https://gateway.trip.ir/api/

بدترین چیزی که میتوان در هواپیما سفارش داد

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

بدترین چیزی که میتوان در هواپیما سفارش داد

در هنگام سفرهای هوایی از مسافران با انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها پذیرایی میشود، یکی از این موارد بدترین چیزی است که میتوان در هواپیما مصرف کرد. یکی از سوالاتی که احتمالاً با خواندن این جمله برای شما ایجاد میشود این است که اگر خوردن این مورد ضرر دارد پس چرا در میان لیست پذیرایی هواپیما قرار دارد؟ بهتر است بدانید که ایرلاین ها برای اینکه خدمات خود را در سطح بالا نگه دارند مجبور هستند بیشتر مواردی که در زندگی روزمره برای خوردن و آشامیدن استفاده میشود را برای مسافران فراهم کنند. یکی از این موارد نوشابه گازدار است که همانطور که میدانید به یکی از مضرترین نوشیدنی ها تبدیل شده است. اما اگر نوشابه را در حین پرواز میل کنید چه اتفاقی برای شما خواهد افتاد؟ در ادامه به این پرسش پاسخ داده ایم، با تریپ همراه باشید.

مصرف نوشابه در هواپیما

قند بسیار بالایی که در نوشابه است باعث افزایش حرارت بدن میشود، همچنین در مدت کوتاهی شما احساس سیری میکنید که کاملاً کاذب است، در این حالت بعد از حدود یک ساعت به دستشویی نیاز پیدا خواهید کرد که در پروازهای طولانی مت میتواند آزار دهنده باشد. گازی که در این نوع نوشابه ها نیز هست به طور کلی باعث آزار معده میشود اما وقتی در ارتفاع هستید این مورد بیشتر بر روی معده تاثیر میگذارد و احساس باد در شکم نیز ممکن است اتفاق بیفتد.

نوشابه

بهتر است پس از اینکه به رزرو بلیط هواپیما برای یک مقصد گردشگری اقدام کردید، پس از ورود به هواپیما و در هنگام پذیرایی، به جای استفاده از نوشابه گازدار، از آبمیوه طبیعی و یا آب معدنی استفاده کنید. استفاده از چای و قهوه نیز در میان این دو قرار میگیرد که نه مفید است و نه خیلی ضرر دارد.

امیدواریم با اطلاع در خصوص مضررات این نوشیدنی در هواپیما، از این پس سعی کنید از این نوشیدنی در پرواز خود استفاده نکنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc