فای قیمت هر ساعت 8 یورو ارائه میکند.

ایرلاین امارات

در حدود 60% پروازهای خطوط هواپیمایی امارات به اینترنت مجهز شده اند که بیشتر در هواپیماهای ایرباس 380 و بوئینگ 777 ارائه میگردد. تا 20 مگابایت استفاده از اینترنت رایگان است و بعد از آن تا 150 مگابایت در حدود 10 دلار و تا 500 مگابایت 500 دلار هزینه دارد.

اتحاد ایرویز

در هواپیمایی اتحاد فقط در مدل ایرباس 330 اینترنت وای فای وجود دارد.

لوفت هانزا

لوفت هانزا که شرکت هواپیمایی آلمانی است در پروازهای ایرباس 320 به مسافرین اینترنت ارائه میکند که هزینه آن از 9 تا 17 دلار متغیر است.

عمان ایر

ایرباس 330 و بوئینگ 787 عمان ایر این قابلیت را ارائه میکنند.

ایرلاین قطری

قطر ایرویز که کیفیت خدمات دهی در آن زبانزد خاص و عام است در ایرباس 380، ایرباس 350، بوئینگ 787، ایرباس 319، ایرباس 320، ایرباس 321 و ایرباس 330 خود اینترت وای فای با کیفیت بالا ارائه میدهد و هزینه های بستگی به حجم استفاده دارد.

رایان ایر

رایان ایر که یکی از ایرلاین های اقتصادی ایرلند میباشد فقط در کلاس بیزینس برخی از پروازها امکان استفاده از وای فای را فراهم کرده است.

ایرلاین سنگاپور

در ایرلاین سنگاپور هواپیماهای ایربای 380، ایرباس 350 و بوئینگ 777 این قابلیت را دارند و با توجه به استفاده شما از اینترنت از شما هزینه آن را دریافت خواهند کرد.

ترکیش

ترکیش که از محبوبیت بالایی بین ایرانیها برخوردار است در بوئینگ 777 و برخی از ایرباس های 330 آن قابلیت وای فای را به مسافران ارائه میدهد و به ازای هر 1 ساعت 10 دلار دریافت میکند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc