https://gateway.trip.ir/api/

مگامال اکباتان مرکز خرید و تفریح غرب تهران

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

مگامال اکباتان مرکز خرید و تفریح غرب تهران

یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید تهران، مگامال اکباتان است. مگامال فقط یک مرکز خرید نیست بلکه یک مجموعه تفریحی و فراغتی پیشرفته در غرب تهران است. ویژگی های مگامال اکباتان متفاوت از سایر مراکز شهر است. کافیست سری به هایپرمی مگامال بزنید تا این تفاوت را لمس کنید. مرکز برندهای معروف دنیا در مگامال تجربه ای مهیج برای علاقه مندان خرید درجه یک است. برای آشنایی بیشتر با امکانات خرید و تفریح در مگامال با ما همراه شوید. در فصل تابستان حراجها و تخفیفهای مگامال فرصتی مناسب برای گردشکرانی ست که با پرواز تهران عازم هستند. بلیط هواپیما در این فصل را زودتر رزرو کنید.

مگامال چیست

اگر زمانی شما برای خرید به بازار یا پاساژهای محلی می رفتید و زمانی طولانی را دنبال برطرف کردن نیازهای خود بودید، امروزه مگامال ها با متمرکز کردن واحدهای تجاری، فرهنگی و تفریحی، کار شما را آسان می کنند. شما به آسانی خرید خود را انجام می دهید و از فضاهای فراغتی و تفریحی می توانید استفاده کنید. مگامال اکباتان یکی از این مراکز خرید معروف در شهر تهران است. بیشتر مگامال های تهران از اوایل دهه 90 آغاز به کار کردند.

مگامال تهران کجاست؟

مگامال اکباتان که مگامال تهران هم گفته می شود یکی از مراکز خرید جدید پایتخت است. از سال 1396 با ساخت این مجتمع تجاری-فرهنگی در اکباتان، یکی از بهترین مراکز خرید غرب تهران پا گرفت. مگامال با مساحت 20 هکتار از لحاظ مقیاس و کاربری بسیار بزرگ است و به خوبی پاسخگوی نیازهای مردم تهران فراتر از شهرک اکباتان است. از نظر موقعیت مکانی، مگامال در فاز 2 شهرک اکباتان و در مسیر بزرگراه ستاری، قرار گرفته است.

ویژگی های مگامال اکباتان

یکی از تمایزهای مهم مگامال با نمونه های مشابه در تهران، خلوت بودن و آرامش حین خرید است. نکته ای که بسیاری از مراجعین از آن بسیار راضی هستند.  

شما از لحظه ورود به مگامال از اینترنت وای فای رایگان می توانید استفاده کنید.

وجود مراکز سرگرمی و تفریحی مگامال نشان می دهد هدف این مرکز تجاری صرفا خرید نیست بلکه ایجاد فرصت برای تفریح و لذت بردن از سرگرمیهای متنوع نیز هست. جالب اینکه فقط 15 درصد از فضای مگامال به بخش تجاری اختصاص یافته است.

اگر همراه با کودک هستید، می توانید از ماشین های حمل کودک مگامال بهره بگیرید.

تمامی امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی، پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۲۸۰۰ خودرو ، کافه و رستوران، آب خوری و نمازخانه در دسترس شماست.

هایپرمی مگامال

معروفترین مرکز خرید مگامال، فروشگاه هایپرمی است. این هایپرمارکت مجهز به دلیل عرضه کامل انواع محصولات، تنوع کالاها، کیفیت فضای کار و برخورد خوب پرسنل، مشتریان بسیاری دارد.  محدوده 11 هزار متر مربعی در دو طبقه پاسخگوی همه نیازهای مشتریان است. شما از خرید مواد غذایی تا اقلام آرایشی و بهداشتی، عرضه مستقیم فراورده های گوشتی تازه تا انواع نان و شیرینی، پوشاک و البسه را می توانید در هایپرمی به راحتی انجام دهید. باشگاه مشتریان هایپرمی نیز تخفیفهای ویژه برای مشتریان وفادار خود در نظر می گیرد. از سمت مترو، ورودی فروشگاه در طبقه همکف و ورودی از داخل مگامال در طبقه سوم امکانپذیر است.

فروشگاه هایپرمی اکباتانهایپرمی اکباتان از مراکز خرید پرطرفدار

خرید اینترنتی مگامال

اگر فرصت مراجعه حضوری به مگامال ندارید اما می خواهید از اجناس و خدمات این مرکز خرید بهره مند شوید، کافیست سری به اینترنت بزنید. برای خرید از هایپرمی مگامال از طریق لینک زیر امکانپذیر است:

www.hyperstariran.com

شهربازی مگامال

اگر سری به طبقه سوم بزنید با فضای چند هزار متری شهربازی مگامال روبرو خواهید شد که برای انواع سلیقه کودکان و نوجوانان، امکانت بازی فراهم نموده است. ویژگی مهم این شهربازی استفاده از به روزترین تفریحات و سرگرمی خلاقانه بمتناسب با سنین مختلف است. 

سرزمین شن مگا مال

یکی از فضاهای جذاب مگامال برای کودکان، «سند لند» است. اگر می خواهید کودکتان در مکانی مهیج و پر از تخیل لحظات لذت بخشی داشته باشد، سرزمین شن بی نظیر است. این محل بازی برای کودکان 3 تا 9 سال در نظر گرفته شده است. برای دسترسی به این مجموعه باید به طبقه اول مگامال مراجعه کنید.

آرسی فان پارک

این مجموعه مهیج و تفریحی، اولین فضای ماشین های کنترلی تهران در مگامال است. شما با فرزندتان می توانید از انواع ماشین های کنترلی در پیست ماشین های آفرود، شهری و صخره نورد لذت ببرید. برای دسترسی به این سرگرمی جذاب باید به طبقه سوم مگامال مراجعه کنید.

آی تی لند مگامال 

یکی از بخشهای پر طرفدار مگامال، آی تی لند است. نیازی به گفتن نیست که در این محل شما نیازهای دنیای دیجیتال خود را می توانید رفع کنید. تمام برندهای تراز اول فناوری اطلاعات ایران از سازگار ارقام تا مادیران در آی تی لند حضور دارند. همچنین بهترین شرکتهای موبایل مانند ایرانسل و رایتل آماده ارتباط با مشتریان هستند.  برای علاقه مندان به فناوری و تکنولوژی طبقه سوم مگامال سرگرم کننده خواهد بود.

سینماهای مگامال

اگر می خواهید فیلمها و انیمیشنهای روز ایران و دنیا را با بهترین کیفیت ببینید، سینماهای مگامال را حتما تجربه کنید. مگامال با 10 سینمای مدرن و تجهیزات روز پخش صدا و تصویر، زمان فراغت شما را پر خواهد کرد. پردیس سینمایی مگامال، بزرگترین مجتمع سینمایی غرب تهران محسوب می شود. بلیط سینما مگامال همه روزه در سانس ظهر (بین ساعت 11 تا 13) نیم بها است. در روزهای سه شنبه نیز بلیط نیم بها حساب می شود.  لژ VIP را هم برای یک تفریح خانوادگی دلچسب فراموش نکنید.  

کافه و رستوران در مگامال

استراحت و میل کردن وعده غذایی در مراکز خرید بزرگ، طرفداران زیادی دارد. در مگامال، کافه کاره در طبقه همکف، رستوران بلاویتا در طبقه سوم و کافی شاپ هابش در طبقه همکف اول، آماده پذیرایی از مشتریان هستند. همچنین در طبقه سوم یک فود بزرگ وسیع با تراس دلپذیر مشرف به شمال تهران قرار دارد. انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و فست فود در دسترس شماست.  

مرکز برندهای معروف مگامال

همه مشتریان می خواهند محصولات با کیفیت و اصل خریداری کنند. مگامال با تجمیع بهترین برندهای دنیا و ایران توانسته است به این نیاز شما جواب دهد. کافیست سری به طبقه برندها بزنید تا به راحتی بهترین برندهای دنیا چون فیلا، پوما، ریبوک، جین وست، چارلز اند کیت را پیدا کنید. جالب اینکه بزرگترین فروشگاه «زارا» تهران در مگامال قرار گرفته است. شما به برندهای ایرانی معروف چون نیکوتن پوش، چرم مارال هم دسترسی دارید.

برندهای خارجی مگامالانواع برندهای دنیا و ایران در مرکز برند مگامال

باشگاه ورزشی مگامال

هواداران ورزش و سلامت می توانند به باشگاه انرژی ماگمال سری بزنند و از امکانات حرفه ای و مدرن زیر نظر مربیان و کارشناسان ورزشی نهایت لذت را ببرند. شما در این باشگاه می توانید با بهره گیری از پزشکان ورزشی برنامه رژیمی دریافت کنید. ورزشهای متنوعی مانند فیتنس، زومبا، یوگا، ایروبیک، اسپنینیگ و پاراسلینگ در این باشگاه ارایه می شود.

بولینگ مگا مال

یکی از ورزشهای مفرح و مهیج در مگامال  بولینگ است. این مرکز حرفه ای با بیش از 10 لاین بهترین لحظات را برای شما خواد ساخت.  

دسترسی به مگامال اکباتان

موقعیت مناسب مگامال اکباتان، دسترسی از مسیرهای مختلف را آسان می کند. شما بسته به مبدا خود می توانید از روشهای زیر برای رسیدن به مگامال عمل کنید:

نزدیکترین ایستگاه مترو به مگامال

نزدیکترین مترو به مگامال، ایستگاه مترو شهرک اکباتان است. برای رسیدن به این ایستگاه باید سوار خط 4 مترو به رنگ زرد شوید. این ایستگاه در امتداد خط ارم سبز قرار دارد. فاصله ایستگاه تا مگامال کمتر از 5 دقیقه است.

مسیر مگامال با خودرو شخصی

شما از طریق بزرگراهای منتهی به ستاری یا اتوبان تهران-کرج، راحت به مگامال می رسید. ظرفیت بالای پارکینگ مگامال جایی برای پارک ماشین نخواهد گذاشت.  

زمان کار مگامال

مگامال در تمام ایام هفته باز است .ساعت کار مگامال از 10 صبح تا 11 شب است.

سوالات متداول:

نزدیکترین مترو به مگامال کدام ایستگاه است؟

ایستگاه متروی شهرک اکباتان

سانس نیم بهای سینما مگامال کدام سانس است؟

هر روزه سانس 11 تا 13 نیم بهاست.

امکان خرید آنلاین از هایپرمی مگامال وجود دارد؟

بله. از طریق لینک www.hyperstariran.com

مگامال تا چه ساعتی باز است؟

ساعت کاری مگامال از 10 تا 23 است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc