https://gateway.trip.ir/api/

ورود به حوزه شینگن برای آمریکایی ها سخت شد

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

ورود به حوزه شینگن برای آمریکایی ها سخت شد

از تاریخ 21 ژانویه سال 2021 تمامی شهروندان آمریکایی که به اروپا سفر می کنند نیازمند ویزا خواهند بود. این نوع ویزا که با ویزا شینگن متفاوت است تحت عنوان ETIAS که به معنی سیستم اطلاعات و تایید سفر اروپا است ارائه می گردد. در این حالت آمریکایی ها در هنگام سفر به یک کشور اروپایی  حوزه شینگن که شامل آلمان،  فرانسه ، اسپانیا، سوئد و ایتالیا است باید با ورود به سایت ETIAS ، مدارک را تکمیل و ارائه نمایند. انجام دادن این کار در حدود 7 یورو هزینه در بر خواهد داشت. ETIAS  اشاره می کند که این حرکت به منظور بهبود امنیت در سفر و برای جلوگیری از هرگونه مهاجرت غیر قانونی و حرکت های تروریستی صورت میگیرد. در حال حاضر شهروندان ایالات متحده آمریکا برای سفر 90 روز و یا کمتر به اروپا نیازی به هیچ گونه ویزا ندارند. با قوانینی که اعلام شده است از سال 2021 حتی برای سفرهای کوتاه مدت به این ویزای جدید نیازمند خواهند بود. برای درخواست ویزا، آمریکایی ها باید یک گذرنامه معتبر، یک حساب ایمیل و یک کارت اعتباری داشته باشند.

شینگن

بلیط هواپیما ارزان همیشه در دسترس ایرانیان مقیم آمریکا هست و از این مورد نگرانی نخواهند داشت. گذرنامه ها باید به مدت 90 روز پس از پایان سفر و پایان اعتبار رزرو هتل ، معتبر باشد. لازم به ذکر است که با گرفتن این نوع ویزا شهروندان آمریکا میتوانند به چند کشور حوزه شنگن وارد شوند.

    

منبع: 10news

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc