https://gateway.trip.ir/api/

آپشن جدید صنعت هوانوردی | هواپیمای برقی سوار شوید

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

آپشن جدید صنعت هوانوردی | هواپیمای برقی سوار شوید

تکنولوژی و گسترش استفاده از انرژی پاک توانست وارد صنعت هوانوردی و گردشگری شود و اولین پرواز هواپیمای تجاری برقی در جهان با موفقیت انجام شد. شاید کمتر کسی فکر کند تا چند وقت دیگر با استفاده از همین تکنولوژی و دستاورد میتوان در هنگام خرید بلیط هواپیما آپشنی را مشاهده کرد به نام پرواز با هواپیمای برقی، که در مسافت های کوتاه میتوان از آن استفاده کرد. نمونه اولیه این پرواز تجاری در ونکوور کانادا با موفقیت انجام شد و لازم به ذکر است که این پرواز هوایی-دریایی بوده است و در سایز کوچک انجام شد. البته پس از انجام موفقیت آمیز آن، میتوان تا چند وقت دیگر در اشل بزرگتر این طرح را اجرا کرد. در ادامه درباره این پرواز نکاتی را خدمت شما همراهان تریپ ارائه میکنیم.

- ظرفیت اولین پرواز با انرژی برقی که در ونکوور کانادا با موفقیت انجام شد 6 مسافر بود.

- با گسترش و حمایت مالی از این طرح در چند دهه آینده خواهیم دید که آپشن جدیدی در هنگام رزرو بلیط هواپیما خواهید داشت.

- از این دوره با عنوان آغاز سومین دوره هوانوردی که در آن از انرژی برقی به جای انرژی فسیلی استفاده میشود یاد میشود.

- نام شرکت کانادایی که این طرح را برنامه ریزی کرده است، هاربور ایر میباشد.

هواپیما دست ساز

- با تولید موتور برقی هواپیما میتوانیم تا سال 2022 شاهد پروازهای بیشتر شرکت هاربور ایر با هواپیمای برقی باشیم.

- به علت مضرات بسیار زیاد گازهای گلخانه ای و استفاده از انرژی فسیلی تاکید بر استفاده از انرژی پاک در صنعت هوانوردی تاکید شده است.

- استفاده از برق به جای سوخت در کاهش نرخ پروازها موثر است و به همین علت میتوان بلیط هواپیما ارزان را برای چند دهه آینده متصور شد.

- پروازهای شرکت Harbour Air معمولاً از ونکوور کانادا به پیست های اسکی نزدیک و جزایر اطراف است و مدل ترکیبی دریایی هوایی بسیار برای مسافران جذاب است.

- لازم به ذکر است اولین پرواز که با موفقیت انجام شد 15 دقیقه به طول انجامید و برای مدت زمان بیشتر برنامه ریزی دقیقتری باید صورت بگیرد.

ما هم در شرکت تریپ به عنوان شرکت OTA که خدمات آنلاین پرواز و هتل را در سراسر جهان ارائه میکنیم برای این اتفاق مهم و تاثیر گذار ارزش زیادی قائل هستیم و امیدواریم که در شاهد گسترش این نوع پروازها در سراسر جهان در آینده ای نزدیک باشیم.

بلیط هواپیما ونکوور

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc