https://gateway.trip.ir/api/

7 پدیده شگفت دنیای سفر که هرگز نشنیده‌اید

به روز رسانی: 14 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

7 پدیده شگفت دنیای سفر که هرگز نشنیده‌اید

دنیای سفر علاوه بر خاطرات، شگفتی‌های زیادی را به شما نشان می‌دهد. تجربه‌های فراموش‌نشدنی و جذاب که بارها دوست دارید تعریف کنید. هر کجای جهان ممکن است با یکی از این موارد روبرو شوید. ما به شما 7 پدیده شگفت را معرفی خواهیم کرد:

1. دوازده زمان فرانسه

اگر قصد خرید بلیط هواپیما فرانسه دارید، کنار هزار جاذبه گردشگری، با یک مورد خاص روبرو خواهید شد. فرانسه بیشترین مناطق زمانی دنیا را دارد. شما 12 منطقه زمانی را از سرزمین اصلی در اروپای مرکزی تا جزایر فرادریایی مانند کالدونیا در اقیانوس آرام را تجربه خواهید کرد. به طور مثال وقتی که در پاریس ساعت 13 است، در کالدونیا ساعت 22 خواهد بود( 9ساعت عقبتر).

2. صد هزار جزیره فنلاند

فنلاند به عنوان «سرزمین هزار دریاچه» معروف است. این کشور زیبای اسکاندیناوی 187،888 دریاچه دارد. اما نکته جالبی که بسیاری از گردشگران این کشور بی‌خبرند، وجود بیش از 180،000 جزیره است. موضوعی که  فنلاند را به منطقه‌ای با بیشترین تعداد جزایر تبدیل کرده است.

3. بازی تاج و تخت کرواسی

لوکیشن فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی معروف، همیشه مورد استقبال گردشگران و طرفداران فرهنگ پاپ است. دوبرونیک پایتخت کشور عجیب کرواسی از مقاصد شناخته شده سینمایی است. ساخت قسمتی از سریال محبوب «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) باعث هجوم گردشگران به این شهر شد.

4. آنتی‌کافه روسیه

زیفربلات نام زنجیره کافه‌ی روسی است که هر نوع خوردنی و نوشیدنی را رایگان ارائه می‌دهد. اما شما برای مدت زمانی که آنجا می‌گذرانید باید پول بپردازید و هنگام خروج بر اساس دقیقه محاسبه می‌شود. این کافه شهرت جهانی پیدا یافته و طی دو سال اخیر، 9 شعبه افتتاح کرده است.

5. المپیک مغولستان

دومین المپیک‌ کهن دنیا در مغولستان برگزار می‌شود. این جشنواره رنگین با رقص و آواز محلی شروع و با سه نوع مسابقه اسب‌سواری، کشتی سنتی مردان و زنان و تیراندازی با کمان ادامه پیدا می‌کند.

6. بسکتبال لیتوانی

در لیتوانی فوتبال را فراموش کنید، چون ورزش ملی بسکتبال است. این ورزش مانند دین دوم مردم است که شهرت جهانی پیدا کرده است. رزرو هتل و بلیط چارتر لیتوانی امسال اوج می‌گیرد چرا که یکی از کشورهای امن سفر تابستانی 2020 برای دوران پساکرونا معرفی شده است.

7. کبوتران لندن

اگر میدان ترافلگار لندن رفتید، فکر غذا دادن به کبوترها را از سر بیرون کنید. در صورت انجام این کار، 500 دلار جریمه خواهید. دلیل جریمه، برنامه شهرداری برای کاهش تعداد کبوتران به دلایل محیط زیستی است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc