https://gateway.trip.ir/api/

آبشار راین در سوئیس | بزرگترین آبشار اروپا

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

آبشار راین در سوئیس | بزرگترین آبشار اروپا

سوئیس کشوری است در اروپای غربی که پایتخت آن برن و بزرگترین شهر آن زوریخ می باشد.زوریخ شهری است که کیفیت زندگی در آن بالا است و پر از جاذبه های گردشگری طبیعی و فرهنگی است.اگر بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را انجام داده اید،خوب است بدانید در نزدیکی زوریخ،بزرگترین آبشار اروپا به نام آبشار راین وجود دارد که ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما به آنجا بروید و از منظره فوق العاده دیدنی آن لذت ببرید.

آبشار راین سوئیس

بهترین مقاصد برای سفر انفرادی دخترانه

موقعیت مکانی آبشار راین سوئیس

اگر بلیط و هتل رزرو کرده باشید احتمالا یا به مقصد زوریخ و یا بِرن گرفته اید،که در این صورت از زوریخ باید به ایالت شفوزان و شهر نوزان ام رفل که نزدیکترین محل به آبشار راین است بروید، برای این مسیر هم ماشین و هم قطار می توانید بگیرید،سپس با قایق یا پیاده، خود را به آبشار برسانید.مسیری که از زوریخ به این مکان با قطار طی می کنید با محاسبه یک ایستگاه تعویضی حدود یک ساعت و سی دقیقه زمان می برد.مسیر پیاده روی هم از شهر نوزان ام رفل تا آبشار راین حدود 30 دقیقه طول می کشد.

آبشار راین تنها یکی از جاذبه‌های گردشگری در این کشور زیباست. برای آشنایی با دیگر جاهای دیدنی سوئیس، مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

آبشار راین سوئیس

نقشه آبشار راین سوئیس

پهنای آبشار راین در حدود 150 متر و ارتفاع آن 23 متر می باشد.از ژوئن تا ماه آگوست که ماه های تابستانی هستند بهترین زمان سفر به این آبشار است.

در نزدیکی این آبشار،پارک Adventure است که از جالب ترین و معروف ترین پارک های طنابی است که از یازده مرحله ،از درختی به درخت دیگر می توانید با طناب سر بخورید و از تماشای صحنه های جذاب لذت ببرید.

هیجان انگیزترین سیرک ها در جهان
 

منبع:zuerich

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc