https://gateway.trip.ir/api/

کارهای عاشقانه در پاریس،شهر عشق

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

کارهای عاشقانه در پاریس،شهر عشق

فرقی نمی کند رزرو بلیط هواپیما یا رزرو هتل را انجام داده اید یا قصد انجامش را دارید،پاریس شهری است که به شهر عشق معروف است و این مطالب مختص همه عزیزانی است که عاشق شده اند،در این مطلب،عاشقانه هایی که لذت سفر به پاریس را چند برابر میکنند بازگو می کنیم.

شام خوردن در برج ایفل

برج ایفل

آیا می خواهید قرار عاشقانه خود را تحت تاثیر قرار دهید؟

به یک شام در رستوران Le Jules Verne ( رستوران منتخب Michelin Star ) واقع در برج ایفل بروید. چشم انداز پاریس از این ارتفاع باعث می شود شما احساسات خود را عاشقانه بیان کنید و بهترین زمان را با هم بگذرانید.

قفل عشق

قفل عشق

پل مشهور Lock Love اکنون تغییر داده شده تا دیگر برای قفل استفاده نشود. اما ناراحت نشوید.شما می توانید پلِ قفلِ خود را در هر مکان خاص دیگری در پاریس پیدا کنید،یک قفل بر روی آن قرار دهید و کلیدی آن را برای جاودانگی عشق پرتاب کنید. عشق خود را با این سنت قدیمی بیان کنید و عشق خود را ابدی کنید.

رقص تانگو در کنار رود Seine

رود Seine

لذت بردن از آب و هوا با دیگر رقاصان تانگو در کنار رود سِن، پاهای خود را با زیبایی در کنار عشق خود نگه دارید وحرکت بدید تا هوای نیمه روشن، و همچنین از دیدن رقص تانگو در یک نقطه تاریخی کاملا منحصر به فرد و عالی در پاریس لذت ببرید.

بازدید از جزیره معبد عشق

جزیره معبد عشق

این مکان در جزیره ای در وسط یک دریاچه در پارک Bois de Vincennes واقع شده است. اگر شما عاشق غروب آفتاب هستید، باید از این مکان برای گذراندن یک عصر عاشقانه با عشق خود و تماشای غروب خورشید و رنگ های آن در حالی که دست در دست عشق خود هستید استفاده کنید.

نوشتن 'I Love You' روی دیوار

نوشتن 'I Love You' روی دیوار

دیدن دیوار عشق در Montmarte و با صدای بلند خواندن جمله "من عاشق توهستم" که به بیش از 250 زبان نوشته شده است،پس عشق خود را در تمام این زبانها در این باغ در میدان Jehan Rictus بیان کنید همانگونه که شاهد این شاهکار ایجاد شده توسط مردم در سال 2000 هستید.

عاشقانه ها در پل معروف

پل معروف

پل الکساندر سوم، یک پل قوسی با نمای شگفت انگیز از برج ایفل از یک طرف و موزه Les Invalides از سوی دیگر، یک مکان عالی برای جلب توجه شما به عاشقانه هایی است که ایجاد لحظه به یاد ماندنی می کند. در این مکان فیلم هایی مانند نیمه شب در پاریس و کارت پستال های فرانسوی نیز فیلم برداری شده اند.

یک قایق سواری عاشقانه داشته باشید

قایق سواری

در یکی از بزرگترین پارک های پاریس Bois de Boulogne ،می توانید برای یک قایق سواری دوست داشتنی بروید. این مکان فوق العاده ای برای زوج ها است که وقت خود را باهم میگذرانند. بسیاری از چیزهای دیگر نیز وجود دارد که می توانید امتحان کنید مثل اسب سواری در اطراف پارک مانند فیلم ها.

منابع: dailymail، flickr، abcnews      

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc