https://gateway.trip.ir/api/

کافه گردی در استانبول | بهترین قهوه استانبول

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 دانستنی های سفر

کافه گردی در استانبول | بهترین قهوه استانبول

بعد از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل استانبول و سفر به کشور ترکیه، از خوردن یکی از بهترین قهوه های جهان در این کافه لذت ببرید.

کافه ها معمولاً جایی برای آرامش، قرار های دو نفره و دوستانه هستند که به صورت حرفه ای قهوه و نوشیدنی های مختلف را سرو میکنند، البته کافه ها منوی فست فودی هم دارند که در نوع خود خیلی جذاب و هیجان انگیز است. اکثر افرادی که قهوه خور هستند حتماً دوست دارند هنگام سفر به استانبول به کافه های این شهر زیبا و دوست داشتنی سر بزنند، البته این افراد نیز دوست ندارند وقت خود را در کافه ای معمولی بگذرانند، پس بر آن شدیم که یکی از بهترین کافه های استانبول را به شما معرفی کنیم تا در هنکام رزرو هتل در استانبول به موقعیت مکانی هتل خود نیز بیشتر توجه کنید. با تریپ همراه باشید.

کافه پترا روستینگ

بر اساس نظرات گردشگران از سراسر جهان که به کافه Petra Roasting استانبول رفته اند، این کافه در حال حاضر به عنوان بهترین کافه استانبول شناخته میشود.

کافه پترا روستینگ در قسمت اروپایی استانبول و در منطقه بشیکتاش قراردارد. اگر در حوالی میدان تکسیم قدم میزدید و هوس خوردن قهوه کردید بهتر است بدانید این کافه تا میدان تکسیم استانبول حدود 15 دقیقه با تاکسی فاصله دارد. پیاده روی نیز از خیابان استقلال تا این کافه حدود 1 ساعت طول میکشد.
با ورود به این کافه شما جذب محیط زیبای آن خواهید شد، حتماً اگر فست فود دوست داشته باشید منوی این کافه شما را جذب خواهد کرد ولی فراموش نکنید که قهوه میل کنید، چون قهوه این رستوران بسیار خوش طعم و لذیذ آماده میشود.

کافه پترا روستینگ

کافه پترا روستینگ

در حدود 90 درصد افرادی که به اینجا رفته اند دوست دارند دوباره به اینجا برگردند، هم به علت فضای کافه که بیشتر افراد معتقدند برای قرارهای 3 تا 4 ساعته بسیار مناسب است و هم به علت طعم قهوه و نوشیدنی ها و فست فودهای آن که بسیار خوش طعم و بسیار تزئین خوبی دارد. اگر اهل خوردن شیرینی هستید نیز شیرینی های کافه پترا روستینگ را امتحان کنید.

5 خوردنی برتر استانبول

در نهایت از دیگر کافه های خوب شهر استانبول میتوان به کافه های زیر اشاره کرد:

خانه قهوه در منطقه کادیکوی

استارباکس در منطقه بشیکتاش

بات فرست در منطقه شیشلی

اگر اهل نوشیدن قهوه هم نباشید حتماً نام قهوه ترک به گوش شما خورده است. در ادامه درباره ی قهوه ترک صحبت خواهیم کرد.

قهوه ترک در سفر به استانبول

شاید فکر کنید قهوه ترک یک نوع قهوه است که در ترکیه به وجود می آید! ولی خیر، اینطور نیست. قهوه ترک یک نوع روش است در تهیه قهوه، در میان مدل های مختلف تهیه، این نوع نیز مورد محبوبیت قرار گرفته است. درست است که با پا گذاشتن به کافه های استانبول، آن را خواهید دید ولی این نوع درست کردن و نام گذاری فقط به علت شیوه تهیه آن است.

در تهیه این نوع قهوه، از قهوه های به شدت ریز شده و آسیاب شده استفاده میگردد و در روی گاز با حرارت چند دقیقه ای در قهوه جوش، حاضر میگردد. معمولاً حالت کف روی این قهوه نشانه خوب درست شدن آن است. امیدواریم تجربه خوبی از نوشیدن قهوه در استانبول داشته باشید و خاطره خوبی برای شما به یادگار بماند.

بلیط رفت و برگشت استانبول

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc