https://gateway.trip.ir/api/

هتل هیلتون ازمیر | هتل 5 ستاره پرطرفدار ازمیر

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل هیلتون ازمیر | هتل 5 ستاره پرطرفدار ازمیر

ازمیر این شهر زیبا و پرطرفدار که هم دارای جذابیت های گردشگری است و هم مسیر اصلی برای سفر به شهر دیدنی کوش آداسی کشور ترکیه می باشد.پس اگر به فکر سفر به ازمیر و اقامت در این شهر زیبا هستید و بلیط هواپیما رزرو کرده اید، بهتر است بدانید هتل هیلتون ازمیر یکی از بهترین هتل های این شهر برای اقامت می باشد. این هتل لوکس از مجموعه هتل های زنجیره ای هیلتون و با منظره دریای اژه برای شما لحظات خوشی را به یادگار خواهد گذاشت، فراموش نکنید که اقامت در هتل،به تنهایی از خاطرات سفر می باشد که در صورت اقامتی دلنشنین با امکانات خوب، همیشه برای شما به یادگار خواهد ماند و به دیگران نیز توصیه می کنید که به آنجا بروند.

اتاق های هتل هیلتون ازمیر دارای تلویزیون صفحه تخت هستند، برخی از اتاق ها منظره ساحل و دریا و برخی  دیگر نمای شهر و کوه دارند.

هتل هیلتون ازمیر دارای یک استخر سرپوشیده، سونا بخار و اتاق ماساژ است. امکان استفاده از وسایل ورزشی باشگاه نیز برای مهمانان امکان پذیر است.

مهمانان می توانند از طعم های سنتی و بین المللی در رستوران این هتل لذت ببرند.

این هتل در مرکز شهر ازمیر واقع شده و ایستگاه مترو Cankaya تنها 200 متر از هتل فاصله دارد است. فرودگاه عدنان مندرس که فرودگاه بین المللی ازمیر می باشد در 14 کیلومتری هتل هیلتون ازمیر واقع شده است.

ساعت تحویل اتاق 13:00 و ساعت تخلیه اتاق 12:00 می باشد.

این هتل از کاربران سایت بوکینگ امتیاز 8.2 را کسب کرده است.

موزه آتاتورک، برج ساعت ازمیر و میدان کناک از این هتل فقط حدود 1 کیلومتر فاصله دارند.

شما نیز به جمع کاربران رزرواسیون آنلاین تریپ بپیوندید و از رزرو آنلاین هتل با نرخ های اختصاصی در سرتا سر دنیا لذت ببرید.

هتل هیلتون ازمیر

10 ساحل برتر ترکیه | از نگاه تریپ ادوایزر

منبع: booking

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc