https://gateway.trip.ir/api/

همه چیز در مورد خانه وارونه مشهد

به روز رسانی: 15 بهمن ، 1402 جاذبه های گردشگری

خانه وارونه مشهد کجاست؟

مشهد یکی از شهرهای پرجمعیت و پربازدید ایران است که به خاطر وجود حرم مطهر امام رضا (ع) مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. هر ساله گردشگران زیادی به ویژه از کشورهای مسلمان برای ادای احترام به آن حضرت به مشهد می روند. در کنار زیارت، بازدید از جاهای دیدنی مشهد نیز برای بسیاری از گردشگران جذابیت دارد؛ یکی از این جاهای دیدنی، خانه وارونه مشهد یا همان خانه وارونه الماس است. خانه وارونه کمتر از دو دهه قدمت دارد و خانه وارونه الماس مشهد نیز به تازگی افتتاح شده است. فضای داخلی خانه های وارونه با سبک جدیدی از معماری و چیدمان بازدیدکنندگان را به خود جذب می کنند. با ما همراه باشید تا با خانه وارونه مشهد بیشتر آشنا شویم.

عکسی از داخل خانه وارونه مشهد

عکسی از داخل خانه وارونه

آشنایی با خانه وارونه الماس در مشهد

خانه وارونه چیست؟ خانه وارونه در واقع یک طراحی جدید و جذاب است که در آن افراد می‌توانند از تمامی وسایل خانه به صورت وارونه عکس بگیرند. اینجا مکانی است که مغز شما در آن به چالش کشیده می‌شود. تصور کنید تمام چیزهایی را که در یک خانه موجود است به صورت وارونه ببینید و بعد آن را در حالت معمولی تصور کنید. این تجربه می‌تواند فعالیت خوبی برای پرورش خلاقیت مغز شما باشد.
خانه وارونه از معروفترین جاهای دیدنی مشهد در مجتمع الماس شرق مشهد قرار دارد و در آن می توانید شکل جدیدی از هنر و خلاقیت را تماشا کنید. در این مکان می توانید حس جدیدی را تجربه کنید و عکس های جالبی بگیرید.
به نظر می رسد امکان ورود به چنین مکانی وجود نداشته باشد، اما شما علاوه بر اینکه می توانید درون خانه وارونه راه بروید و عکس های جذاب و متنوع بگیرید، می توانید به وسایل داخل خانه هم دست بزنید.
حتی تصورش هم هیجان انگیز است! نمونه های متنوعی از خانه های وارونه در تهران و دیگر کشورها مانند ژاپن، آلمان، آفریقای جنوبی، لهستان، ترکیه، روسیه و چین وجود دارد. در حال حاضر نمونه ای از خانه وارونه در مجتمع الماس شرق مشهد نیز احداث شده است و شما می‌توانید برای بازدید از آن اقدام کنید.

در خانه وارونه مشهد چکار می توان کرد؟

بالاتر گفتیم چند سالی هست که خانه های وارونه در کشورهایی مانند ترکیه، چین، انگلیس، روسیه، لهستان، ژاپن و مالزی با معماری عجیب و برای جذب توریست ها ساخته شده است. در خانه های وارونه تمامی اجسام و وسایل به صورت وارونه نصب شده اند تا فضایی خیالی و جذاب را برای گردشگران ایجاد کنند. فضای داخلی خانه های وارونه به گونه ای است که بازدیدکنندگان تصور می کنند روی سقف و دیوارها در حال حرکت هستند.
عکاسی در خانه های وارونه یکی از اصلی ترین کارهایی است که می توان انجام داد؛ در واقع با گرفتن عکس می توانید خود را در یک خانه به صورت معلق تصور کنید یا اینکه می توانید روی سقف و دیوار قدم بزنید.
از جاذبه های گردشگری اطراف خانه وارونه مشهد می توان به شهربازی قهرمانان، پارک آبی ساحلی آفتاب، سیرک، سینما 5 بعدی، کارتینگ، بازار بین المللی، تونل باد صبا و شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب و باغ پرندگان اشاره کرد.

همچنین هلیوم پارک مشهد به‌عنوان یک مرکز تفریحی پرطرفدار در این شهر به‌شمار می‌آید که ما در مقاله‌ای به طور کامل به امکانات و تفریحات این مرکز پرداخته‌ایم.

خانه وارونه الماس

تصویری از خانه وارونه الماس مشهد

عکاسی در خانه وارونه مشهد

همانطور که گفتیم عکاسی مهم ترین فعالیتی است که می توان در خانه های وارونه از جمله خانه وارونه الماس مشهد انجام داد. شما می توانید خودتان با راهنمایی کارکنان خانه وارونه عکس های جذابی بگیرید. با این حال، تیم عکاسی خانه وارونه مشهد نیز خدمات عکاسی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهند و شما می توانید با پرداخت هزینه جداگانه از خدمات عکاسی هم استفاده کنید.

آدرس خانه وارونه مشهد

خانه وارونه ی مشهد در مجتمع تجاری و گردشگری الماس شرق قرار دارد که نگین گردشگری ایران محسوب می شود. این مجتمع در منطقه ی گردشگری و تفریحی سپاد واقع شده است.
آدرس خانه وارونه در مشهد: مشهد، انتهای خیام شمالی، مجتمع الماس شرق، ورودی 2 – طبقه منفی یک 
شماره خانه وارونه مشهد: 37113111-051 ،  91568956190 
ادرس اینستاگرام خانه وارونه مشهد: khane_varune_almas@

ساعت کاری خانه وارونه مشهد

ساعت کاری خانه وارونه الماس مشهد همه روزه از 12 ظهر تا 9 شب است؛ همچنین شما می توانید با شماره های بالا تماس بگیرید و از قیمت بلیط خانه وارونه مشهد مطلع شوید.

جمع بندی

شهر مشهد علاوه بر اینکه زیارتگاه امام هشتم (ع) است، جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی نیز دارد که در سفر به این شهر می توانید از آنها بازدید کنید. اگر گذرتان به مجتمع الماس شرق افتاد، حتما سری هم به خانه وارونه الماس بزنید و عکس های هیجان انگیز بگیرید. در این مقاله از تریپ تمام جزئیات مربوط به بازدید از خانه وارونه مشهد را گردآوری کردیم. اگر تجربه ای از بازدید از خانه وارونه مشهد دارید، در قشمت نظرات با ما و خوانندگان تریپ در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره خانه وارونه مشهد

خانه وارونه مشهد کجاست؟

خانه وارونه مشهد در مجتمع الماس شرق واقع در منطقه سپاد مشهد قرار دارد.

قیمت بلیط خانه وارونه مشهد چقدر است؟

برای اطلاع از آخرین قیمت ورودی خانه وارونه مشهد با شماره 37113111-051 تماس بگیرید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc