https://gateway.trip.ir/api/

شمالی ترین شهر دنیا برای سفر چه نام دارد؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

شمالی ترین شهر دنیا برای سفر چه نام دارد؟

آیا نام شمالی ترین شهری که در دنیا وجود دارد و میتوان به آنجا سفر کرد را میدانید؟ نام این شهر لانگیربین longyearbyen می باشد و در نروژ قرار گرفته است.

سفر به شمالی ترین شهر جهان یعنی لانگیربین قطعاً با رزرو بلیط هواپیما به صورت مستقیم امکان پذیر نیست، شما میتوانید برای پایتخت نروژ یعنی اسلو، بلیط هواپیما رزرو کنید و سپس با هواپیماهای کوچک و یا روش های مختلف زمینی به این بخش از دنیا سفر داشته باشید.

سفر به کشور نروژ

نروژ در منطقه اروپا واقع شده است و بهتر است بدانید در حوزه کشورهای شنگن است، در واقع برای سفر به این کشور زیبا باید ابتدا برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید و سپس اقدامات بعدی مثل رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل برای این کشور و شهرهای معروف آن را صورت بدهید.

نروژ شمالی ترین بخش از اروپا است که در غرب آن واقع شده است و حاشیه غربی این کشور را آب اقیانوس فرا گرفته است. این کشور از سمت غرب با سوئد و از سمت جنوب با کمی فاصله دریا، با هلند همسایه است.

با توجه به موقعیت این کشور تمام شهرهای آن آب و هوای سردی دارند ولی جاذبه های طبیعی این منطقه بسیار زیبا و منحصر به فرد است.

شمالی ترین شهر دنیا

همانطور که در بالا شاره کردیم لانگیربین به عنوان شمالی ترین شهر جهان که قابیلیت سفر کردن نیز دارد شناخته میشود، شما میتوانید بعد از رفتن به پایتخت نروژ، با یک پرواز 3 ساعته به این شهر برسید. هوای این منطقه به عنوان سردترین شهر نروژ نیز شناخته میشود.

فاصله شمالی ترین شهر دنیا تا پایتخت کشور نروژ، 2043 کیلومتر میباشد. این شهر در منطقه ای قرار گرفته است به نام، سوالبار، که مجمع الجزایری در اقیانوس شمالی است و تحت حکمرانی دولت نروژ میباشد و کمی بالاتر از آن قطب شمال قرار گرفته است.

کشور نروژ

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc