https://gateway.trip.ir/api/

بهترین سواحل کیش و جاهای دیدنی

به روز رسانی: 08 مهر ، 1402 راهنمای سفر

بهترین سواحل کیش و جاهای دیدنی

مقصد ایده آل برای تعطیلات را در بهترین سواحل کیش باید تجربه کرد. با هر هدفی که عازم جزیره می شوید از دریا و کرانه های زیبایش نمی توانید صرف نظر کنید. پس برای اینکه سفرتان پر انرژی و خاطره باشد، عالی ترین نقاط ساحلی را بشناسید. 

سواحل زیبای کیش

وقتی در جاده جهان قدم می گذارید، می توانید دور جزیره را کامل بگردید. هر نقطه این مسیر دیدنی با سواحل کیش شما را شگفت زده خواهد کرد. یک راهنمای ساده برای رفتن به این سواحل بر اساس جهت جغرافیایی است. بسته به اینکه کجای کیش اقامت دارید، به یکی از این ساحلها نزدیک خواهید بود:

ساحل کلبه هور

ساحل کلبه هور در غرب جزیره کیش قرار گرفته است. ساحلی که امروز به یک محل تفریحی مهم جزیره تبدیل شده است. اگر علاقه مند به ماهیگیری هستید، رفتن به کلبه هور را در اولویت قرار دهید. شما امکان دیدن زیباترین صحنه های مرجانی و گونه های آبزی را دارید. عکاسی از تندیس فانوس دریایی را هم فراموش نکنید. از جاذبه های نزدیک این ساحل می توان به صخره قارچی، موزه خلیج فارس کیش و غار کلبه هور اشاره کرد. 

ساحل زیبا کلبه هور

تندیس معروف فانوس در ساحل کلبه هور

ساحل میرمهنا

در قسمت شمال جزیره، اسکله میرمهنا به طول 130 متر قرار دارد. این ساحل، بزرگترین فضای سبز کیش را به خود اختصاص داده است. شما در این ساحل می توانید علاوه بر تفریحات آبی، از ماهیگیری لذت ببرید. در پارک میرمهنا شما به انواع امکانات تفریحی و رفاهی مسافران دسترسی دارید. ویژگی ساحل میر مهنا، نزدیکی به انواع مراکز خرید کیش، هتلها، کافه ها و رستورانهاست. شهر زیرزمینی کاریز کیش، شهر باستانی حریره، بازار ماهی فروشان، خانه مردمشناسی بومیان کیش، مسجد جامع غربی کیش از جاذبه های نزدیک به ساحل میرمهنا هستند.

ساحل سیمرغ

از معروفترین سواحل کیش، ساحل سیمرغ است. این ساحل در جنوب شرقی جزیره واقع شده است. دلیل نامگذاری آن مجسمه زیبای سیمرغ نصب شده در ساحل است. اگر قصد رفتن به ساحل سیمرغ دارید، به انواع کلوب تفریحات آبی دسترسی خواهید داشت. از جاذبه های اطراف ساحل سیمرغ می توان به مارینا کیش و دلفیناریوم اشاره کرد. شما می توانید با ارامش در پارک ساحلی سیمرغ قدم بزنید و از دریا و مناظر لذت ببرید.

ساحل مرد ماهیگیر

ساحل محبوب گردشگران، ساحل مرد ماهیگیر است. این ساحل در شرق جزیره بین اسکله تفریحی کیش و ساحل مرجان واقع شده است. مجسمه مرتفع مرد ماهگیر دلیل نامگذاری آن است. گشت و گذار در ساحل شنی، با منظره ای از درختان بومی و هوای مطبوع نسیم دریایی، فراموش نشدنی است. از جاذبه های اطراف ساحل مرد ماهیگیر می توان به برج ایفل کیش و مرکز همایشهای بین المللی کیش نام برد. مراکز خرید مختلف مانند مرکز خرید زیتون، هایپر مارکت کیش و مرکز تجاری کیش به این ساحل نزدیک هستند.

درباره جزیره کیش بیشتر بدانید:

انواع تفریحات آبی کیش برای تمام سنین

چه روزهایی از سال، بلیط کیش ارزان است؟

ساحل مرجان

پای هر مسافر کیش به ساحل زیبای مرجان کشیده می شود. این ساحل در شرق جزیره و در نزدیکی مارینا کیش قرار گرفته است. از جاذبه های اطراف ساحل مرجان می توان به صخره خرچنگها کیش و کارگاه صنایع دستی کیش اشاره کرد. شما هنگامی که با پرواز تهران به کیش از فراز جزیره عبور می کنید، تصاویر زیبایی از ساحل مرجان خواهید دید.

ساحل مرجان کیشساحل مرجان از معروفترین سواحل کیش

ساحل کشتی یونانی

این ساحل دنج در جنوب غربی کیش قرار دارد. به خاطر نزدیکی ساحل به کشتی یونانی، به این نام معروف شده است. بهترین ساحل برای دیدن منظره و لذت بردن از دریای بیکران هنگام غروب. قلعه جنی، کشتی یونانی و روستای باغو از جاذبه های نزدیک این ساحل هستند.

منظره کشتی یونانیمنظره کشتی یونانی در ساحل فراموش نشدنی است.

ساحل اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش از نقاط معروف گردشگری جزیره است. بهترین جایی که به انواع تفریحات جزیره از جت اسکی تا شاتل سواری کیش دسترسی دارید و زیبایی دریای زلال کیش را لمس خواهید کرد. از جاهای دیدنی کیش نزدیک به اسکله تفریحی می توان به مسجد جامع ماشه و آبنمای موزیکال آوای خلیج فارس اشاره کرد. 

سواحل بکر کیش

سواحل جنوبی کیش نسبت به سواحل دیگر بکرتر هستند. در محدوده جنوبی ساحل حفاظت شده کیش قرار دارد و زیستگاه لاک پشت های دریایی است.

ساحل کیش در شب

یکی از بهترین لذت های سفر به کیش، قدم زدن و گشت شبانه است. آرامش و خلوت ساحل، راه رفتن روی شنها و صدای دریا و امواج، پر از انرژی و لذت است.

بهترین ساحل کیش برای غواصی

ساحل کلبه هور از بهترین سواحل کیش برای غواصی است.

بهترین سواحل کیش برای شنا

ساحل درختان نارگیل و ساحل میرمهنا از بهترین سواحل کیش برای شنا است.

بهترین ساحل کیش برای عکاسی

از بهترین سواحل کیش برای عکاسی، ساحل کشتی یونانی است. بهترین عکسهای سفر به کیش را با منظره دیدنی کشتی قدیمی و دریا هنگام غروب بگیرید.

بهترین ساحل کیش برای پاراسل

ساحل مرجان و سیمرغ بهترین نقطه برای پاراسل است. اگر قصد سفر به کیش را دارید، همیشه یک ماه قبل از حرکت، بلیط هواپیما به این مقصد را چک کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc