https://gateway.trip.ir/api/

شرایط اجاره خودرو در ترکیه در سفر به استانبول

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

شرایط اجاره خودرو در ترکیه در سفر به استانبول

اگر علاقه مند به رانندگی و اجاره خودرو در شهرهای مهم ترکیه از جمله شهر استانبول هستید بهتر است با شرایط اجاره خودرو در این کشور آشنا شوید. البته همانگونه که شاید قبلاً در پست های قبلی ما که درباره هزینه های رفت و آمد در استانبول بود خوانده باشید، بهترین راه برای استفاده حداکثری از زمان در تور استانبول، استفاده از استانبول کارت و وسایل عمومی مثل مترو میباشد که ضمن کاهش هزینه سفر، راحت ترین گزینه موجود نیز میباشد. اما اگر تصمیم دارید اجاره خودرو در استانبول داشته باشید باید قبل از هر چیز درباره شرایط اجاره خودرو در ترکیه اطلاعاتی داشته باشید که ما در اینجا درباره این موضوع به شما این اطلاعات را خواهیم داد.

بلیط لحظه آخری استانبول

اگر قصد سفر به استانبول را دارید با رزرو بلیط لحظه آخری استانبول میتوانید در هزینه های سفر به این شهر خاص و زیبای ترکیه صرفه جویی کنید، این بلیط ها معمولاً در فصل زمستان و بعد از یک تعطیلی قابل مشاهد و رزرو هستند و بهترین راه برای متوجه شدن از این حالت، جستجوی بلیط هواپیما در سایت تریپ است که بعد از جستجو، اگر شما عضو سایت شده باشید پیام کاهش نرخ مسیر جستجو شده برای شما از طریق پیامک ارسال میگردد.

شرایط اجاره خودرو در ترکیه

اگر تصمیم دارید در کشور ترکیه خودرو اجاره کنید باید حتماً کارت اعتباری بین المللی داشته باشید. شرکتی که میتوانید در بیشتر شهرهای ترکیه برای اجاره خودرو از آن استفاده کنید شرکت TEZrent میباشد. خودروهای این شرکت دارای بیمه بدنه و سرقت میباشند.

هزینه ای که بابت اجاره از شما گرفته میشود هزینه 4 ساعت است و در صورت تاخیر باید هزینه روز بعد را نیز پرداخت کنید.

ارزان ترین خودرو برای اجاره حدود 35 یورو هزینه دارد.

برای آنکه بتوانید از رنت کار استفاده کنید باید شرایط زیر را داشته باشید وگرنه این امکان در اختیار شما قرار نخواهد داشت.

- کپی پاسپورت و اصل گواهینامه بین المللی به همراه آدرس دقیق محل سکونت

- دارای حداقل سن 21 سال و آگاه بودن به اینکه در تمام جاده های این کشور دوربین تخلفات رانندگی وجود دارد.

- اگر خسارتی به اتومبیل وارد شود هزینه آن به عهده مشتری خواهد بود.

در نهایت امیدواریم از سفر خود که به آسانی خرید بلیط هواپیما است لذت ببرید و بتوانید با توجه به قوانین این کشور از رانندگی در خیابان های این شهر نهایت لذت را ببرید. تریپ 24 ساعته در خدمت مسافرین عزیز میباشد و جهت هرگونه راهنمایی میتوانید با ما در تماس باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc