https://gateway.trip.ir/api/

هتل کرون پلازا آنتالیا | هتل 5 ستاره ساحل کنیالتی

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل کرون پلازا آنتالیا | هتل 5 ستاره ساحل کنیالتی

پس از رزرو بلیط هواپیما به مقصد آنتالیا که با پروازهای کشور ترکیه به صورت مستقیم انجام می شود،نوبت به رزرو هتل می رسد، هتلی که در اینجا معرفی می شود، هتل کرون پلازا آنتالیا است که در کنار ساحل کنیالتی واقع شده است. 

هتل لوکس و 5 ستاره کرون پلازا آنتالیا با نمای زیبای دریای مدیترانه، دارای استخر داخلی و استخر بیرونی است. در این هتل به صورت رایگان می توانید از وای فای استفاده نمایید.

یکی از بی نظیر ترین تصاویری که برای شما در ذهنتان ثبت و به یادگار خواهد ماند نمای زیبای دریای مدیترانه است. در برخی از اتاق های هتل این منظره را می توانید در کنار حمام آب گرم مشاهده کنید.

کرون پلازا آنتالیا دارای 3 رستوران است با صبحانه بوفه و غذاهای ترکیه ای و بین المللی که هم می توانید در داخل رستوران میل نمایید هم بر روی تراس با نمای دریا.

مرکز تناسب اندام این هتل با وسایل کامل تجهیز شده است. مرکز اسپا زئوس دارای سونا فنلاندی، حمام ترکی، حمام روسی می باشد.

بلیط هواپیما آنتالیا

کارکنان این هتل با رفتار دوستانه در تمام مدت اقامت به شما کمک خواهند کرد تا از اقامت خود در هتل کرون پلازا لذت ببرید.این هتل 195 اتاقی تا موزه آنتالیا 5 کیلومتر و تا آکواریوم آنتالیا 3 کیلومتر و تا پارک ساحلی لارا 16 کیلومتر فاصله دارد.این هتل که در غرب آنتالیا واقع شده است از کاربران سایت بوکینگ امتیاز 8.1 را دریافت کرده است.

ساعت تحویل اتاق 14:00 و ساعت تخلیه اتاق 12:00 می باشد.

از هتل کرون پلازا آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 16 کیلومتر فاصله می باشد.

هتل کرون پلازا آنتالیا

10 ساحل برتر ترکیه | از نگاه تریپ ادوایزر

منبع: booking

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc