https://gateway.trip.ir/api/

پارک میرزا کوچک خان مشهد و تفریحات نزدیک حرم

به روز رسانی: 15 بهمن ، 1402 جاذبه های گردشگری

پارک میرزا کوچک خان مشهد و تفریحات نزدیک حرم

پارک میرزا کوچک خان همسایه حرم امام رضا در مشهد است، مساحت این پارک بالغ بر 32325 متر مربع می باشد. در داخل پارک میرزا کوچک خان زمین های ورزشی، استخر شنا، شهربازی و کتاب خانه برای کودک و نوجوان وجود دارد. 
این پارک علاوه بر فضای سرسبز و زیبا با در ختان قدیمی و گونه های مختلفی از گیاهان دارای امکانات تفریحی متنوع تفریحی و ورزشی است.
در این پارک شما می توانید به همراه دوستان و خانواده ی خود به پیک نیک و کمپینک بپردازید، و از طبیعت سر سبز و زیبا و امکانات تفریحی پارک نهایت لذت را ببرید.

عکس پارک میرزا کوچک خان مشهد

عکس پارک میرزا کوچک خان مشهد

در مورد پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان از جاهای دیدنی مشهد حدودا 10 سال پیش ساخته شده است. این پارک به عنوان یک پارک محلی دارای آبنماها، دریاچه پارک و آبراهه های بسیار زیبا در داخل پارک است، که در فضای سرسبز داخلی پارک تزئین شده است.
این پارک به دلیل نزدیکی به حرم مطهر رضوی بسیار جلب توجه می کند. حرم مطهر رضوی بر شهر مشهد تسلط دارد، این پارک نیز با مساحت تقربی 32325 هزار متر مربع پارک نزدیک حرم امام رضا است، و دارای امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی می باشد.
این پارک به دلیل مجاورت با بازار بزرگ رضا در مشهد نیز از محبوبیت خوبی برخوردار است، که سبب می شود پس از یک روز طولانی برای استراحت به همراه خانواده به آنجا بروند.
برای رفتن به پارک میرزا کوچک خان به صورت پیاده تنها 5 تا 7 دقیقه فاصله است. بسیاری از مسافران مشهد از این پارک به عنوان استراحتگاه استفاده می کنند.

امکانات پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان نزدیک به بلوار میرزا کوچک خان مشهد است و شبیه به دیگر پارک های مشهد مانند پارک پردیس قائم، پارک ارم، پارک امت مشهد دارد.
پارک میرزا کوچک خان مشهد دارای فضایی سرسبز و دنج با کافی شاپ ها و رستوران ها متنوع است، همچنین غرفه های خوراکی نیز در این پارک وجود دارد.
اگر شما هم جزو کسانی هستید، که علاقه مند به دوچرخه سواری هستید، در این پارک غرفه هایی برای اجاره ی دوچرخه وجود دارد، که می توانید دوچرخه کرایه کرده و در پارک دوچرخه سواری کنید.
در فضای داخلی پارک زمین بازی برای کودکان وجود دارد، که شامل سرسره، تاب و الاکلنگ و دیگر بازی های متنوع برای کودکان است.
همچنین می توانید در هنگام صبح به پیاده روی بپردازید و از دستگاه های ورزشی با تجهیزات بدنسازی داخل پارک برای ورزش استفاده کنید.
 با پیاده روی در میان محوطه ی پارک و دویدن هنگام صبح و تنفس در میان درختان سرسبز این پارک حس سرزندگی می دهد. علاوه بر این ها یک استخر کوچک نیز در داخل این پارک وجود دارد.
در پارک میرزا کوچک خان مشهد در ایام مختلفی از سال برای مثال در اعیاد ملی و مذهبی جشن ها و جشنواره های مختلفی برگزار می شود.

چگونه به پارک میرزا کوچک خان در مشهد برویم ؟

پارک میرزا کوچک خان در حدود 3 کیلومتری حرم مطهر رضوی قرار دارد.  پارک میرزا کوچک خان در نزدیکی میدان هفده شهریور مشهد قرار دارد.
از این میدان تا پارک پیاده تنها  دقیقه طول می کشد. اگر بخواهید با خودروی شخصی به آنجا بروید، از ضلع جنوب غربی وارد میدان شده و به سمت خیابان دانش شرقی بروید. در مجاورت بازار رضا می ‌توانید سر از پارک میرزا کوچک خان در بیاورید.
برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما اصفهان مشهد، قیمت بلیط هواپیما مشهد و اطلاع از پرواز تهران مشهد به سامانه ی رزرواسیون تریپ مراجعه کنید و بلیط های خود را به صورت آنلاین تهیه کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc