https://gateway.trip.ir/api/

بهترین هتلهای اهواز کدامند؟

به روز رسانی: 20 شهریور ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

بهترین هتلهای اهواز کدامند؟

شهر اهواز دارای بیشترین هتل و اقامتگاه در خوزستان است. شما بر اساس بودجه و سلیقه می توانید در انواع هتل های اهواز اقامت کنید. قیمت هتل در اهواز مناسب گردشگران و مسافران است. فصل بهار فرصت مناسبی برای خرید بلیط هواپیما تهران اهواز و برخورداری از تخفیف هتل در اهواز است.  

هتل نادری اهواز، هتل قدیمی شهر

هتل نادری با بیش از نیم قرن سابقه از بهترین هتل های سه ستاره اهواز است. ساخت این اقامتگاه به دهه 40 بر می گردد که هولدینگ هتلهای نادری، اولین هتل خود را در ایران تاسیس کرد. سالهاست که هتل نادری اهواز به دلیل موقعیت مناسب و خوشنامی جای ثابتی بین مسافران و گردشگران پیدا کرده است. این هتل در مسافت نزدیکی با پل سفید اهواز، پل نادری(چهارم) و پارک جزیره دارد. نزدیکترین ایستگاه مترو به هتل نادری، ایستگاه نادری شرقی است. در سفر به اهواز، شنانس خرید بلیط لحظه آخری را فراموش نکنید.

قیمت هتل نادری اهواز و امکانات

این هتل 5 طبقه دارای 115 واحد اقامتی است. اتاقهای هتل به صورت یک تخته، دو تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، دو تخته کوچک رویال، سه تخته، سه تخته رویال، چهارتخته است. امکاناتی هتل نادری اهواز شامل رستوران سنتی، کافی شاپ لاهیتا، سالن بیلیارد، لاندری و اینترنت نامحدود است.

کمترین قیمت 350 هزار تومان| بیشترین قیمت 979 هزار تومان

آدرس هتل نادری: اهواز، خیابان امام خمینی شرقی، بین ادهم و گندمی

تلفن: 32225757 – 061

هتل پارس اهواز محبوبترین هتل

هتل پارس اهواز یک هتل چهارستاره در ساحل شرقی کارون است. این هتل نیز از سال 1347 یکی از معروفترین هتلهای شهر است. شما منظره زیبایی از رودخانه را از اتاقتان خواهید دید. قرارگیری در مرکز شهر، علاوه بر راحتی تردد به مراکز اداری و تجاری، به شما فرصت گشت و گذار در موزه هنرهای معاصر و خانه ماپار اهواز را خواهد داد. به خاطر سابقه و کیفیت خدمات، هتل پارس اهواز پذیرای گردشگران زیادی است. از هتل پارس تا ایستگاه مترو مصلا 5 دقیقه پیاده راه است.

قیمت هتل پارس اهواز و امکانات

این هتل 5 طبقه دارای 136 واحد اقامتی شامل اتاق یک نفره، دو نفره، دونفره توئین، دونفره دبل، سه نفره، سوئیت یک خوابه، سوئیت دوخوابه است. از امکانات هتل می توان به سالن کنفرانس چندمنظوره ، سالن آمفی تئاتر، کافی شاپ، بیزنس سنتر، روم سرویس، ، رستوران فصلی، استخر روباز، تاکسی سرویس 24 ساعته و گالری هنری اشاره کرد. رستوران هتل پارس اهواز همیشه آماده پذیرایی از مهمانان و برگزاری مراسم است.

کمترین قیمت 750 هزار تومان| بیشترین قیمت 1 میلیون و پانصد هزار تومان

آدرس هتل پارس اهواز: خیابان 24 متری، خیابان شهید عابدی

تلفن: 32220091 - 061

 هتل پارس اهوازهتل پارس اهواز تنها هتل 5 ستاره شهر

هتل اکسین اهواز در کیانپارس

هتل اکسین اهواز  از سال 1366 به عنوان یکی از هتلهای معروف شهر شناخته می شود.  این هتل 3 ستاره نزدیکترین اقامتگاه به فرودگاه بین المللی اهواز است. شما از هتل تا ایستگاه مترو کراس آور اقبال، 5 دقیقه پیاده راه دارید. از نکات مثبت هتل اکسین نزدیکی به پل طبیعت اهواز، مرکز خرید مهزیار و بیمارستان نفت است.  

کمترین قیمت 430 هزار تومان| بیشترین قیمت 610 هزار تومان

قیمت هتل اکسین اهواز و امکانات

این هتل 2 طبقه دارای 52 اتاق و سوئیت شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته و اتاق سه تخته است. از امکانات هتل می توان به سالن کنفرانس، پاركينگ، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه روزی، رستوران و کافی شاپ، اشاره کرد. قرار داشتن هتل خارج از محدوده ترافیک، از مزیتهای آن است.

آدرس هتل اکسین اهواز: بلوار پاسداران، کوی ملت، بالاتر از شرکت ملی حفاری.

تلفن: 34474720 061

هتل آریوبرزن اهواز، مرکز شهر

از معروفترین هتل های 4 ستاره اهواز، هتل آریوبرزن است. این هتل مرکز شهر از دهه 70 میزبان مسافران و گردشگران است. قرارگیری در مرکز فعالیت های تجاری و فرهنگی شهر از نکات مثبت هتل آریو برزن است. شما به سینما، کتابفروشی، مراکز خرید، انواع کافه و رستوران دسترسی نزدیکی دارید.

قیمت هتل آریوبرزن اهواز و امکانات

این هتل دارای 50 واحد اقامتی و سوئیت شامل اتاق یک تخته، اتاق تویین واتاق دبل است. از امکانات هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته و پارکینگ اشاره کرد. 

کمترین قیمت 312 هزار تومان| بیشترین قیمت 820 هزار تومان

آدرس هتل آریوبرزن اهواز: چهارراه نادری، خیابان شهید سراج، بین سیروس و نادری.

تلفن: 06132226814

درباره هتلهای ایران بیشتر بدانید:

هتل ترنج کیش، اقامت رویایی

زیباترین هتل خاورمیانه هتل عباسی

هتل اسپیناس پالاس لوکس و متفاوت

هتل تختی اهواز، هتل سبز

هتل تختی از هتلهای نوساز اهواز است. موقعیت عالی هتل در مجاورت رود کارون فرصت خوبی برای قدم زدن شبانه ایجاد می کند. به دلیل نزدیکی این هتل سه ستاره به دانشگاه چمران اهواز و بیمارستان گلستان، طرفدار زیادی دارد. همچنین از هتل تا ایستگاه مترو دانشگاه 5 دقیقه پیاده راه است. موقعین هتل تختی در غرب رودخانه، دسترسی شما به پارکهای ساحلی راحت می سازد.

قیمت هتل تختی اهواز و امکانات

هتل تختی دارای ۲ طبقه و ۱۷ واحد اقامتی و سوئیت است. محیط آرام و فضای سبز هتل محل راحتی برای مهمانان ایجاد کرده است. از امکانات هتل می توان به  رستوران، پارکینگ و اینترنت اشاره کرد.

کمترین قیمت 440 هزار تومان| بیشترین قیمت 1 میلیون و سیصد هزار تومان

آدرس هتل تختی اهواز: ورزشگاه تختی، خیابان شهید صفاری

تلفن: 33369438 -061

هتل باغ معین اهواز، هتل سنتی

هتل باغ معین از هتلهای سه ستاره سنتی اهواز است. موقعیت هتل در شرق رود کارون شما را به دیدن جاهای دیدنی اهواز چون بوستان ساحلی مهزیار، کاروانسرای معین التجار، جزیره بزرگ کارون و پلهای زیبا دعوت می کند. به خاطر این دسترسی راحت، فضای دلباز و امکانات به روز هتل، در ایام تعطیلات مهمانان زیادی در محل اقامت دارند. شما در محوطه باغ می توانید آرامش را تجربه کنید. فاصله هتل تا ایستگاه راه آهم اهواز 5 دقیقه با ماشین است.

قیمت هتل باغ معین اهواز و امکانات

هتل باغ معین دارای دو ساختمان با 73 واحد اقامتی از اتاق یک تخته تا 5 تخته است. پاركينگ، نمازخانه، تاکسی سرویس، رستوران سنتی، سالن صبحانه، اينترنت، روم سرويس، پذيرش 24 ساعته از امکانات این هتل است.

کمترین قیمت 247 هزار تومان| بیشترین 700 هزار تومان

آدرس هتل باغ معین اهواز: ۲۴ متری، خیابان نظام وفا، پشت پمپ بنزین

تلفن: 32239150 -061  

هتل سومیا اهواز، محله کیانپارس

هتل سومیا یک هتل سه ستاره نو ساز در غرب رودخانه کارون است. موقعیت هتل در محله اعیان نشین کیانپارس اهواز، نزدیکی به پارک چوبی و پارک دولت، مراکز پزشکی متعدد، انواع کافه و رستوران، سومیا را به یکی از اقامتگاههای معروف شهر تبدیل کرده است. محدوده آرام هتل و امکانات رفاهی مطلوب باعث جذب گردشگران شده است.

قیمت هتل سومیا اهواز و امکانات

هتل سومیا دارای 6 طبقه و 24 واحد اقامتی است. از امکانات هتل سومیا می توان به پذیرش 24 ساعته، ترانسفر با هزینه، صندوق امانات، اتاق چمدان، مینی بار، کافی شاپ، رستوران با 200 نفر ظرفیت، اینترنت رایگان نامحدود در لابی و پارکینگ اشاره کرد.

کمترین قیمت 700 هزار تومان| بیشترین قیمت 900 هزار تومان

آدرس هتل سومیا اهواز: کیانپارس خیابان ۱۳ شرقی پلاک 26

تلفن: 33919623- 061

هتل سومیا اهوازرستوران هتل سه ستاره سومیا

هتل نیشکر اهواز، هتل مدرن

هتل 4 ستاره نیشکر اهواز از دهه 70 فعالیت خود را آغاز کرد. امکانات مطلوب رفاهی و فضای دلنشین هتل اقامتی راحت برای مسافران ایجاد کرده است. معماری مدرن و تجهیزات به روز از ویژگی های این هتل است. هتل نیشکر در فاصله نزدیکی از دانشگاه چمران و دانشگاه آزاد اهواز قرار دارد. نزدیکترین ایستگاه مترو به هتل، ایستگاه سه راه فروردین است.

قیمت هتل نیشکر اهواز و امکانات

هتل نیشکر اهواز دارای دو طبقه و 55 واحد اقامتی دوتخته دبل و توئین،  سه تخته و سوئیت است. از امکانات هتل می توان به زمین چمن، استخر سرپوشیده، سالن‏های ورزشی، روم سرويس، پذيرش 24 ساعته، رستوران با ظرفیت 120 نفر، صندوق امانات و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

کمترین قیمت 630 هزار تومان| بیشترین قیمت 800 هزار تومان

آدرس هتل نیشکر اهواز: بزرگراه گلستان، سه راهی گلستان، اداره توسعه نیشکر

تلفن: 33130166-061

هتل ایران اهواز، هتل باسابقه

هتل ایران اهواز از هتلهای قدیمی دو ستاره شهر است. ساخت هتل ایران از دهه 50 تا امروز پذیرای مسافران بوده است. این هتل قبلا با نام هتل شهریار و نوفل لوشاتو شناخته می شد. موقعیت عالی هتل در مرکز شهر به شما کمک می کند تا از کلیسای مسروپ، بازار بزرگ اهواز و پارک هفت تیر و ساحل کارون دیدن کنید. ایستگاه مترو نادری، مسافت کمی تا هتل دارد.  

قیمت هتل ایران اهواز و امکانات

هتل ایران اهواز دارای 6 طبقه و ۶۰ واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته است. هتل امکانات مختلفی ماننداستخر، سوئیت، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، بیلیارد، سونا و جکوزی و رستوران 100 نفری دارد.

کمترین قیمت 250 هزار تومان| بیشترین قیمت 720 هزار تومان

آدرس هتل ایران اهواز: خیابان شریعتی، چهاراه امام خمینی

تلفن: 66916725

هتلهای کیانپارس اهواز

هتل سومیا، هتل آپارتمان آرامش از هتلهای محدوده کیانپارس هستند.  

بهترین هتل آپارتمان اهواز

هتل آپارتمان مهزیار اهواز

هتل آپارتمان مهر اصل (ایرانیکا)

بهترین مهمانپذیر اهواز

مهمانپذیر زاگرس اهواز

مهمانپذیر زاگرس اهواز

قیمت هتلهای اهواز

زمستان به دلیل اوجگیری سفر به خوزستان، قیمت هتل در اهواز به اوج خود می رسد. در حالیکه تابستان به خاطر شدت گرما، قیمت هتل های اهواز به کمترین حد می رسد.  قیمت هتل در اهواز از 200 هزار تا بالای 1 میلیون تومان متغییر است.

سوالات متداول

بهترین هتل اهوازکدام است؟

هتل پارس اهواز از بهترین و معروفترین هتلهای شهر است.

قیمت هتل در اهواز چقدر است؟

بسته به هتلی که رزرو می کنید از 200 هزار تومان تا بالای یک میلیون تومان متغییر است.

نزدیکترین هتل اهواز به فرودگاه چیست؟

هتل اکسین اهواز

ارزانترین هتل اهواز کدام است؟

معمولا مهمانپذیرهای اهواز قیمت پایینتری دارند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc