https://gateway.trip.ir/api/

تفریحات دبی در زمستان

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

تفریحات دبی در زمستان

دبی به خاطر جاذبه‌ های گردشگری، مراکز خرید، تفریحات متنوع و آکواریوم‌ های زیبایی که دارد بسیار جذاب و دیدنی است. در حالی که دبی مقصدی عالی برای سفر در هر زمان از سال است، اما فصل زمستان قطعاً محبوب ترین فصل برای سفر به این شهر دوست داشتنی است. تفریحات دبی در زمستان در کنار رویدادها و فعالیت های سرگرم کننده زمستانی مسافران زیادی را به این شهر می‌کشاند. جشنواره‌های خرید دبی هر ساله از آذر تا دی ماه برگزار می‌شود، این جشنواره‌ها دارای تخفیف‌های شگفت انگیز و رویدادهای سرگرم‌کننده است. با شروع فصل زمستان، دبی که شهری با آب و هوای بسیار گرم و خشک است، به یکی از بهترین مقاصد برای بازدید تبدیل می شود. کشف جاهای دیدنی دبی و لذت بردن از تفریحات مهیج آن هر مسافری را به سفر به این شهر ترغیب می‌کند. اگر شما هم قصد سفر زمستانی به دبی را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا با تفریحات زمستانی دبی بیشتر آشنا شوید.

تفریحات دبی

عکسی از کمپینگ در صحرای دبی

کمپینگ در دبی

کمپینگ کویری یکی از بهترین کارهایی است که باید در زمستان دبی انجام دهید. هنگام کمپ در کویر در طول روز با گرمای زیاد دست و پنجه نرم نمی‌کنید و در عین حال می توانید مکان مناسبی را برای کمپینگ انتخاب کرده و روز خود را آنجا سپری کنید. آب و هوای زمستانی دبی برای کمپینگ ایده آل است. چه صحرا، چه کوهستان یا ساحل را انتخاب کنید، دمای روز در حدی متعادل است که هنگام چادر زدن یا بیدار شدن گرما شما را اذیت نمی‌کند.

گزینه ‌های زیادی برای کمپ در سرتاسر دبی وجود دارد، از کویرهای خارج از شهر گرفته تا مکان‌ هایی که برای افراد حرفه‌‌ای مناسب ‌تر است. افراد حرفه‌ای می‌توانند در صحرا کمپ کنند؛ البته این گزینه فقط با ماشین های آفرودی قابل دسترس است. از دیگر مکان های مناسب برای کمپینگ در دبی ساحل فجیره، کوه‌های هاجر، منطقه فسیل راک در شارجه دبی و ساحل الظفره است. 

سافاری در صحرای دبی

اگر چندان اهل کمپینگ و گذراندن شب در دل طبیعت کویری دبی نیستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم سافاری در صحرا را از دست ندهید. شاید از آبتنی کردن در سواحل و گشتن در مراکز خرید مجلل در زمستان دبی سیر شده باشید؛ در این صورت می توانید برای تجربه یک سافاری شبانه در صحرا خود را آماده کنید.

سافاری در صحرای دبی یک تجربه بی نظیر است؛ می توانید غروب زیبا و شگفت انگیز خورشید را در صحرای دبی تجربه کنید. با یک خودروی آفرودی و به اصطلاح شاسی بلند یا SUV می توانید به سافاری در صحرای دبی بپردازید. در انتهای روز نیز می توانید یک شام لذیذ عربی میل کنید و در کنار آتش همراه با اجرای رقص عربی و تماشای ستارگان تجربه جدیدی داشته باشید. تورهای سافاری در صحرای دبی را می‌توانید از سایت‌های تفریحات دبی به صورت آنلاین خریداری کنید. قیمت تور سافاری دبی با توجه به امکانات جانبی آن از 100 تا 250 درهم است.

اسکی دبی

عکسی از پیست اسکی دبی

اسکی در دبی

سردترین دمای دبی می تواند بهترین زمان برای اسکی در این کشور باشد. در میان تمام جاذبه‌‌های زمستانی دبی، اسکی دبی یکی از محبوب‌ترین و هیجان انگیزترین تفریحاتی است که می‌توان در دبی انجام داد. دمای هوا در دبی در روزهای آفتابی حدود 25 درجه سانتیگراد است، اما در زمستان این دما کاهش می یابد و زمان خوبی برای اسکی رفتن است. پیست اسکی سرپوشیده دبی در مرکز خرید امارات قرار دارد و تجربه جالبی از سرما در گرمای زمستانی دبی به حساب می‌آید.

قیمت بلیط ورودی اسکی دبی با توجه به تفریحات جانبی نظیر استفاده از تله کابین یا ملاقات با پنگوئن‌ها از 180 تا 500 درهم متغیر است.

کریسمس در دبی

تصویر تزیینات کریسمسی در مراکز خرید دبی

کریسمس در دبی

با وجود اینکه امارات متحده عربی یک کشور مسلمان است، اما کریسمس و جشن سال نوی میلادی نیز از رویدادهای بزرگ این کشور است که تقریباً در همه جای دبی جشن گرفته می‌شود. هتل‌‌ها معمولا درخت‌های کریسمس پرزرق و برق می‌چینند و با ناهار و برانچ ‌های کریسمس از گردشگران پذیرایی می‌کنند. اگر در تعطیلات کریسمس در دبی باشید، می‌توانید در جشن‌ها و موسیقی‌های زنده خیابانی شرکت کنید. برخی از بزرگترین جشن‌‌های شب سال نوی دبی در اطراف برج خلیفه برگزار می‌شود.

جشنواره های زمستانی دبی

جشنواره های زمستانی خرید در دبی از 26 دسامبر تا 27 ژانویه برگزار می‌شود و فروشگاه های دبی برای جذب خریداران تا 75 درصد تخفیف نیز می گذارند. این جشنواره فقط مختص خرید نیست، بلکه شما می‌توانید از کنسرت‌های زنده در فضای باز و نمایش های آتش بازی نیز لذت ببرید. دبی یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن شب سال نوی میلادی است؛ به همین خاطر جشن های متنوعی در سراسر دبی برگزار می شود. این شهر همچنین میزبان برخی از پر زرق و برق ترین مهمانی ها در سراسر جهان است. بزرگترین جشن ها با نمایش های آتش بازی در برج خلیفه، برج العرب و آتلانتیس پالم برگزار می شود.

باغ گل دبی

باغ گل دبی یا همان میراکل گاردن دبی با بیش از 150 میلیون گل و بیش از 120 گونه مختلف از گیاهان، بزرگترین باغ گل طبیعی در جهان است. مسیر قلب ها یکی از معروف ترین مناظر در باغ معجزه دبی است. این جاذبه دیدنی زمستانی و محبوب محل مناسبی برای گردش خانوادگی در دبی به حساب می‌آید.

سواحل دبی 

سواحل دبی در فصل زمستان نیز پذیرای گردشگران زیادی است؛ شاید آبتنی کردن و لذت بردن از سواحل گرم در فصل زمستان کمی دور از انتظار باشد، اما در دبی چنین تجربه‌ای امکان پذیر است. شما می توانید در سواحل زیبای دبی قدم بزنید و روی شن های نرم و طلایی آن دراز بکشید و در آب های نیلگون آن شنا کنید و به این ترتیب روز لذت بخشی را سپری کنید. ساحل کایت یکی از برترین جاذبه های زمستانی در دبی است؛ اگر دوست ندارید شنا کنید، گزینه های زیادی از جمله اسکی روی آب، جت اسکی، کایت سواری، ورزش های آبی متنوع و غذاخوری های ساحلی متعدد وجود دارد.

آبنمای دبی 

اگرچه تماشای آبنمای دبی یک فعالیت زمستانی محبوب نیست، اما یکی از جذاب ترینی کارهایی است که می‌توانید در کنار صرف غذا در رستوران های فضای باز اطراف آن انجام دهید. آبنمای دبی جاذبه جدیدی نیست، اما به دلیل موقعیت مکانی آن با مجموعه‌ای از رستوران‌های فضای باز احاطه شده است. در کل تماشای نمایش فواره موزیکال هنگام صرف غذا می تواند بسیار جذاب باشد. فواره ‌ها در پایین برج خلیفه قرار دارند و در ساعات مختلفی در روز به اجرای موسیقی می‌ پردازند. تماشای این فواره ها و پیاده ‌روی در مسیر برج خلیفه بسیار لذت بخش است.

سخن آخر

در این مقاله به 8 مورد از تفریحات زمستانی در دبی اشاره کردیم که در سفر خود به این شهر توریستی می‌توانید آنها را تجربه کنید. اگر قصد سفر به دبی در فصل زمستان را دارید، می‌توانید در سایت تریپ از آخرین قیمت تور دبی با اطلاع شوید. اگر تجربه سفر به دبی در فصل زمستان را دارید در قسمت نظرات با ما و خوانندگان تریپ در میان بگذارید.

سوالات متداول

تفریحات دبی در زمستان چیست؟

سافاری و کمپ در صحرا، اسکی روی برف و بازدید از باغ گل دبی از تفریحات زمستانی دبی است.

کریسمس در دبی چگونه است؟

کریسمس و سال نوی میلادی در دبی به بهترین شکل جشن گرفته می شود و یکی از بهترین زمان ها برای سفر زمستانی به دبی در تعطیلات کریسمس است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc