https://gateway.trip.ir/api/

چرا 3 شهر هند به مثلث طلایی هند مشهور شده اند؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 مقاصد پر طرفدار

چرا 3 شهر هند به مثلث طلایی هند مشهور شده اند؟

وقتی تصمیم میگیرید به هند سفر کنید برای رزرو بلیط هواپیما باید یک شهر را انتخاب کنید. اما کدام شهر و چرا؟ در تریپ درباره مثلث طلایی هند بیشتر بدانید تا به صورت هدفمند سفر خود را به این قطب گردشگری شرق آسیا آغاز کنید و تجربه منحصر به فرد سفر به هند را تجربه کنید. اصولاً شهرهای هند که بیشترین طرفدار برای رزرو بلیط هواپیما را دارند به شهرهای گوآ، بمبئی و دهلی خلاصه میشوند. در واقع در این لیست اسمی از شهر آگرا که مهمترین جاذبه گردشگری هند را در خود جای داده است برده نشده است، به این علت که پرواز مستقیم در حال حاضر به این مقصد انجام نمیشود. اکثر پروازهای ایرانی که به صورت مستقیم به کشور هند پرواز دارند به سمت بمبئی و دهلی میروند و برخی از اوقات نیز به صورت فصلی پرواز گوآ گذاشته میشود. اما افرادی که به هند سفر میکنند حتماً علاقه مند هستند تا از گزدشگری این کشور نهایت لذت را ببرند. در ادامه با بهترین برنامه ریزی برای سفر به هند و بازدید از مثلث طلایی آشنا خواهید شد. با تریپ همراه باشید.

سفر به مثلث طلایی هند

فرقی نمیکند که با خانواده سفر میکنید و یا به صورت مجردی، در هر صورت افرادی که برای گردش و تفریح به هند سفر میکنند، مثل هر گردشگر دیگه ای علاقه دارند تا از زیباترین و معروف ترین جاذبه های این کشور دیدن کنند. در خصوص هند این شهرها به 3 شهر تقسیم میشود که برای بازدید از آنها، علاوه بر وقت، باید برنامه ریزی خوبی نیز داشته باشید. علاوه بر این 3 شهر، یک شهر ساحلی نیز به نام گوآ وجود دارد که افرادی که علاقه به شنا و مناظر ساحلی هستند میتواند علاوه بر مثلث طلایی به این شهر نیز نگاهی داشته باشند.

دهلی، آگرا و جیپور سه شهری هستند که از آنها با عنوان مثلث طلایی هند یاد میشود و از دیر زمان این شهرها پر طرفدارترین مقاصد گردشگری هند بوده اند که هر کدام جاذبه های گردشگری خاص خود را دارند.

وقتی نام هند به میان میاید حتماً اولین چیزی که یاد آن میفیتید بنای زیبا و مشهور تاج محل است. برای بازدید از تاج محل باید به شهر آگرا سفر کنید.

دهلی پایتخت هند است و اگر بلیط هواپیما رزرو میکنید معمولاً ایرلاین ایران ایر برای این مقصد توریستی پرواز مستقیم دارد. در این شهر فرهنگ و سنت اصیل مردم هند را خواهید دید.

جیپور که از آن با عنوان شهر رنگارنگ هند یاد میشود دارای معابد و سنگ نگاره های زیبایی است که مهمترین خصوصیت آنها ترکیب رنگ ها است که دل هر بیننده ای را میبرد.

سه شهری که در بالا از آن ها نام بردیم شهرهای فرهنگی هند هستند، اما اگر به دنبال دیدن منظره طبیعی جذاب هستید به شما توصیه میکنیم با رزرو بلیط هواپیما گوآ و یا به صورت ترانسفر زمینی در هند به سمت گوآ بروید و از منظره بسیار زیبای ساحل این بندر لذت بببرید.

بهترین راه بازدید مثلث طلایی هند

هند

برای اینکه از هر سه شهر گردشگری هند دیدن کنید بهتر است ابتدا برای مسیر تهران به دهلی بلیط هواپیما رزرو کنید و ابتدا از این شهر که پایتخت هند است بازدید داشته باشید، فراموش نکنید که برای دریافت ویزای هند با تریپ تماس بگیرید. 

هند

پس از بازید کامل شهر دهلی از طریق ترانسفر زمینی به سمت آگرا بروید و از تاج محل دیدن کنید، تاج محل در صبح زود نمای فوق العاده زیبایی دارد.

هند

در آخر به سمت جیپور بروید و از شهر رنگارنگ هند دیدن کنید. خوردن غذاهای خوشمزه هندی را فراموش نکنید و اگر هم زمان داشتید از گوآ نیز دیدن کنید. این شهر یندری نمای فوق العاده زیبایی دارد و تصاویز زیبایی را میتوانید در آنجا ثبت کنید.

رزرو هتل خارجی

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc