https://gateway.trip.ir/api/

کشتی های تفریحی کیش چقدرهزینه دارد؟

به روز رسانی: 15 بهمن ، 1399 راهنمای سفر

کشتی های تفریحی کیش چقدرهزینه دارد؟

اطلاع از هزینه کشتی های تفریحی کیش و امکانات بهترین تفریحات جزیره، برنامه ریزی مسافرت شما را آسان می کند. با انواع کروز سواری در نگین خلیج فارس آشنا شوید. اگر تابحال سفر دریایی نرفته اید، سوار بر کشتی دل به دریا بسپارید.

انواع کشتی تفریحی کیش

در کنار همه تفریحات جذاب و منحصربفرد جزیره، کشتی تفریحی کیش برای مسافران جاذبه ویژه ای دارد. گشت و گذار بر پهنه دریا با بهترین امکانات و سرگرمی، دیدن مناظر زیبا و آبزیان دریایی، صرف غذا در استثنایی ترین موقعیت سفر به کیش، ثبت خاطره ای همیشگی است. در جزیره کیش بیش از 10 کشتی تفریحی در دسترس شماست که متناسب با سلیقه و علاقه خود می توانید انتخاب کنید. هر کشتی دارای ویژگی هایی است که برای سفری دلچسب بهتر است بدانید:

کشتی اوستا کیش، سفر لوکس دریایی

اوستا به عنوان قدیمی ترین کروز تفریحی کیش شناخته می شود. این کشتی چند طبقه دارای بیشترین تعداد پذیرش مهمان بین کشتی های تفریحی جزیره است. شما در بهترین سالن های لوکس و وی آی پی، سفر دریایی خود را به مدت دو ساعت انجام خواهید داد. از ساعت یک و نیم ظهر تا نیمه شب شما می توانید سانسی انتخاب کنید که برای صرف نهار و شام یا لذت بردن ازغروب آفتاب باشد. هوای مطبوع شبانگاهی دریا به همراه موسیقی و اجرای برنامه های مفرح را در سفر با کشتی اوستا تجربه خواهید کرد. قیمت بلیط این کشتی 150 هزار تومان است. با تهیه بلیط چارتر تهران کیش سفری راحت رقم بزنید.

بزرگترین کشتی تفریحی کیشکشتی تفریحی اوستا کیش، بزرگترین کشتی تفریحی

کشتی آکواریوم طوطیا کیش، سفر مرجانی

کشتی آکواریوم یک مزیت وهم نسبت به سایر کشتی های تفریحی دارد. در کشتی طوطیا کیش شما می توانید به طبقات پایین بروید و از دینای شگفت زیر آب در فضایی شیشه ای لذت ببرید. این سفر وقتی همراه با خانواده هستید، تجربه ای هیجان انگیز برای کودکانتان خواهد بود. مدت زمان تور کشتی طوطیا کیش یک ساعت و سانس ها از 10 تا 4 عصر است. از دیگر کشتی های آکواریومی جزیره، کشتی آکواریوم سیمرغ و کشتی آکواریوم ستاره است. قیمت بلیط این کشتی 40 هزار تومان است.

کشتی تفریحی طوطیابه جز کشتی آکواریومی طوطیا، کشتی سیمرغ کیش نیز تجربه زیر دریا به همراه دارد.

کشتی تارا کیش، سفر باشکوه

از کشتی های تفریحی مجهز و زیبای جزیره، کشتی تارا کیش است. خودتان را برای یک سفر دریایی دو ساعته بی نظیر آماده کنید. بهترین وعده غذایی خودتان را در عرشه کشتی میل کنید و از دیدن امواج لذت ببرید. شما در کشتی تارا می توانید بهترین عکس ها را بگیرید. هزینه کشتی تارا از 200 هزار تومان به بالاست. خرید بلیط هواپیما سریعترین راه سفر به کیش است.

بهترین تفریحات جزیره کیش را بشناسید:

پارس سافاری کیش، دنیای تفریحات

بهترین سواحل کیش و جاهای دیدنی

کشتی آرتمیس کیش، شب دریا

اگر می خواهید زیباترین شب دریا را در کیش تجربه کنید، کشتی آرتمیس را انتخاب کنید. این کشتی دارای دو سانس از ساعت 9 شب تا 11 و از ساعت 11 تا 1 است. گشت ۲ ساعته دریایی با انواع سرگرمی و اجراهای زنده، سفر کیش شما را فراموش نشدنی می کند. قیمت بلیط کشتی آرتمیس 120 هزار تومان است.  شما در آرتمیس از یک وعده غذایی رایگان برخوردار هستید.

کشتی لوکس آرتمیش کیششما در کشتی آرتمیش کیش از سفری دریایی شبانه لذت خواهید برد.

کشتی نوید دریا کیش، سفر دلنشین

از کشتی های تفریحی معروف کیش، کشتی نوید دریا است. این کشتی دارای سه سالن مجزا برای پذیرش مهمانان است. مسافرت دریایی کشتی نوید همراه موسیقی و اجرای هنرمندان، سفری دلنشین با خانواده و دوستان است. سانس های این کشتی شبانه است و قیمت بلیط 120 هزار تومان است که هزینه غذا و تفریحات را نیز شامل می شود.

کشتی دنا جزیره کیش، اوج سفر

لذت سرو شام در شب خاطره انگیز دریا در سالن وی پی آی طبقه سوم را با کشتی دنا تجربه کنید. اگر می خواهید به دوستان خود هدیه ای سراسر خاطره اهدا کنید، سفر دریایی دنا از بهترین گزینه هاست. موسیقی زنده پیانو و برنامه های شاد، آیتم تفریحی ثابت در این کشتی است. قیمت بلیط کشتی دنا کیش 230 هزار تومان است.

قوانین کشتی تفریحی کیش

اطلاع از قوانین و مقررات کشتی تفریحی کیش، برای گردشگران جزیره لازم و کاربردی است. با این مقررات آشنا شوید:

همیشه نیم ساعت قبل از حرکت کروز مورد نظرتان در ترمینال دریایی حاضر باشید.

فقط در شرایط آب و هوایی نامساعد، هزینه کامل بلیط شما قابل استرداد است.

کودکان زیر چهار سال نیازی به بلیط ندارند.

صندلی شما بر اساس زمان ورود به کشتی مشخص می شود.

شما از طریق سایت های رسمی کیش، خرید بلیط کشتی تفریحی و سانس مورد نظرتان را انجام دهید.

فيلمبرداری وعکاسی در حین برنامه های مفرح ممنوع است.

شما هنگام سفر دریایی تحت پوشش بیمه مسافرتی هستید.

محل سوار شدن کشتی های تفریحی، بندرگاه کیش و اسکله تفریحی است.

برای لذت و هیجین در کشتی های تفریحی مروارید خلیج فارس با خرید بلیط هواپیما کیش از تریپ سفری ماندگار و آسوده را تجربه کنید.

سوالات متداول

رزرو بلیط کشتی تفریحی را چگونه انجام دهیم؟

از طریق سایت های رسمی تفریحات کیش مانند کیش برگ و کیش تخفیف

قیمت کشتی تفریحی در کیش چقدر است؟

بسته به نوع کشتی مورد انتخاب شما، قیمت بلیط کشتی کیش از 40 هزار تومان تا 230 هزار تومان متغیر است.

آیا امکان کنسل کردن بلیط کشتی تفریحی کیش وجود دارد؟

در صورت شرایط نامساعد آب و هوایی، بلیط شما فابل استرداد است.

بهترین کشتی های تفریحی کیش کدام است؟

کشتی اوستا، کشتی نوید دریا، کشتی آکواریوم از معروفترین کشتی های تفریحی کیش هستند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc