https://gateway.trip.ir/api/

دبی، پایتخت سلبریتی‌های جهان

به روز رسانی: 13 مرداد ، 1399 اخبار گردشگری

دبی، پایتخت سلبریتی‌های جهان

دبی یک شهر بین‌المللی است و انواع هتل‌های لوکس، نشان از حضور مهمانان ثروتمند و معروف دارد. رزرو هتل‌ دبی توسط مشهورترین سلبریتی‌های جهان همیشه رخ می‌دهد ازچهره‌های سینمایی و موسیقی تا شخصیت‌های معتبر سیاسی. علاوه بر این برخی سلبریتی‌ها در دبی دارای املاک و مستغلات هستند برای نمونه دیوید بکام چندین ملک و  خانه در جزیره جمیره دارد، آنجلینا جولی و برد پیت یک جزیره مصنوعی خریداری کرده‌اند و مایکل جکسون هم قبلا ویلاهای لوکسی در دبی داشته است. 

1.امارات پالاس
این هتل 4 میلیارد دلاری از زمان افتتاح خود همیشه میزبان چهره‌‌های بین‌المللی شاخص بوده است. پاریس هیلتون، آندره بوچلی، باراک اوباما، التون جان و استفان شوارتزمن تنها چند نام در لیست بلندبالای مهمانان تراز اول هتل هستند. زیبایی و شکوه ساختمان ساخته شده از طلا و مرمر با اتاق های مجلل، به راحتی سلبریتی‌ها را شیفته خود می‌کند. 

2. آتلانتیس پالم جمیره
هتل آتلانتیس در جزیره مصنوعی با مقیاس عظیم پالم جمیره قرار دارد. بدون شک بازدید کنندگان هتل وارد قلمرویی از تخیل و زیبایی خواهند شد. از ویژگی‌های چشمگیر آن می توان به 17 رستوران برای همه سلیقه‌ها و سبک‌ها، لوکس‌ترین بوتیک‌ها و بیش از پنج هزار متر فضای عمومی اشاره کرد. هنرمندان مشهوری مانند آنتونیو باندراس، رابرت دنیرو در این هتل حضور داشته‌اند. سال 2008 نیز مایکل جردن جزو مهمانان افتخاری افتتاحیه هتل بوده است.

3. جمیره زبییل سرا
یکی از بهترین ریزورت‌های دبی با اسپای عثمانی، محیطی جذاب برای سلبریتی‌ها است. صحنه‌هایی از فیلم ماموریت غیرممکن با حضور تام کروز در این هتل فیلمبرداری شده است. از دیگر مهمانان معروف این ریزورت، جان تراولتا است که با هواپیمای شخصی خود به دبی سفر می‌کند.
4. برج العرب 
هتل هفت ستاره معتبری که میزبان همیشگی بهترین سلبریتی‌های دنیاست. از بلاحدید و سلنا گومز ستارگان پاپ تا راجر فدرر و اندی مورای ستاره‌های ورزشی به برج عرب رفت و آمد دارند. از طرفی دیگر ستاره‌های بالیوود هند نیز در این هتل اقامت دارند مانند ابیشک باچان و آیشواریا.

5. هتل آرمانی
از سال 2010 که هتل آرمانی افتتاح شد، شمار زیادی از سلبریتی‌های معروف اینجا حضور داشته‌اند.  این هتل با 160 اتاق و سوئیت در برج الخلیفه دبی قرار دارد. هتل تاکنون میزبان چهره‌های معروفی چون ویکتوریا بکام، بیانسه و مگان فاکس بوده است. 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc