https://gateway.trip.ir/api/

کشورهای امن اروپایی سفر تابستانی 2020

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

کشورهای امن اروپایی سفر تابستانی 2020

مرز کدام کشورهای اروپایی به روی گردشگران باز خواهد شد؟ از چه تاریخی می‌توانیم به فکر سفر تابستانی و خرید بلیط هواپیما باشیم؟ شما با خواندن این مطلب پاسخ سوالات خود را خواهید یافت.

1. تفلیس گرجستان

این شهر از معدود مناطق دنیاست که کرونا حداقل تاثیر را داشته است. گرجستان با واکنش سریع، توانست پاندمی بیماری را کنترل کند. تعداد مبتلایان این کشور نسبت به دیگر کشورهای اروپایی 260 برابر کمتر بوده است.

تفلیس گرجستان

مرزهای این کشور از تاریخ 1 جولای بازگشایی و اقدامات سلامت مسافران و شهروندان پیگیری خواهد شد. سفر به تفلیس در ایران طرفداران بسیاری دارد که با شروع تعطیلات شدت می‌گیرد. همچنین باتومی از دیگر شهرهای امن دنیا در کشور گرجستان برای سفر تابستانی است.

2. کورفو یونان

جزیره بهشتی کورفو، یک مقصد عالی برای بازگرداندن شما به زندگی در این دوره پر استرس است. یونان با کمترین تاثیرپذیری از کرونا با تعداد مبتلایان 50 برابر کمتر از سایرکشورهای اروپایی بوده است. نظام بهداشتی این کشور هرگز وضعیت قرمز سلامت برقرار نساخته است.

کورفو یونان

علاوه بر این تعداد تخت بیمارستانی این کشور بیش از هر کشور اروپایی دیگر است. 
یونان از کشورهایی بود که با شروع کرونا به سرعت مرزهای خود را بست. بسیاری از مشاغل همچون آرایشگاه‌ها و کتابفروشی‌ها، از اوایل ماه مه شروع به کار کرده و اکثر مشاغل غیرضروری نیز از 18 ماه مه باز شده‌اند. هتل‌های این کشور از اوایل ماه ژوئن با هدف جذب گردشگران گشوده خواهد شد.

3. آلنتجو پرتغال

نسبت مبتلایان کرونا در پرتغال نسبت به هرجای اروپا، 40 برابر کمتر نشان می‌دهد. بسیار مناطق این کشور مانند آلنتجو تقریبا عاری از کرونا هستند و محیطی امن برای مسافرت تابستانی 2020 به شمار می‌آیند. آلنتجو در کرانه اقیانوس اطلس و در جنوب‌غربی کشور واقع شده است.

آلنتجو پرتغال

پرتغال با بازگشایی برخی از مغازه ها و رستوران ها در اواسط ماه مارس و تضمین سلامت، از اولین کشورهای اروپاست که به استقبال گردشگران خواهد رفت. پروازهای خارج از اتحادیه اروپا تا 15 ژوئن مجاز نیستند و گردشگران موج اول، عمدتا از اروپا خواهند بود. تست سلامت گردشگران نیز در فرودگاه انجام خواهد شد.

4. وین اتریش

وین یک مقصد دلخواه در ایام کروناست چرا که میزان مبتلایان در اتریش 10 برابر کمتر از اروپاست. از طرف دیگر نرخ جرم در اتریش نسبت به سایر کشورهای اروپایی سه برابر کمتر است که باعث ایجاد محیطی امن و آزاد برای گردشگران خواهد شد.

وین اتریش

اتریش با کاهش محدویت سفر، بازگشایی کامل مرزهای این کشور با آلمان را 15 ژوئن اعلام کرد. از 15 مه دیدارهای خانوادگی و تجاری بین این دو کشور برقرار شده است. گردشگران آلمانی‌، 30 درصد از سهم گردشگری سالانه اتریش را تشکیل می‌دهند.

5. ویلنیوس لیتوانی

ویلنیوس پایتخت و بزرگترین شهر واقع در جنوب‌شرقی کشور لیتوانی است. معماری شهر در آثار یونسکو به ثبت جهانی رسیده است.

ویلنیوس لیتوانی

تا قبل از جنگ جهانی دوم، این شهر مرکز یهودی نشین اروپا به حساب می‌آمد.  اینجا منطقه‌ای مصون ار کروناست و میزان مبتلایان آن 20 برابر کمتر از کشورهای با ابتلا بالا در اروپاست. مرزهای لیتوانی از 1 جولای به روی گردشگران بدون قرنطینه باز خواهد شد.


 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc