https://gateway.trip.ir/api/

با تور به استانبول برویم یا بدون تور؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

با تور به استانبول برویم یا بدون تور؟

تصمیم گرفته اید به استانبول بروید؟ چگونه؟ تور استانبول رزرو میکنید یا خودتان نسبت به رزرو بلیط هواپیما و هتل اقدام میکنید؟ با تریپ همراه باشید تا در این خصوص شما را راهنمایی کنیم و به شما بگوییم در چه مواقعی بهتر است تور استانبول بگیرید و در چه مواقعی لازم است  خودتان بلیط هواپیما و هتل رزرو کنید. نکته ای که در این میان باید به شما در مرحله اول گفته شود این است که اصولاً تور همان پکیج کامل پرواز، هتل و خدمات است و به این معنی نیست که شما قرار است با چند نفر دیگر همسفر شوید. پس چرا مسافران تور میخرند؟ چون خرید پکیج کامل تور باعث کاهش هزینه های سفر میشود و شامل تخفیف هتل و پرواز میگردد. درباره نحوه خرید تور و مقایسه قیمت ها در ادامه بیشتر آشنا خواهید شد.

بلیط هواپیما استانبول

در برخی اوقات بلیط هواپما به قدری پایین می آید که هوس انگیز است و شما به راحتی میتوانید بلیط لحظه آخری استانبول بگیرید و با کمترین نرخ به این شهر زیبا در کشور ترکیه که جاهای دیدنی بسیاری دارد سفر کنید. اما قبل از آن بهتر است با تریپ تماس بگیرید، معمولاً در چنین مواقعی پیشنهادهای شگفت انگیزی برای تور استانبول نیز وجود دارد که به صورت تلفنی میتوانید از آنها باخبر شوید. اگر سفر به استانبول را قالب پکیج مسافرتی خریداری کنید در بیشتر اوقات به نفع شما است چون در این حالت هتل شما نیز شامل تخفیف میشود و از مزایای دیگری از جمله استقبال فرودگاهی و لیدر فارسی زبان نیز بهره مند میشوید که میتواند شما در این شهر بزرگ راهنمایی کند.

تور استانبول

در چه زمان راهی به غیر از رزرو تور نیست؟ در زمان عید نوروز و ایام تعطیلی های خاص انقدر حجم مسافرانی که قصد دارند به کشور ترکیه و مرکز گردشگری آن یعنی استانبول مسافرت کنند زیاد است دیگر راهی به جز رزرو تور نیست، در این زمان اگر بخواهید بلیط هواپیما به صورت تنها بگیرید قیمت زیادی را باید خارج از تور پرداخت کنید. بنابراین برای رزرو تور در زمان های پیک و ایام نوروز باید زودتر از همیشه اقدام کنید.

شما با مسافرت به استانبول به شهری سفر میکنید که بخشی از آن در قاره آسیا قرار دارد و بخش دیگر آن در اروپا است. اکثرا مسافران برای رزرو هتل در استانبول بخش اروپایی را انتخاب میکنند، چون هم مدرن تر است و هم اکثر جاذبه های گردشگری این شهر در بخش اروپایی است، ضمن آنکه مراکز خریدی که در بخش اروپایی هستند همه برندهای معروف دنیا را در خود جای داده اند و در برخی از مواقع از جمله فستیوال خرید استانبول تخفیف های شگفت انگیزی میزنند که واقعاً سفر را هیجان انگیزتر میکند. در این میان خیابان تکسیم که شهرت جهانی دارد و تنها خیابانی در این شهر است که تقریبا به صورت شبانه روزی مغازه های آن باز هستند در بخش اروپایی قرار گرفته است. امیدواریم از سفر به این شهر زیبا و خاطره ساز لذت ببرید و هر گونه راهنمایی که لازم داشتید با تریپ تماس بگیرید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc