https://gateway.trip.ir/api/

تفریحات شبانه در قطر

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

تفریحات شبانه در قطر

قطر مناظر دیدنی و جاذبه‌های گردشگری جذابی دارد؛ دوحه پایتخت این کشور به آسمان ‌خراش‌‌های فوق مدرن و شاهکارهای معماری‌اش مشهور است. قطر آب و هوای گرمی دارد و به همین علت گردش شبانه در قطر میان گردشگران محبوب‌تر است. اما قطر در زمینه تفریحات شبانه مثل کشورهای اروپایی و آمریکایی نیست. با این حال، در این کشور خاورمیانه‌ای نیز مکان‌هایی برای تفریح و سرگرمی وجود دارد و گردشگران خارجی می‌توانند برای نوشیدن به بارها و کلاب‌های شبانه قطر بروند و یا برای خوردن یک وعده شام خوشمزه با منظره‌ای زیبا به رستوران‌های تراس دار مراجعه کنند. همچنین گردشگران می‌توانند با کشتی‌های کروز قطر به تفریح بروند و روی کشتی یک غذای خوشمزه با منظره‌ای دیدنی از دریا میل کنند و در عین حال از موسیقی زنده لذت ببرند. در ادامه مقاله با ما همراه شوید، تا شما را با تفریحات شبانه در قطر بیشتر آشنا کنیم.

شب های قطر

نمایی از شب‌های قطر با منظره آسمان‌خراش‌های لوکس

پیاده‌روی شبانه در بازار سوق واقف دوحه

سوق واقف یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بازارهای دوحه است که در طول روز به علت گرمای هوا بی سر و صدا است و هنگام شب شلوغ و پر رفت و آمد می‌شود. اینجا می‌توانید انواع پوشاک، ادویه، خوراکی و صنایع دستی محلی را به عنوان سوغات خریداری کنید. اما خرید تنها جاذبه گردشگری سوق واقف نیست. مجموعه ای از بهترین رستوران2های جهان در سوق واقف شعبه دارند و شما می2توانید هر یک از آنها را برای صرف شام انتخاب کنید. در ضمن در این رستوران‌های بین‌المللی قلیان هم ارائه می‌شود و اگر مایل باشید می‌توانید قلیان عربی در دوحه را نیز تجربه کنید. همچنین در برخی مواقع نمایش های خیابانی شبانه نیز در سوق واقف برگزار می‌شود که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

تفریح شبانه در کشتی کروز در جزیره مروارید قطر

برای تجربه ‌تفریح شبانه سوار بر کشتی کروز سنتی باید به کورنیش دوحه بروید؛ جایی که قایق‌های چوبی آب‌ را با چراغ‌های رنگارنگ خود روشن می‌‌کنند. همچنین می‌توانید در جزیره مروارید قطر از یک وعده غذای عالی سوار بر کشتی کروز لذت ببرید؛ جایی که تعداد زیادی قایق‌های تفریحی با پنجره‌های شیشه‌‌ای و عرشه‌های وسیع با صندلی هایی مجلل وجود دارد.

سفرهای دریایی با کشتی کروز در دوحه حدود 2 ساعت طول می‌کشد. برای تماشای مناظر رویایی عصرگاهی، هنگام غروب آفتاب به بندر بروید تا با مسافران دیگر با یکی از این قایق‌های چوبی سنتی به یک سفر دریایی جذاب بپیوندید یا برای یک شب قایق شخصی خود را اجاره کنید.

آیریس لانژ (Iris Lounge)؛ تجربه شام و نوشیدنی با موسیقی زنده در قطر

آیریس لانژ یکی از مکانهایی است که زندگی و تفریح شبانه در قطر را جذابتر می‌کند. آیریس لانژ دوحه شامل یک رستوران، سالن و بار مدرن با یک تراس در فضای باز است و خدمات دیگری را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. این سالن از نظر کیفیت خدمات با سایر کلوپ‌های شبانه قطر رقابت می‌کند و مشتریان لذت دل‌انگیز یک وعده شام همراه با موسیقی و نوشیدنی را در محیطی چشم‌نواز تجربه خواهند کرد.
گردشگرانی که به Iris Lounge می‌آیند، درست در کنار دریا می‌توانند نوشیدنی‌های مختلف و متنوعی بنوشند.
منوی غذایی رستوران آیریس لانژ بسیار متنوع و گسترده است؛ اینجا می‌توانید انواع غذاهای دریایی، سنتی و بین المللی را در حالی میل کنید که موسیقی و دی ‌جی زنده در سالن قرار است شب ‌شما را به یاد ماندنی‌تر کند.

تفریح در تراس قلیان هتل فور سیزن دوحه

تراس قلیان در بالای هتل 5 ستاره فور سیزن (Four Seasons Hotel) در دوحه قرار دارد. شما از آنجا می‌توانید منظره جذابی از شهر و دریا را تماشا کنید. در این تراس خدمات مختلفی از جمله سرویس انواع قلیان، چای و قهوه عربی به مشتریان ارائه می‌شود. لذت نشستن در این تراس و استفاده از خدمات آن برای هر گردشگری دلچسب خواهد بود. بالاخره هر چه باشد قلیان عربی یکی از جاذبه های سفر به کشورهای عربی به حساب می‌آید.

لذت شام در بزرگترین رستوران ژاپنی نوبو در دوحه

رستوران‌های نوبو از معروف‌ترین رستوران‌های ژاپنی در دنیا است که بزرگترین شعبه آن در شهر دوحه قطر کنار هتل فور سیزن قرار دارد. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از شب‌های قطر است. رستوران و بار لوکس و مجلل نوبو یک اسکله خصوصی دارد و با چشم‌اندازی دیدنی تجربه شب لذت‌بخشی را برای گردشگران رقم می‌زند. علاوه بر غذاهای ژاپنی معروف انواع نوشیدنی و کوکتل نیز در این رستوران سرو می‌شود.

گشت شبانه در کورنیش دوحه

کورنیش دوحه منطقه‌ای هفت کیلومتری است که از هر زاویه چشمگیر به نظر می رسد؛ کورنیش شامل مسیر پیاده روی، پارک، کافه و رستوران‌های متعدد است. در این مکان دیدنی می‌توانید زیباترین عکس های خود را در دوحه بگیرید. کورنیش یکی از محبوب ترین جاذبه‌های گردشگری در دوحه است و مکان ایده‌آلی برای گشت و گذار شبانه به حساب می‌آید. این تفرجگاه ساحلی محل برگزاری جشن‌های مختلف از جمبه روز ملی قطر است.

در نهایت ...

در این مقاله تفریحات شبانه در قطر را با هم مرور کردیم. گشت و گذار و پیاده روی در مناطق معروف دوحه و صرف نوشیدنی و شام در رستوران‌های بین‌المللی قطر تجربه لذت‌بخشی را برای شما رقم خواهد زد. به علت گرمای هوا شب‌های دوحه دلچسب‌تر و جذاب‌تر از روزهای آن است. گردشگران هم در روز از سواحل زیبای دوحه استفاده می‌کنند و شب‌ها به دنبال گشت و گذار در شهر و رفتن به کافه‌ها و بارهای مختلف هستند. تا به حال تجربه سفر به قطر را داشته‌اید؟ اگر تجربه‌ای از تفریحات شبانه در قطر دارید با ما در میان بگذارید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc