https://gateway.trip.ir/api/

شرایط سفر برای خرید بلیط هواپیما با فروکش کرونا چیست؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

شرایط سفر برای خرید بلیط هواپیما با فروکش کرونا چیست؟

احتمالا شما هم در روزهای قرنطینه، سفری طولانی را تصور کرده‌اید و نقشه چیده‌اید. سوال شما این است کی می‌توانم سفر بروم؟ با فروکش کرونا کجاها برای سفر قابل اطمینان است؟ چه زمانی برای خرید بلیط هواپیما مناسب‌تر است؟ برای پاسخ به این پرسش لازم است شرایط سفر را در جهان پس از کرونا بدانیم.
شما مثل یک تیر که می‌خواهد از کمان رها شود نیاز به سفر دارید، اولین اقدام بررسی سلامت مقصد گردشگری است. در انتخاب مقصد سفر، شما چند گزینه دارید:
 مناطقی که خیلی کم درگیر کرونا شده‌اند، 
کشورهایی که آمار ابتلا متوقف شده و سیر نزولی دارد 
و مناطق دوردستی که از کرونا به دورند. 
اگر بر اساس شنیده‌ها که مناطق گرمسیری از کرونا مصون هستند، عازم چنین مقاصدی هستید، بیشتر مراقب باشید و ریسک سرایت را با رعایت پروتکل کرونا به حداقل برسانید. 
شما می‌توانید برای ایجاد امنیت بیشتر، نرم‌افزار  Outbreaks Near Me را بر روی گوش خود نصب کنید. شما علاوه بر اخبار بیماری‌های مسری، امکان بررسی نقشه سلامت منطقه‌ای را که به آن وارد می‌شوید و میزان شیوع بیماری را به راحتی در اختیار دارید. 
اگر واکسن کرونا تا آن موقع ایجاد شود، بهتر است قبل از سفر واکسینه شوید حتی اگر کل مدت شیوع کرونا در خانه مانده‌اید. شک نکنید لوازم بهداشتی الکل، ژل، دسکش و ماسک به یار دیرین شما تبدیل می‌شوند و همه جا همراه شما خواهند بود.
شما با اطلاع از لزوم استاندارد بهداشتی محل اقامت، به هتل‌ها بیشتر اطمینان خواهید کرد تا هاستل‌ها و اقامتگا‌های اجاره‌ای مستقل. استقبال از هتل‌ها ممکن است هتلداران را به کاهش قیمتها برای جذب حداکثری مسافران ترغیب کنند و به شما شانس اقامت در هتل بهتری را بدهد. 
ممکن است شرکت‌های بزرگ برای مصونیت بیشتر به پروازهای شخصی روی بیاورند. نگران نباشید چرا که در پروازهای عادی هم فاصله اجتماعی رعایت خواهد شد. فراموش نکنید برای داشتن سفری امن، بیمه سفر خود را با دقت انتخاب کنید.
با توجه به بهتر شدن شرایط سفر، آژانسها با قدرت بیشتری آماده می‌شوند تا پاسخگوی بازار بزرگ گردشگری پس از کرونا باشند. شما برای خرید بلیط هواپیما؛ می‌توانید به سایت تریپ مراجعه کنید تا از آخرین اطلاعات پرواز و مقاصد امن گردشگری مطلع شوید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc