https://gateway.trip.ir/api/

چرا نباید از جیب پشتی صندلی هواپیما استفاده کرد؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

چرا نباید از جیب پشتی صندلی هواپیما استفاده کرد؟

به توصیه مهمانداران بیشتر پروازها نباید از جیب پشتی صندلی هواپیما برای نگه داری وسایل خود استفاده کنیم، اما چرا؟ در تریپ به این موضوع پرداخته ایم.

یکی از موضوعاتی که اهمیت بسیار بالایی برای همه مسافران دارد این است که بهداشت در طول مسافرت رعایت شود تا با اتفاقات بد و مریضی ها در طول سفر روبه رو نشوند. در هر صورت هر شخص که نسبت به رزرو بلیط هواپیما برای یکی از مشکلاتی که در پروازها وجود دارد این است که پس از پیاده شدن مسافران، تمیز کردن هواپیما به صورت اصولی انجام نمیشود. در واقع کیف پشت صندلی ها جایی است که از مواد ضد عفونی کننده و یا دستمال از آن استفاده نمیشود و یکی از مواردی که باعث میشود مهمانداران و خدمه پرواز از مسافران درخواست کنند وسایل خود را در این قسمت قرار ندهند این موضوع است، در واقع با گذاشتن گوشی موبایل خود در این قسمت از هواپیما، بسیاری از میکروب ها و ویروس ها به شما منتقل خواهد شد، پس به این موضوع در درجه اول دقت داشته باشید.

هواپیما

یکی از مواردی که باعث میشود این قسمت به عنوان کثیف ترین بخش یک هواپیما شناخته شود علاوه بر اینکه بعد از خروج مسافران تمیز نمیشود این است که برخی از مسافران، آدامس، جوراب، دستمال های عفونی، شیرینی های نیمه خورده خود را در این قسمت قرار میدهند، اصولاً خدمه پرواز این موارد را در صورت مشاهده بر میدارند و به زباله می اندارند ولی کمتر پیش می اید که با مواد ضد عفونی کننده این بخش را تمیز کنند. تصور کنید که یک بیمار در هواپیما وجود دارد و یا یک فرد که دچار زخم است و بعد از اینکه چسب زخم خود را کند آن را در جیب عقب صندلی بیندازد، سپس در پرواز بعدی با آن هواپیما، شخصی در جایگاه قبلی او بنشیند و هدفون و یا گوشی و تبلت خود را در پشت صندلی قرار دهد، حتماً خواهید دانست چه عواقب بدی در انتظار آن مسافر خواهد بود. بنابراین، این بخش از هوایپما بسیار بسیار بسیار کثیف و میکروبی است.

از دیگر مواردی که باعث میشود این بخش برای قرار دادن وسایل شخصی مناسب نباشد این است که در قسمتی قرار گرفته است که باعث فراموشی شما برای برداشتن وسایلتان بعد از اتمام پرواز میشود، چون جای اختصاصی وسایل در کابین بالای سرتان است و نه پشت صندلی.

امیدواریم این اطلاعات که به شما خواننده محترم تریپ ارائه شد مفید واقع شده باشد و از این پس بیشتر حواستان به جیب صندلی هواپیما باشد که وسایل خود را در آن قرار ندهید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc