https://gateway.trip.ir/api/

هتل اسپیناس پالاس لوکس و متفاوت

به روز رسانی: 15 اسفند ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل اسپیناس پالاس لوکس و متفاوت

بین هتلهای پنج سناره لوکس ایران، هتل اسپناس پالاس جزو ده هتل اول قرار دارد. این هتل دارای رکوردهای زیادی در صنعت هتلداری از جمله بلندترین سوییت تهران است. 

معرفی هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس از برترین هتلهای ایران است. ساخت هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس از سال 90 آغاز و سال 94 پایان یافت. دارای 21 طبقه، ۴۰۰ اتاق و 56 سوئیت پرزیدنتال است. اتاقها و سوئیتهای هتل متنوع و امکانات متفاوتی دارد. ابعاد اتاقها از 130 تا 700 متر متغیر است. همچنین هتل دارای بیش از ۱۴ سالن گردهمایی با گنجایش ۲۰ تا ۱۵۰۰ نفر است. هتل اسپیناس پالاس بزرگترین هتل ایران با 75 هزار متر مربع زیربنا است.

هتل اسپیناس پالاسهتل اسپیناس پالاس با بهترین نما به تهران

مالک هتل اسپیناس پالاس

گروه هتلهای اسپیناس مالک این هتل لوکس است. این گروه اولین هتل خود را سال 80 در آستارا افتتاح کرد. هتل دوم این گروه با نام هتل بلوار اسپیناس در سال 89  افتتاح گردید و آخرین هتل این مجموعه هتل اسپیناس پالاس است. صاحب امتیاز و مدیر هتلهای اسپیناس ماریو کاندیش است.

معنی اسم هتل اسپیناس پالاس

اسپیناس نام قله ای در منطقه آستارا است که بیشتر با آبشار بلند لاتون شناخته می شود. پالاس هم به معنی قصر و کاخ است. ترکیب این دو واژه نشانگر موقیعت هتل و امکانات استثنایی آن است. بلیط چارتر هواپیما تهران برای گردشگرانی که قصد اقامت در هتل اسپیناس پالاس را دارند از طریق سایت تریپ قابل خریداری است.

قیمت هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس دارای اتاق و سوئیتهای شامل اتاق های یک تخته و دو تخته، سوئیت رویال فمیلی، سوئیت جونیور، سوئیت اسکای و سوئیت پرزیدنت با امکانات و قیمت متفاوت است.

سوئیت پرزیدنت پالاس

هتل اسپیناس پالاس در طبقات بالای خود  دارای 56 سوئیت پرزیدنتال است. ویژگی خاص این سوئیتها باعث محبوبیت آن بین مقامات و مدیران طراز اول شده است. استفاده از دکوراسیون مدرن و شیک، دارای تلویزیون IPTV 55 در هر دو اتاق، دو سرویس بهداشتی مجزا در اتاق کار، دارای دوش و وان و جکوزی، اتاق خواب صندلی ماساژ و تردمیل، متراز 190 تا 200 متری، استفاده از سنگهای قیمتی و فرش دستباف از ویژگیهای سوئیت پرزیدنتال است.

تصویر سوئیت پرزندیتال سوئیت پرزیدنت پالاس

درباره هتلهای دنیا بیشتر بدانید:

هتل‌هایی که فراتر از هتل هستند.

هتل ماندارین اورینتال بانکوک 

سوئیت اسکای پالاس

سوئیت اسکای به صورت یک طبقه کامل در بلندترین نقطه ی هتل اسپیناس پالاس جای دارد. مهمانان علاوه بر چشم انداز وصف نشدنی و تراس مشرف به کوه توچال، از امکانات پیشرفته و فراتر از انتظار لذت خواهند برد. ویژگی این سوییت  250 متری منحصر و با شکوه علاوه بر تجهیزات نرمال دارای امکانات فوق العاده شامل: دو تخت کینگ سایز و 2 اتاق خواب مجزا و هال مستقل با قابلیت جداسازی یک اتاق بصورت کامل امکانات ورزشی از قبیل تخت ماساژ و تردمیل، جکوزی بزرگ با چشم انداز البرز، دارای تلویزیون IP TV 55 در هر 3 اتاق و 3 سرویس بهداشتی مجزا در اتاق کار و اتاق خواب است.

اسکای پالاسسوئیت اسکای پالاس

سوئیت جونیور

کمترین ابعاد سوئیت جونیور 55 متر مربع است. دارای یک تخت کینگ سایز دونفره تلویزیون IP TV 55 inch در هر دو اتاق، تفکیک اتاق کار و اتاق خواب و مجهز به همه امکانات است. در فصل تابستان و اوج سفر خرید بلیط هواپیما آنلاین بهترین راه حل است.

برای آشنایی با انواع اتاق های هتل، مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

سالن های هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس دارای انواع سالن و آمفی تئاتر مجهز جهت برگزاری مراسم های رسمی، جشنها، کنسرت و همایشها است از جمله سالن رویال هال (آمفی تئاتر)، سالن برنا، سالن پارسا، تالار ایوان، سالن بزرگ یا گرند هال، تالار پالاس سالن امیران، سالن Vip لاتون و سالن دیبا هال.

امکانات سلامت هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس دارای انواع استخر سرپوشیده، ماساژ و درمان های لوکس اسپا و باشگاه بدنسازی با تجهیزات کامل است.

هتل اسپیناس پالاس رستوران

در هتل اسپیناس پالاس انواع رستوران برای هر سلیقه ای وجود دارد که بالاترین کبفیت و استاندارد را دارا هستند.

رستوران اسکای لانج بهترین هتل رستوران با انواع غذاهای بین المللی است. جذابیت اسکای لانج قرار گیری در طبقات آخر هتل اسپیناس پالاس است. این رستوران در دو طبقه و بالکن زیبا مشرف به تهران تا پاسی از شب پذیرای مهمانان است.

رستوران دیبا طعم و رنگ و بوی ایرانی دارد. استفاده از معماری سنتی و منوی غذاهای ملی همراه با اجرای زنده موسیقی از ویژگیهای این رستوران است. دسترسی رستوران دیبا راحت است و در طبقه همکف هتل قرار دارد.

رستوران لاتون برای صرف صبحانه، نهار و شام با منوی ایرانی، ایتالیایی و غذاهای دریایی یک گزینه عالی است. این رستوران یک بخش وی ای پی هم برای برگزاری مراسم و جشنهای خانوادگی دارد.

کافه هتل اسپیناس پالاس

جذابیت کافی‌شاپ سان ست در هتل پالاس اسپیناس استقرار آن در سه قسمت هتل است: قسمت لابی هتل، طبقات بالا و تراس طبقه آخر با نمای تهران. بسته به میل و سلیقه می توانید از 7 صبح تا 3 نیمه شب به یکی از این کافه ها مراجعه کنید.

قوانین و مقررارت هتل اسپیناس پالاس

استعمال سیگار تنها در طبقات چهار و پنج امکان پذیر است و در صورت مشاهده در دیگر طبقات مشمول 200 دلار جریمه می گردد. در سویت اسکای و پرزیدنتال بخش smoking و non smoking  وجود دارد.

سوالات متداول

فاصله هتل اسپیناس پالاس تا فرودگاه امام خمینی چقدر است؟

حدود یک ساعت با ماشین فاصله دارد.

فاصله هتل اسپیناس پالاس تا فرودگاه مهرآباد چقدر است؟

حدود 25 دقیقه با ماشین فاصله هست.

کمترین و بیشترین قیمت اقامت هتل اسپیناس پالاس

بر طبق سایت ایران بوکینگ قیمت اتاق دبل 121 دلار و قیمت اتاق رویال دبل 231 دلار است.

امکان برگزاری جشن عروس در هتل اسپیناس پالاس هست؟

جواب مثبت است. شما می توانید مراسمهای خانوادگی خود را در سالنهای هتل اسپیناس پالاس برگزار کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc