https://gateway.trip.ir/api/

شهری که زشت ترین مردم جهان در آن زندگی میکنند

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 بوم گردی

شهری که زشت ترین مردم جهان در آن زندگی میکنند

زشت ترین کشور جهان

یکی از شهرهای اروپایی به شهر مردم زشت مشهور شده است. میدانید نام این شهر چیست و در کدام کشور قرار دارد؟ در تریپ با این شهر آشنا شوید. البته لازم نیست به این شهر سفر کنید ولی بد نیست بدانید در کشور ایتالیا واقع شده است مخصوصاً این موضوع برای آن دسته از افرادی که بلیط هواپیما رم و یا میلان رزرو کرده اند و برای گردش و تفریح و به دست آوردن اطلاعات به این شهرها سفر میکنند جالب خواهد بود. در ادامه نام این شهر ایتالیایی را خواهید دانست. ابتدا کمی درباره کشور ایتالیا بدانید.

آشنایی با کشور ایتالیا و شهرهای آن 

کشور ایتالیا

ایتالیا همان کشوری است که پایتخش رم است، رم همان شهری است که کولوسئوم را در خود جای داده است و کولوسئوم همان جلذبه گردشگری مشهور در دنیا است که احتمالاً با دیدن آن به یادد فیلم گلادیاتور خواهید افتاد و همه ساله ایرانیان زیادی هم در ایام نوروز و هم تابستان با رزرو بلیط هواپیما رم به این مقصد بسیار هیجان انگیز با جاذبه های دیدنی فراوان سفر میکنند.

ایتالیا که مثل یک چکمه میماند در بخش جنوبی اروپا واقع شده است، شما با سفر به این کشور و البته قبل از همه با دریافت ویزای شینگن میتوانید از دیگر شهرهای مهم آن مثل میلان و فلورانس نیز دیدن کنید.

به شما پیشنهاد میکنیم اگر بلیط هواپیما برای میلان یا رم رزرو کردید برای بازدید از فلورانس از قطارهای سریع السیر اروپایی استفاده کنید.

شهر مردمان زشت

پیوببیکو piobbico در یک دره بین کوههای آپنین و دریای آدریاتیک در مرکز کشور ایتالیا واقع شده است، این شهر روستایی مانند و قرون وسطایی از ساختمانهای سنگی بزرگی تشکیل است که توسط جنگلهای سرسبز احاطه شده اند. اما علی رغم تصویر زیبایی که میتوانید از مناظر طبیعی این شهر ایتالیایی تصور کنید، پیوببیکو به زشتی مردمانش معروف شده است.

از سال 1879، این شهر 2 هزار نفری در باشگاه The Ugly Club قرار دارد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc