https://gateway.trip.ir/api/

5 مقصد گردشگری برتر دنیا برای سفرهای تجاری

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 مقاصد پر طرفدار

5 مقصد گردشگری برتر دنیا برای سفرهای تجاری

وب سایت معتبر comparethemarket لیست برترین کشورهای جهان در حوزه سفرهای تجاری را منتشر کرد، در تریپ بر این لیست نگاهی داشته ایم تا علاوه بر جاذبه های گردشگری یک کشور که برای آن بلیط هواپیما و هتل رزرو میکنید و با خانواده به آنجا سفر میکنید نیم نگاهی نیز به حوزه تجاری سفر داشته باشید، در واقع میتوان اینطور بیان کرد که این مقاصد در دل خود علاوه بر اینکه در حوزه تجارت فعال هستند، برای گردشگران نیز به علت وجود جاذبه های گردشگری، جذاب هستند. البته باید توجه داشته باشید که همه مقاصد تجاری به این شکل نیستند.

مقاصد برتر در سفرهای تجاری

1- آمریکا

جای تعجب نیست که آمریکا توانسته در رتبه اول برترین کشور جهان در حوزه سفرهای تجاری باشد، بیش از 1.2 میلیون نفر در هر سال به آمریکا سفر میکنند، هزینه رزرو هتل در ای کشور به طور میانگین 86 پوند برای هر شب است و سرعت اینترنت و پهنای باند بسیار مناسب است.

2- فرانسه

کشور فرانسه نیز توانسته در رتبه محبوب ترین کشورهای دنیا برای سفرهای تجاری شناخته شود، کرایه های در فرانسه به نسبت پایین هستند و همچنین در حوزه گردشگری نیز این کشور در رتبه های برتر قرار دارد به طوری که پاریس سالانه میزبان میلیون ها گردشگر است که با رزرو بلیط هواپیما پاریس و رزرو هتل برای بازدید از برج ایفل و خیابان شانز الیزه و سایر جاذبه های گردشگری این شهر، خود را به پایتخت فرانسه و پایتخت عشق در جهان میرسانند. هزینه اقامت در هتل های تجاری فرانسه در حدود 81 پوند به ازای هر شب میباشد.

3- اسپانیا

محبوب ترین مقصد گردشگری انگلیسی ها، یعنی اسپانیا در رتبه سوم قرار دارد. در حدود 800 هزار نفر در سال با رزرو بلیط هواپیما به این مقصد فقط برای تجارت سفر میکنند. هزینه های اقامت در شهرهای این کشور، پایین و معقول است، اگر قصد رزرو هتل را در این کشور داشته باشید با مبلغی در حدود 47 پوند به ازای هر شب میتوانید هتل رزرو کنید.

4- آلمان

همانطور که میدانید اتحادیه اروپا یکی از قویترین اقتصادهای دنیا را دارد و در این لیست آلمان توانسته در رتبه چهارم قرار بگیرد. این کشور به علت تولید ماشین آلات الکترونیکی و وسایل نقلیه در سطح جهان شناخته شده است. هزینه اقامت نیز در این شهر پایین است و در حدود 51 پوند به ازای هر شب میباشد.

5- هلند

در نهایت در رتبه پنجم کشور هلند قرار دارد، بیش از یک میلیون نفر در سال به این کشور برای کارهای بیزینسی سفر میکنند، درست که برای نمونه نسبت به اسپانیا تعداد نفر بیشتری برای تجارت به این کشور مسافرت میکنند ولی با توجه به اینکه هزینه اقامت در آن نسبت به دو شهر بالا بیش تر است، در رتبه پنجم قرار گرفته است. اگر رزرو آنلاین هتل برای هلند را بخواهیم در نظر بگیریم، برای هر شب باید در حدود 64 پوند هزینه کنید.

اگر قصد سفر به هر کدام از این کشورها را داشتید، روی راهنمایی تریپ حساب باز کنید، ما در هر روز هفته و در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما مسافران عزیز هستیم.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc