https://gateway.trip.ir/api/

کمپین نه به نی پلاستیکی در ایرلاین ها

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

کمپین نه به نی پلاستیکی در ایرلاین ها

به نظر شما اولین ایرلاینی که به کمپین نه به نی پلاستیکی برای صرف نوشیدنی در هنگام پذیرایی در هواپیما پیوست چه ایرلاینی است و اصلاً این کمپین برای چه به وجود آمد؟ بهتر است بدانید ایرلاین ها علاوه بر اینکه از نظر کیفیتِ پرواز همه ساله مورد بررسی قرار میگیرند و رتبه بندی میشوند از نظر سلامت غذایی و بهبود کیفیت مربوط به سطح زندگی نیز در کنار هم ارزیابی میشوند.این مورد چندی گذشته در ایرلاین های آمریکایی و کانادایی بررسی شد و به نکته جالبی برخورد کردیم که در ادامه به شما خواهیم گفت.

در بررسی خطوط هوایی آمریکای شمالی و بر اساس معیارهایی از جمله مواد مغذی سالم، میزان کالری، سطح شفافیت و نوآوری در منو به موارد جالبی رسیدیم که برای افرادی که با هواپیما سفر میکنند و مقصدشان نیز به این موضوع مرتبط است و در واقع با رزرو بلیط هواپیما به سفر میروند جالب توجه است.

از بین شرکتهای هواپیمایی که مورد مطالعه قرار گرفتند، هواپیمایی آلاسکا و ایر کانادا امتیاز کامل را به خود اختصاص دادند. این ایرلاین ها با افزودن غذاهای گیاهی جدید و سالادهای ویژه تحسین شدند.

هواپیما

خطوط هوایی آلاسکا نیز به عنوان اولین ایرلاینی مطرح شد که نی های پلاستیکی یکبار مصرف را ممنوع کرد و آنها را با موارد قابل بازگشت به طبیعت جایگزین کرد و کمپینی نیز برای این کار راه اندازی کرد. این ایرلاین از ایرلاین ها درخواست کرده که به جای استفاده از بطری آب یک بار مصرف از بطری های مخصوص غیر پلاستیکی مخصوص ایرلاین خود استفاده کنند.

در همین حال ایرلاین هاوایی به علت عدم افشای اطلاعات صحیح در خصوص مواد غذایی مورد استفاده در هواپیما در آخرین رتبه لیست قرار گرفت.

ایرلاین هایی که در هنگام پرواز از وعده های غذایی کوچک با کالری کم استفاده میکنند در واقع به مسافران خود اهمیت ویژه ای میدهند و برای کیفیت زندگی اشخاص اهمیت قائل هستند.

توصیه شده است ایرلاین ها از دادن غذاهایی که کربوهیدرات اضافی  دارد مثل پاستا، نان و کلوچه پرهیز کنند، چون این غذاها احساس بی حالی ایجاد میکنند.

ایرلاین ها یکی پس از دیگری در حال پیوستن به کمپین نه به نی پلاستیکی یکبار مصرف هستند و به شما مسافرینی که قصد سفر با هواپیما را دارید نیز توصیه میشود از نی های یکبار مصرف استفاده نکنید و در واقع همه با هم به محیط زیست احترام بگذاریم.

قطب اصلی شرکت هواپیمایی آلاسکا در سیاتل آمریکا است و یکی از فرودگاه های اصلی آن فروگاه بین المللی لس آنجلس است و در واقع با رزرو بلیط هواپیما لس آنجلس از مقاصد اطراف آمریکا میتوان با ایرلاین آلاسکا همسفر شد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc