https://gateway.trip.ir/api/

چگونه امنیت منزل را هنگام سفر تأمین کنیم؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

چگونه امنیت منزل را هنگام سفر تأمین کنیم؟

چگونه امنیت منزل را هنگام سفر تأمین کنیم؟
خیلی از ما مردم این کره خاکی، عاشق سفر هستیم. در عین حال دوست داریم بعد از بازگشت به خانه، همه چیز مثل قبل از عزیمت به سفر، در جای خودش باشد. درحالیکه سارقان اغلب از خالی بودن خانه ها استفاده می کنند، راه های زیادی وجود دارد که بوسیله انجام آن می توانید از امنیت منزل¬تان حین سفر مطمئن باشید. با کمی برنامه ریزی می توانید سارقان را طوری گمراه کنید که مطمئن شوند کسی در خانه است.
اقدامات ایمنی چند روز پیش از سفر
-    در اطراف منزل قدم بزنید، و بررسی کنید که اگر بوته یا درختچه های بلندی وجود دارد، آنها را کوتاه کنید. چون اغلب سارقان از این موقعیت استفاده کرده و در پشت این بوته ها کمین می کنند.
-    در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر یا ... هرگز از برنامه سفرتان صحبت نکنید. بررسی ها نشان می دهند که بسیاری از سارقان از این طریق خانه هایی که به دلیل سفر خالی هستند را مورد هدف سرقت قرار داده اند.
-    اگر منزل¬تان نگهبان ندارد از یکی از دوستان یا همسایگان بخواهید تا هرروز به آن سر بزند. همسایگان معتمد را در جریان سفر خود قرار دهید تا اگر متوجه اقدامات غیرعادی در اطراف منزل شما شدند، پلیس را در جریان بگذارند.
-    بیرون در خروجی از لامپ های حساس به نور استفاده نمایید تا در هنگام تاریکی روشن شده و این حس را بوجود آورند که منزل خالی نیست.
-    اگر قبلا" کلیدی بیرون از منزل مخفی کرده بوده اید، آن را پیش از سفر بردارید.
اقدامات ایمنی در روز عزیمت به سفر
-    در اتاق های مختلف از لامپ های تایمردار استفاده کنید و برنامه آنها را طوری تنظیم نمایید تا طبق روتین همیشگی منزل شما خاموش یا روشن شوند.
-    صدای زنگ تلفن را کم کرده و منشی تلفنی را فعال نمایید تا بعد از یک بار زنگ خوردن، طرف مقابل پیام خودش را بگذارد. تلفنی که مدام زنگ می خورد نشان دهنده این است که کسی در خانه نیست.
-    تمام درها و پنجره ها را مجددا" چک کنید و مطمئن شوید که همه آنها قفل شده اند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc