https://gateway.trip.ir/api/

تاثیر تبعیض نژادی بر گردشگری برخی کشورها

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 اخبار گردشگری

تاثیر تبعیض نژادی بر گردشگری برخی کشورها

در این پست به روش هایی که می تواند به شما در مقابله با تبعیض نژادی کمک کند، می پردازیم:
1. به اعصاب خود مسلط باشید: گاهی برخی رفتارهای ساده و جزئی اغلب که حتی ممکن است خود شخص هم متوجه آن نباشد، به صورت تبعیض آمیز نمود می کند. بهتر است این رفتارها را نادیده بگیرید.
2. گاهی بهتر است با ترک صحنه ماجرا را تمام کنید: بهتر است با تشخیص اینکه مباحث تبعیض آمیز پیش آمده، به جای درگیری موقعیت را ترک نمایید. 
3. بجای هدف گرفتن شخص، گفته یا رفتار او را هدف بگیرید: به جای مورد سرزنش قرار دادن فرد، به رفتار نادرست او اشاره کنید. 
4. حالت قاطعیت در برخورد را حتی با نزدیکانتان هم حفظ نمایید: حتی اگر نزدیکان شما بصورت تبعیض آمیز با مساله ای برخورد کردند، لازم است تا به آنها بصورت رک تذکر دهید. 
5. با رفتار یا صحبت‌های تبعیض‌آمیز در جمع مقابله کنید: فرقی نمی کند چه کسی، ولی در هر جمعی، با کسی که بحث تبعیض نژادی را پیش می آورد حتما برخورد کنید.
6. انواع واکنش‌ها را برای شرایط مختلف تمرین کنید: راه‌های مختلفی برای پاسخگویی به یک حرکت تبعیض‌آمیز وجود دارد و این‌که شما کدام را برای مقابله گزینش می‌کنید بستگی به منش و نوع رابطه شما با شخص مقابل دارد.
7. چگونگی برخورد با رفتارهای تبعیض‌آمیز با مافوق خود را یاد بگیرید: شما می توانید در محل کار با کمک مسئول منابع انسانی، یا در دانشگاه با کمک مدیر این مسائل را در میان گذاشته و برطرف کنید.
8. به حقوق خود آگاه باشید: در صورت بروز تبعیض نژادی در مورد شما، بدانید که از حقوق قانونی برخوردار هستید. 
9. سعی کنید بین دیدگاه و رفتار تبعیض‌آمیز فرق قائل شوید: گاهی نمی توان با رفتارهای تبعیض آمیز کسی که این رفتار در او ریشه دوانیده مقابله کرد. اما برخی دیدگاه ها قابل تغییرند.
10. از خودتان مراقبت کنید: استرس ناشی از مقابله با تبعیض نژادی بسیار مخرب است و مستقیما بر روان شما و  راندمان کارتان در دانشگاه، و حتی افزایش احتمال ابتلا به بیماری‌های خطرناک موثر است.
 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc