https://gateway.trip.ir/api/

نکات و توصیه های مهم درباره سفر به کیش

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

نکات و توصیه های مهم درباره سفر به کیش

جزیره کیش را میتوان قطب اصلی گردشگری ایران دانست و بنابر این بهتر است درباره سفر و تهیه بلیط هواپیما کیش به چند نکته توجه داشته باشید. رعایت این موارد و یا مرور این توصیه ها به شما کمک خواهند کرد تا یک سفر خاطره انگیز را به جزیره فوق العاده آرامشبخش کیش تجربه کنید. فرقی نمیکند که در طول سال چند بار به این مکان گردشگری مسافرت میکنید، معمولاً توصیه میشود که این توصیه ها مرور شوند تا تجربه لذت بخشی از سفر برای شما باقی بماند. در ادامه درباره این موضوعات بیشتر خواهید دانست.

برای سفر به کیش چی لازمه

راحت ترین نوع سفر به کیش، خرید تور کیش است که در بسیاری از موارد باعث کاهش هزینه های سفر شما میشود. در تورها شما راهنما نخواهید داشت، فقط بلیط هواپیما، هتل و استقبال فرودگاهی دارید و با ورود به کیش و پس از گرفتن اتاق هتل که رزرو کرده اید، میتوانید به موارد مختلف تفریحی در این جزیره زیبا بپردازید.

برای استفاده از خدمات تور، کارت ملی و شناسنامه کافی است و مدرک خاص دیگری لازم نخواهید داشت، فقط چمدان خود را ببندید و برای یک سفر خاطره ساز آماده شوید.

ارزانترین فصل سفر به کیش

معمولاً بر اساس نوع اب و هوا میتوان یک شهر را در هر کجای دنیا به بخش فصل ارزان و گران تقسیم کرد، اما در خصوص کیش داستان کمی متفاوت تر است! با توجه به قرار گیری این جزیره در بخش جنوبی ایران و آب و هوای گرمی که در تابستان بر این منطقه حاکم است، تصور بر این است که حتماً این گرمی آب و هوا بر رونق گردشگری میکاهد و باعث ارزران شدن بلیط هواپیما کیش میشود. اما اینگونه نیست! 

در تابستان جشنواره ای تحت عنوان جشنواره تابستانی کیش وجود دارد که در این جشنواره مهم ترین اتفاقی که میفتد تخفیفات مراکز خرید و قرعه کشی های شبانه است که باعث میشود همچنان این منطقه پر از مسافر و گردشگر باشد، از آن سوی، افرادی که به آفتاب گرفتن علاقه مند هستند از هوای عالی و تمیز این منطقه استفاده میکنند و بنابر این این دسته افراد را نیز در میان گردشگران داریم.

اگر فکر کرده اید که زمستان این منطقه خلوت است باز هم اشتباه کرده اید، در واقع افرادی که از گرما بیزارند، وقتی را بهتر از فصل زمستان برای سفر به کیش پیدا نمیکنند، بنابر این در زمستان که در تهران و سایر شهرها برف و سرما است، در اینجا میتوانید به راحتی در خیابان ها در هوای عالی قدم بزنید و لذت ببرید.

برای افرادی که به دنبال بلیط هواپیما ارزان و در واقع بلیط لحظه آخری کیش هستند باید عرض کنیم که باید مداوم در سایت تریپ که به صورت آنلاین امکان جست و جو بلیط هواپیما را فراهم کرده است نسبت به جست و جو بلیط کیش اقدام کنید تا اگر فروشنده چارتر نتوانسته بود هواپیمای خود را پر کند، در آخرین لحظات قیمت بلیط را کاهش میدهد و میتوانید با قیمت ارزان بلیط خود را تهیه کنید. اما در این گونه سفرها همه چیز غیر قابل پیش بینی است و برای افرادی که زندگی متداولی دارند و مشغول به کار هستند این گونه سفرها نمیتواند انتخاب خوبی باشد.

کیش

نکات مهم در سفر به کیش

1- 2 ساعت قبل از زمان پرواز، که بر روی بلیط شما نوشته شده است در فرودگاه حاضر شوید.

2- با توجه به آنلاین شدن سیستم های خرید بلیط هواپیما و نوع چک این مسافر، دیگر نیازی به پرینت بلیط خود ندارید و فقط با ارائه کارت ملی در گیت مخصوص به پرواز در فرودگاه میتوانید کارت پرواز تهیه نمایید.

3- انتخاب صندلی فقط در فرودگاه در زمان گرفتن کارت پرواز امکان پذیر است.

4- در کلیه هتل های کیش برای ورود باید شناسنامه داشته باشید و قوانین محرمیت رعایت شود.

5- اجناس نسبت به سال های گذشته در کیش نسبتاً گران شده اند پس اگر کالایی را میخرید حتماً به ارزش خرید آن کالا در شهر خود نیز توجه داشته باشید.

6- بلیط ورودیه اماکن گردشگری در فرودگاه و همچنین در مراکز خرید و در برخی از هتل ها قابل تهیه است.

7- ساعت تحویل اتاق هتل 14 و ساعت تخلیه 12 ظهر میباشد، اگر پرواز برگشت شما شیب است میتوانید چمدان خود را در اتاق امانات هتل نگه دارید.

8- کیش یک ترمینال خروجی بیشتر ندارد اما در فرودگاه مهرآبد بر اساس نوع ایرلاینی که رزرو کرده اید به یکی از ترمینال های یک، دو و یا چهار مراجعه کنید.

تریپ سفر بسیار خوشی را برای شما آرزومند است و اگر نیاز به راهنمایی در خصوص رزرو بلیط هواپیما، هتل و یا تور کیش داشتید میتوانید هر روز هفته و به صورت شبانه روزی با ما در تماس باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc