https://gateway.trip.ir/api/

آنچه که مردان باید درباره سفر به بانکوک بدانند !

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 دانستنی های سفر

آنچه که مردان باید درباره سفر به بانکوک بدانند !

قبل از خرید بلیط هواپیما بانکوک و سفر به تایلند، شما را با نکاتی آشنا خواهیم کرد که رعایت آنها مخصوصاً برای مردان به داشتن سفری بی خطر به بانکوک کمک میکند.

اگر مجرد هستید و با خیال راحت به کشورهای مختلف سفر میکنید حتماً نام بانکوک را نیز شنیده اید و از جذابیت های بصری آن نیز آگاه هستید، اما سفر کردن به هر شهری از کشورهای دنیا، نیازمند اطلاعات دقیق درباره آن شهر هست. مثلاً بانکوک در کدام قسمت از کشور تایلند واقع شده است؟ برای خرید بلیط هواپیما به مقصد بانکوک چه پروازهایی را می توانیم انتخاب کنیم؟ برای دریافت ویزای تایلند چه مدارکی باید داشته باشیم؟ جاذبه های گردشگری تایلند کدامند؟ و از این مدل سوال ها زیاد است که باید بدانید و پس از آن، می رسیم به قوانین و مقررات تایلند، که اگر مرد مجرد هستید بهتر است آنها را رعایت کنید. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات کامل در خصوص سفر به بانکوک هستید به شما پیشنهاد می کنیم با دقت این پست از بلاگ تریپ را مطالعه نمائید.

بانکوک

بانکوک که آن را برخی از افراد بانگکوک نیز میخوانند پایتخت زیبای کشور تایلند است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. گردشگران بسیار زیادی سالانه از تمامی نقاط جهان از بانکوک دیدن میکنند و تصاویری که می توان در این شهر ثبت کرد واقعاً رویایی و خارق العاده است. این شهر در حدود 9 میلیون نفر جمعیت دارد و از سال 2004 مترو در این شهر افتتاح شد و هم اکنون درای 2 خط است. پس از اقامت در این شهر می توانید به شهرهای دیگر مثل پاتایا و جزایر آن سفر داشته باشید. توجه داشته باشید واحد پولی کشور تایلند، بات است و ساعت آن نسبت به تهران، 3 ساعت و نیم جلوتر است.

تصویری از بانکوک

بلیط هواپیما بانکوک

برای خرید بلیط هواپیما بانکوک بهتر است بدانید که هر روز پروازهای مختلفی از ایران به این شهر انجام میگیرد که از میان آنها پرواز ماهان و تای ایرویز به صورت مستقیم در برخی از روزها  انجام میشوند و سایر پروازها دارای توقف کوتاه و یا زیاد در کشورهای دیگر هستند. برای یافتن بهترین نرخ بلیط هواپیما بانکوک می توانید از سیستم رزرواسیون آنلاین تریپ استفاده نمائید و پس از مشاهده و انتخاب بهترین روزِ مناسب، نسبت به رزرو آنلاین آن به راحتی اقدام نمائید.

ویزای تایلند

برای دریافت ویرای تایلند نیازمند پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار، از زمان سفر هستید، مدارک دیگر شامل: کپی تمامی صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، دو قطعه عکس که باید ضمن جدید بودن، با عکس پاسپورت متفاوت باشند و تمام رخ و زمینه سفید باشند، و مهمترین چیز در دریافت ویزای تایلند تمکن مالی 15 میلیون تومانی میباشد، بلیط هواپیما و واچر رزرو هتل نیز فراموش نشود!

رزرو هتل در بانکوک

جاذبه های گردشگری بانکوک

در تور بانکوک که معمولاً 6 شب و هفت روز است می توانید از جاذبه های گردشگری مختلف آن دیدن کنید. از بهترین جاذبه های گردشگری این شهر زیبا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازار شناور

معابد بانکوک

بودای طلایی

قصر دوسیت

پارک لومفینی

وات آرون

گراند پالاس

قوانین و مقررات تایلند

بانکوک یکی از شهرهای کشور تایلند است، پس برای اطلاع از قوانین، باید قوانین کشور تایلند را بدانید و آنها را رعایت کنید.

ورود دارو، گوشت و شمش طلا به این کشور ممنوع است.

ورود سلاح و مواد منفجره به این کشور ممنوع است.

ورود گونه های خاص گیاهی و جانوری که در حال انقراض هستند به این کشور ممنوع است.

اگر عطر شما بیش از 100میلی لیتر است اجاز ندارید آن را به داخل هواپیما بیاورید و باید در بخش بار تحویل دهید.

هر شخص می تواند تا 20 هزار بات وارد این کشوور و یا از آن خارج کند و برای خانواده ها این مقدار حداکثر 40 هزار بات میباشد.

خروج اشیا مذهبی و مرتبط با بودا ممنوع می باشد.

ورود حیوانات خانگی به تایلند منوط به دریافت مجوز و ارائه گواهی سلامت و زدن واکسن است و اگر سفر شما توریستی است بهتر است از بردن حیوان خانگی خود جلوگیری کنید.

استفاده و یا خرید کردن سیگارهای الکترونیکی در این کشور جریمه سنگینی دارد.

کشیدن سیگار در سواحل تایلند جرم محسوب میشود و جریمه سنگین دارد.

در نهایت، امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات این کشور، از سفر خود نهایت لذت را ببرید و فراموش نکنید که تریپ همیشه راهنمای شما در سفرهایتان خواهد بود.

آداب و رسوم تایلندی

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc