https://gateway.trip.ir/api/

گرند هتل ایروان | کوچکترین هتل 5 ستاره لوکس دنیا

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

گرند هتل ایروان | کوچکترین هتل 5 ستاره لوکس دنیا

هتل 5 ستاره گرند هتل ایروان در بهترین موقعیت مکانی ایروان واقع شده است و فقط 500 متر از نمایشگاه ملی هنر و از تئاتر اپرا فاصله دارد. اگر بخواهیم بهترین هتل های ایروان از لوکس تا اقتصادی را فهرست کنیم، هتل گرند ایروان در صدر این لیست جای می گیرد. این هتل 5 ستاره در ایروان دارای اسپا و استخر روباز روی پشت بام می باشد. رستوران ایتالیایی با منظره ای از میدان چارلز نشوور و همچنین Wi-Fi رایگان از دیگر خدمات هتل می باشد.

گرند هتل ایروان توسط معمار معروف N. Buniatian در سال 1926 طراحی شد و در سال 1999 توسط شرکت ساختمانی ایتالیایی Renco SpA بازسازی و در سال 2009 به طور کامل بازسازی شد.این هتل 104 اتاق دارد و در سال 2015 به عنوان بهترین هتل سال انتخاب شد.

کارکنان مهمان نواز و حرفه ای به شما در تنظیم جلسات، سخنرانی ها، رویدادهای برتر و کسب و کار در یکی از 4 اتاق همایش و یا در تالار بزرگ Oval با فضای پر شور و آرامش کمک می کنند.

گرند هتل ایروان دارای نمای وسیع، اتاق های کلاسیک با تلویزیون هوشمند، صندوق امانات و چای و قهوه ساز می باشد.

سونا و سالن بدنسازی نیز در هتل وجود دارد. طیف وسیعی از ماساژ و زیبایی را نیز می توانید رزرو کنید.

رستوران Rossini که به عنوان بهترین رستوران سال 2008-2009 انتخاب شد،غذاهای سنتی مدیترانه و غذاهای ارمنی را با بهترین طعم به شما پپیشنهاد می دهد. هر زمان از شبانه روز می توانید از موسیقی زنده در باغ هتل لذت ببرید.

پارکینگ در گرند هتل ایروان در دسترس است. میز پذیرش 24 ساعته در جهت کمک به مهمانان هتل وجود دارد و سرویس شاتل می تواند تا فرودگاه بین المللی ایروان که در 10 کیلومتری هتل می باشد در خدمت شما باشد.

ساعت تحویل اتاق 14:00 و تخلیه اتاق 12:00 می باشد.

این هتل از کاربران سایت بوکینگ امتیاز 9.3 را دریافت کرده است.

سفر و جهانگردی | زندگی یعنی این

گرند هتل ایروان

رزرو هتل

منبع: booking

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc